XBXG
Kilometervreter
Weer een match dankzij de onuitputtelijke bron a.k.a. Okke Groot. 
Zandvoort, 11 mei 1986.

Okke Groot
Houten, 22 oktober 2023.

Zandvoort, 11 mei 1986.

Okke Groot
Houten, 22 oktober 2023.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
KR-60-DZ vs KR-66-DZ, dit lijken dus andere auto's? Waarschijnlijk is er destijds een reeks identieke auto's op kenteken gezet.KR-60-DZ
CitroMobile, Veemarkthallen Utrecht, mei 1997 by Okke Groot, on Flickr
1984 Citroën Visa Chrono by Peter Olthof, on Flickr
O ja, verkeerd gekeken. Dit is een ander exemplaar uit dezelfde serie.KR-60-DZ vs KR-66-DZ, dit lijken dus andere auto's? Waarschijnlijk is er destijds een reeks identieke auto's op kenteken gezet.
Kennis had ook een rechtsgestuurde MK2 en die omgebouwd naar links zodat hij hem makkelijker verkocht kreeg.Wat is dit toch ook een heerlijk topic, prachtige bijdragen de afgelopen dagen.
Maar die Jaguar MK2 met DX-11-ZD waarmee D oh opende: op de oude foto lijkt deze mij rechts gestuurd zonder linker buitenspiegel en volgens de RDW is hij grijs. De recente foto toont bordeauxrood met het stuur links.
En het kenteken DL-GP-09 van die blauwe '79er Corvette op die witte uit 1953 lijkt ook behoorlijk vaag.
Volgens Willem Alink was die witte geen echte {naam aanklikken}.
Het kenteken staat nu als uitgevoerd dus het zal allemaal wel weer..
Grappig, dat rechts/linksgestuurde was mij niet eens opgevallen!Wat is dit toch ook een heerlijk topic, prachtige bijdragen de afgelopen dagen.
Maar die Jaguar MK2 met DX-11-ZD waarmee D oh opende: op de oude foto lijkt deze mij rechts gestuurd zonder linker buitenspiegel en volgens de RDW is hij grijs. De recente foto toont bordeauxrood met het stuur links.
En het kenteken DL-GP-09 van die blauwe '79er Corvette op die witte uit 1953 lijkt ook behoorlijk vaag.
Volgens Willem Alink was die witte geen echte {naam aanklikken}.
Het kenteken staat nu als uitgevoerd dus het zal allemaal wel weer..