Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aan oldtimertrucks wordt vaak veel veranderd als ze van eigenaar wisselen, zeker als het in de stijl van de vroegere bedrijfsvloot van de nieuwe eigenaar moet. Dus dat de cabine is gespoten en andere accessoires heeft is niet vreemd. Het chassis lijkt me wel identiek, zie de dieseltank en de twee (lucht?)cilinders achter het voorwiel. De wielbasis is zo kort dat ik vermoed dat het ook oorspronkelijk bedoeld was als trekkerchassis. Het is verder dus een kwestie geweest van de kiepbak vervangen door een koppelschotel en nieuwe spatborden erop.Is dat wel dezelfde? Lijkt me niet.
Lijkt me ook niet dat het dezelfde is. Het chassis lijkt me korter. De dieseltank en de twee tanks van de compressor hebben de meeste DAF's van die generatie. Het chassis van de onderste lijkt me echter zó kort, dat het rode bakje achter de dieseltank niet meer zou passen. Daarnaast is er ofwel drastisch aan de cabine gesleuteld ofwel de hele cabine is vervangen (hint: bovenste foto één treeplankje bij de instap, onderste foto twee). Afgaande op de bovenste foto lijkt de cabine me redelijk netjes, dus vervangen zou technisch gezien niet noodzakelijk zijn.Aan oldtimertrucks wordt vaak veel veranderd als ze van eigenaar wisselen, zeker als het in de stijl van de vroegere bedrijfsvloot van de nieuwe eigenaar moet. Dus dat de cabine is gespoten en andere accessoires heeft is niet vreemd. Het chassis lijkt me wel identiek, zie de dieseltank en de twee (lucht?)cilinders achter het voorwiel. De wielbasis is zo kort dat ik vermoed dat het ook oorspronkelijk bedoeld was als trekkerchassis. Het is verder dus een kwestie geweest van de kiepbak vervangen door een koppelschotel en nieuwe spatborden erop.
Nee, de Gordini werd in 1971 niet meer geleverd. En hij staat op kenteken als R1132, dat is de 8 Major met 1108 cc motor. De Gordini 1300 zoals die tot 1970 leverbaar was is de R1135.Mmm die renault lijkt op de oude foto ook al een dikkerd, het lijkt zelfs wel of de spatbord randjes breder zijn dan nu.
Ook zitten er daar best wel brede wielen onder.
Het zou toch niet een echte gordini zijn?.....
Het gaat dan om de Ford Taunus. Op de oude foto staat dezelfde Taunus geparkeerd voor de Sunbeam. Of begrijp ik jouw vraag nu niet?En om wat voor auto gaat het bij de eerste auto"? Willemstad is hier vlakbij!