Offtopic #103 - Het enige Autoweek Offtopic - Kinderen! Lief zijn voor elkaar.

Renaultje zei:
Jep. Carkiller is meegeweest met proefrit en ophalen, dus hij had de echte primeur :T

Meer zeg ik niet, anders zie je het op de foto's wel. Jij kon toch niet Nico?

Kom op met die pics :T

Ik kon er helaas niet bij zijn.

Goedemorgen.

Net mijn bestelling van meubels nog even gewijzigd.
Had 2 stuks 2 zits banken besteld, maar heb nu 1 stuk 2 zits en 1 stuk 2,5 zits besteld.
Bedacht opeens dat je op een 2 zits niet kan liggen, en dat is niet handig.

Op de 2,5 zits past het prima, en het scheelt maar 50 Euro.

Thanks Joost!

Hij is voor zijn leeftijd erg strak, kleine deukjes moet je met vergrootglas zoeken, bijna niet te vinden. Ook technisch heeft hij altijd netjes onderhoud gehad. Interieur is ook nog erg netjes.

1 nadeel, een amateur heeft de koplampen proberen te polijsten, dus heel veel krasjes.

Voor de rest blij met de opties, ijskoude airco, leer, stoelverwarming, schuifdak, xenon, afneembare trekhaak, navigatie!

Kleur met velgen is ook helemaal mijn ding! Nog niet gesproken over de motor met turbo + sportieve uitlaatgeluid :cool:

Renaultje zei:
Thanks Joost!

Hij is voor zijn leeftijd erg strak, kleine deukjes moet je met vergrootglas zoeken, bijna niet te vinden. Ook technisch heeft hij altijd netjes onderhoud gehad. Interieur is ook nog erg netjes.

1 nadeel, een amateur heeft de koplampen proberen te polijsten, dus heel veel krasjes.

Voor de rest blij met de opties, ijskoude airco, leer, stoelverwarming, schuifdak, xenon, afneembare trekhaak, navigatie!

Kleur met velgen is ook helemaal mijn ding! Nog niet gesproken over de motor met turbo + sportieve uitlaatgeluid :cool:

Mooie combi ook!

Even opschuren de koplampen en dan weer polijsten. Kan CK je wellicht ook wel mee helpen? :T

Ja thanks!

CK heeft ze al gepoetst, ze waren eerst dof. Ik had begrepen dat CK Nico heeft kunnen strikken (y)
Ik weet niet of Nico het al weet :p

Juist :D

Net ff carkit voor auto besteld. Vanavond auto laten zien aan ouders, kan ik meteen hun nieuwe gebruikte caravan zien ;)

:D

Welke carkit heb je besteld? Zodra mijn bankrekening het ook toe laat ga ik er ook één in laten bouwen.

Oh Jabra (y) Van dat merk heeft m'n vader volgens mij ook een carkit gehad; was wel een prima ding volgens mij!

Die van mij wordt iets duurder.:T

P.S: Wat voor caravan hebben je ouders gekocht. Ga je kramperen ja? :cool:

Ik ben benieuwd of ik een beetje verstaanbaar ben. Colt maakt wel een geluidje. Nu zit de microfoon dichtbij natuurlijk. Bij Civic zat parrot fijn ingebouwd, maar was ik soms ook slecht verstaanbaar.

Ik ga eigenlijk niet meer mee. Maar mijn ouders werken niet meer. Dus zullen vaker op pad gaan. is een Fendt Saphir uit ik dacht 2003.

De Colt maakt wel een geluidje?

Gelukkig maar.:T

Sub past in mijn nieuwe garage, net even uitgetest.
En ik heb ook al een veel betere route naar mijn nieuwe huis gevonden.(y)

Zijn mooie caravans! Volgens (y)mij hebben mijn ouders een Topaz/Topas.

Ja, ook mooi dat hij een groot dakraam heeft. Zit ook fietsendrager achterop. Ook mooi, wel beetje zelfde styling maar dan groter!

