Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
skitmeister zei:
AdvertentieMarktplaats zei:Een 165. Dat is een samensmelting van de body van 245 uit 1976 en het front en aandrijflijn van een 164 uit 1974. Dat is ook het bouwjaar van de Volvo. Ze is in Zweden gebouwd in opdracht van de voorzitter van de Volvo 164 vereniging.
van model 84 omgebouwd naar 90er model (dus motor is van 90er)
Klassiekerrijder zei:Alleen het kenteken is van 1984.
Ingeslagen in de deurstijl meen ik mij te herinneren. Wellicht dat de portierramen bij die rode nog origineel zijn gelet op de chromen raamlijsten.Barri zei:Ik ben toch steeds benieuwd hoe het chassisnummer er bij deze auto's in zit. Er moet toch wel zichtbaar zijn dat eraan geklust is?
Stif zei:ik vind het dan zo sneu voor een eventueele volgende eigenaar die trots zijn bolide komt presenteren op een meeting.
Een omgelast chassisnummer noem ik iets meer dan een 'allegaartje'... dat valt in de criminele hoek, gejatte auto's, hobbywerk met schadebakken en andere dubieuze activiteiten.hobbes2cv zei:Zolang de auto gekeurd en verzekerd is, is er weinig aan de hand volgens de politie. Als de gegevens kloppen bij het voertuig kunnen ze je weinig maken volgens mij. De grote vraag is natuurlijk waarom zou je zoveel werk er aan besteden? Als je de manuren gaat omrekenen in euro's dan kan het gewoon niet uit en moet het liefhebberij zijn. En ach dan is het een allegaartje maar wiens probleem is dat?
Wouter82 zei:Ja idd. De eerste bouwjaren hadden toch nog een dunne ruitenwisser?
929V6 zei:Maar waarom dan niet gewoon het kenteken uit de jaren 70 gebruikt?![]()
XBXG zei:Wellicht was de groene Dyane net uit Frankrijk gehaald en had men geen zin om 'm te importeren?