Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
XBXG zei:Hoe weet je dat dit dezelfde T1 is? Op de tweede en derde foto zie ik de typerende dakraampjes die niet op de eerste foto zijn te zien.
D. Elzinga zei:Zou het kunnen dat de Rolls op dat moment (nog) geen Nederlands kenteken had, en dat men er toen maar even de platen van de Chevrolet op heeft geschroefd?
Moderator
929V6 zei:Bedoel je die naast de Rover SD1 (Ford Granada Mk II) of tussen de Fiat 127 en de Mercedes-Benz SEC (Opel Rekord E1)?
Wouter82 zei:929V6 zei:Bedoel je die naast de Rover SD1 (Ford Granada Mk II) of tussen de Fiat 127 en de Mercedes-Benz SEC (Opel Rekord E1)?
maar de achterlichten leken mij er te smal voor.
929V6 zei:Bedoel je die naast de Rover SD1 (Ford Granada Mk II) of tussen de Fiat 127 en de Mercedes-Benz SEC (Opel Rekord E1)?
Ik meen trouwens de locatie te herkennen als de parkeerplaats achter de Jaarbeurs in Utrecht.
Marc van der Togt zei:Opvallend vind ik wel de achterruitenwisser op de camperfoto. Op de politiebusfoto
is moeilijk te zien of de voorziening hiervoor achter het stopbord zit. Naderhand opbouwen
kan natuurlijk maar lijkt me niet eenvoudig.....
Wouter82 zei:In dik 30 jaar kan er veel gebeuren, maar ik zie toch wel wat detailverschillen tussen die T3's. Zo zou je volgens mij ook het spijltje in de schuifdeur op de foto van de politiebus moeten kunnen zien.
Baur zei:Middelburg, 1974;
![]()