Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D. Elzinga zei:Chassis uit 1973, nieuwere vijfdeurs carrosserie en nieuwe "moter".
P. Klieder zei:D. Elzinga zei:Chassis uit 1973, nieuwere vijfdeurs carrosserie en nieuwe "moter".
Die nieuwe "moter" is van 2011...
nw chassis met nummer opnieuw ingeslagen inclusief goedkeuring RDW
Daar het chassis van een 300GD uit 1984 stamt, is deze Geländewagen dus belastingvrij in België en Duitsland.
Een roestvrije Mercedes G270CDI uit 2003 heeft als basis gediend voor de algehele carrosserie- en motoropbouw waarbij vervolgens ook nog eens de 2012 facelift-optiek is doorgevoerd.
D. Elzinga zei:Alleen het chassis is dus nog uit 1984...
Moderator
Sacco bretter zijn over te zetten en misschien nieuwe deuren uit een nieuwer model daarnaast zal de rdw zal de motorombouw bij het terugzetten naar benzine corrigeren in de juiste inhoud en vermogen als de papieren er bij zijn. Motor vervangen mag en daarmee voldoet deze aan de 1/3e 2/3e regel. Gezien het interieur waarschijnlijk niet omgekat.Wouter82 zei:Omgekat lijkt mij toch zeker. Die 300-24 motor, die zijplanken in afwijkende kleur en gekleurde spiegels kwamen pas in 1989. Gek genoeg is de bekleding niet volgens het model 1989. In ieder geval, ik zou er lekker ver vandaan blijven.
https://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Baureihe_124
Jawel hoor, als je het maar laat omkeuren bij de RDW.TurboD zei:Origineel ((dit kenteken dus) ligt er ook een 4 cil. 2 liter motor in.Je mag deze toch ook niet vervangen door een 6 cilinder?![]()
stoterstangen90 zei:Jawel hoor, als je het maar laat omkeuren bij de RDW.TurboD zei:Origineel ((dit kenteken dus) ligt er ook een 4 cil. 2 liter motor in.Je mag deze toch ook niet vervangen door een 6 cilinder?![]()
Audi80Coupé zei:Dan wordt hij vier januari onaangenaam verrast.
waarschijnlijk nog gedaan voordat de nieuwe regelgeving inging.Durashift zei:Apart ja, die Benz.. Heeft wel verse APK.. al zegt dat weinig natuurlijk..
Die C15 diesel.. waarom zou je die willen omkatten? Milieuzone?
Zit er stiekem een HDi blok in...??
[size=small]sst90?[/size]
stoterstangen90 zei:waarschijnlijk nog gedaan voordat de nieuwe regelgeving inging.Durashift zei:Apart ja, die Benz.. Heeft wel verse APK.. al zegt dat weinig natuurlijk..
Die C15 diesel.. waarom zou je die willen omkatten? Milieuzone?
Zit er stiekem een HDi blok in...??
[size=small]sst90?[/size]
Durashift zei:stoterstangen90 zei:waarschijnlijk nog gedaan voordat de nieuwe regelgeving inging.Durashift zei:Apart ja, die Benz.. Heeft wel verse APK.. al zegt dat weinig natuurlijk..
Die C15 diesel.. waarom zou je die willen omkatten? Milieuzone?
Zit er stiekem een HDi blok in...??
[size=small]sst90?[/size]
1/3 > 2/3 regeling bedoel je?
D. Elzinga zei:Durashift zei:stoterstangen90 zei:waarschijnlijk nog gedaan voordat de nieuwe regelgeving inging.Durashift zei:Apart ja, die Benz.. Heeft wel verse APK.. al zegt dat weinig natuurlijk..
Die C15 diesel.. waarom zou je die willen omkatten? Milieuzone?
Zit er stiekem een HDi blok in...??
[size=small]sst90?[/size]
1/3 > 2/3 regeling bedoel je?
Nee, mrb-regels. Oftewel toen een diesel uit 1986 nog 100% belastingvrij was.
Durashift zei:D. Elzinga zei:Durashift zei:stoterstangen90 zei:waarschijnlijk nog gedaan voordat de nieuwe regelgeving inging.Durashift zei:Apart ja, die Benz.. Heeft wel verse APK.. al zegt dat weinig natuurlijk..
Die C15 diesel.. waarom zou je die willen omkatten? Milieuzone?
Zit er stiekem een HDi blok in...??
[size=small]sst90?[/size]
1/3 > 2/3 regeling bedoel je?
Nee, mrb-regels. Oftewel toen een diesel uit 1986 nog 100% belastingvrij was.
Eh, dat kenteken in de spot van 2008 is ergens van begin jaren 90..
Begrijp de link met 1986 niet.
(of doel jij op de Benz?)
Marcel Br zei:Is het wel dezelfde C15?