Tijd om de Colt in te ruilen voor iets stillers. :D

Ga je mond spoelen :T

Jij bent de Focus nog niet zat?

Renaultje, nieuwe aanwinst! Gefeliciteerd, staan er ergens foto's?
(Ik heb nog niks gelezen de afgelopen dagen)

Straks drie dagen vrij!!! Geen verplichtingen, nada! :T
Heerlijk, alleen maar uitrusten.

Vrouwlief is even weg, dus dat betekent ook minimale boodschappen. Ik heb nog eten in de vriezer, misschien nog een bakje bami. Met Spa en wat schoonmaakmiddelen, brood en kaas kom ik hooguit uit op 20 of 25 euro. Wat een luxe!

Die verhuizing heb je in een week rond.:T

Ik ga die drie dagen gewoon lekker niks doen. Beetje rommelen in huis, misschien een stukje schrijven voor het blogtopic, waar ik al zo lang niet aan toe ben gekomen. Beetje programmeren.
Ik heb deze dagen cursus. Maar ja, vandaag ging het over programmeren. En dat kan ik al (ik heb een programmeursopleiding voor grote computers) en de grondslagen zijn overal hetzelfde, net zoals de basis van een auto altijd dezelfde is, zo werkt dat bij programmeertalen ook. Dus ik zat een beetje te slapen vandaag bij dat warme weer. Morgen weer programmeren. Is het voor het werk.

Ik hoop 2 weken, kan ik ook nog even relaxen.

Maar anders is het nog 2 maanden werken en dan de hele maand september vrij.:T

Carkiller zei:
Ik hoop 2 weken, kan ik ook nog even relaxen.

Maar anders is het nog 2 maanden werken en dan de hele maand september vrij.:T

Ok.

We gaan in oktober/november buiten de schoolvakantie om weer naar Luxemburg/Duitsland met de Cam.
Ik neem mijn fototoestel, zal even een paar shotjes maken voor hier.

Dat zou leuk zijn.

En hopelijk heb je nog een keer de gelegenheid om bij mij langs te komen voor die tijd.:T

Niet teveel zorgen Jan. ;)

25 tot 30 euro is inderdaad ook ongeveer mijn uitgave voor boodschappen per week. Lidl heeft ideale kwaliteit groente en de rest en t is zo niet al te duur. Fijne winkel vind ik.

Nico GTR zei:

25 tot 30 euro is inderdaad ook ongeveer mijn uitgave voor boodschappen per week. Lidl heeft ideale kwaliteit groente en de rest en t is zo niet al te duur. Fijne winkel vind ik.
Als je vrijgezel bent kom je daar ongeveer inderdaad aan. Je hebt wel een paar dure zaken zoals wasmiddel en je verzorgingsspullen, maar wat het eten betreft valt het voor een man wel mee. Als je het goed doet kook je gemiddeld voor 5 euro per dag.

Soloman zei:
Nico GTR zei:

Als je vrijgezel bent kom je daar ongeveer inderdaad aan. Je hebt wel een paar dure zaken zoals wasmiddel en je verzorgingsspullen, maar wat het eten betreft valt het voor een man wel mee. Als je het goed doet kook je gemiddeld voor 5 euro per dag.

Eens in de zoveel tijd 20 euro bij de kruidvat, kan ik ook weer een halfjaar vooruit.

Hoe het heeft kunnen gebeuren weet ik niet maar tijdens de Mille Miglia ben ik met de auto over mijn rugtas heen gereden. Daar zit dus mijn fototoestel in. En die doet het nu dus niet meer. o_O Omhulsel is zelfs gewoon kapot. Saillant detail: De plastic fles met water die erin zat was nog heel.

Nu dus op zoek naar een nieuw toestel. Iemand tips? Hoeft geen supertoestel te zijn, maar er moeten wel gewoon leuke foto's uit komen, kwalitatief. Heb er een 3 a 400 Euro voor over.

Terug
Bovenaan