Olav Geleyns
Net ingestapt
British Leyland was destijds sponsor van de film Turks Fruit. Er komen dan ook nog meer auto's uit die stal in de film voorbij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Astrawez zei:En 929V6 bedankt voor de foto van die D Kadett. Die was voor mij nog onbekend en kan dus in het register.![]()
XBXG zei:D' oh zei:Oei, mooie toevoeging XBXG! Ik vraag mij ook af of de huidige eigenaar weet dat deze bij de politie heeft rondgereden.![]()
De Spider "woont" dichter bij jou dan bij mij. Grote kans dat jij de eigenaar eerder spreekt dan ik.![]()
Stif zei:Het huidige kenteken is zeker niet het eerst afgegeven nederlandse kenteken, maar naar mijn idee veel later, waarom is dat?
Astrawez zei:Erg leuk die Malaga. De DAF ook wel, maar dat was in 1988 waarschijnlijk al een liefhebbersauto, terwijl de Seat in 1998 gewoon een jong gebruikte auto was. Inmiddels is het nog steeds geen liefhebbersauto dus des te uniek dat hij nog bestaat.
Stif zei:Wat mij opvalt is dat er twee verschillende provenciale kentekens zijn, hier zal vast een reden voor zijn.
Micha D. zei:Welke gele opsmuk?