Offtopic #103 - Het enige Autoweek Offtopic - Kinderen! Lief zijn voor elkaar.

:):)

Die CRX staat braaf op haar beurt te wachten, volgende week wel weer ff wat oppervlakige roest wegschuren en dik in de primer zetten (en de onderkant in de tectyl)

Oppervlakkige roest, niet origineel (staande glasplaat van de achterklep is vervangen door een staalplaat, aftermarket stuur)
En een kapot gelopen versnellingsbak (wat precies komen we achter als we het blok + de bak eruit halen)

Kortom genoeg te doen

Ik heb redelijk technische kennis :):T
Ik heb helaas geen geldboom in de tuin
[size=small]Als er iemand 1 weet te staan, meld dat dan ff dan plunder ik hem :p[/size]

Goeiesmorgens!!
CK, trek je het nog een beetje met de verhuizing?:T

Vandaag wordt het warm weer, dus ik denk voorkomen is beter dan genezen, dus ik alvast een paar Hertog-jannetjes in de koelkast gegooid.
HJ was in de bonus bij AH, mooi meegenomen. Tientje voor een kratje, ik had de vorige net leeg, dus kwam goed uit.

Gaat goed hoor, maar blij als het klaar is.

Zeker met deze warmte geen doen, maar vandaag was toch al een rustdag.:T

Ah, dat is mooi, kun je een beetje bijkomen.
Vanaf morgen is het goed te doen met het weer. Alleen vandaag nog even doorbijten in de hitte.:T
Vanmorgen gefietst om de conditie een beetje op te bouwen, maar het was al warm.
Was erg rustig. Geen hond op straat.

Dat klinkt goed, te druk is ook niks.

Ik ga ook nog wel even op stap vandaag, maar gelukkig dus niet met dozen in mijn handen.
Het zweet breekt me al uit als ik er aan denk...:T

moving-day-funny-yeah-if-we-could-just-teleport-to-our-new-house-that-would-be-great.jpg

Ja, het vordert goed.

Koelkast is binnen, laatste levering van spullen wordt zaterdag.
Dan wat spullen in elkaar/neerzetten en het is klaar.

Voorlopig dan uiteraard, ik kan er dan wonen.
Daarna moet de oude woning nog aangepakt hebben, hopelijk wil de nieuwe huurder veel overnemen.

Nico GTR zei:
Het is simpel. :p je komt alles tegen wat je in bezit hebt.

Dat is mijn voordeel, heb niet zoveel spullen.
Berging is al helemaal leeg, alles staat al in mijn nieuwe schuur.

En meeste inboedel wordt nieuw aangeschaft, dus fornuis, wasmachine en bed moeten nog over. (fornuis naar mijn zus)
Verder alleen klein spul, past gewoon in een verhuisdoos.:T

Ach..als het staat heb je er schik van.

Zit net nog even Spanje - Nederland terug te kijken. 1-5 klop voor Spanje...wat is het hard achteruit gegaan...

Ik snap hem Nico, ik heb inderdaad meer dan 1 verhuisdoos.

Als mijn vriendin helpt heb ik zelfs een wandelende verhuisdoos.:T

@Boppie:

Ja, je zou bijna Belg worden.:T

Die snap ik dan weer niet. :p

Belgen maken wel beter bier, echter zijn hun wegen weer slechter en duurt hun formatie nog langer dan die van ons. Weet niet wat beter is. :D

Die snap jij vast wel.

Maar ik ben nu te druk bezig om met mijn relatie bezig te zijn.
We zien elkaar dus pas na de verhuizing weer.:T

Avond! Vandaag Carkiller meegeholpen met verhuizen. Laatste beetje, meeste was al gedaan. Was erg gezellig en mooi weer.

Echt een schitterend huis, tuin en garage. Ik ben jaloers ;)

CK,

Ik heb vandaag aan de CRX gewerkt:T
Het enige wat ik er nu over wil zeggen is: AUW..... $$#$#$$#@ rot-Japanner!!!!
Maar.. wat vandaag moest gebeuren is gelukt (y)

Nee roest valt heel erg mee:) gelukkig

Meer bouten die vastzitten waardoor ik kracht moet zetten, helaas vond mijn pols dat niks
M'n oude moment-sleutel vond het ook maar niks dat de steekassen zo vast zaten, dus die brak af bij de eerste. Toen de momentsleutel maar gelast en daarrmee lukte er 1 kant, 2de steekas dus maar aan bakzijde los gemaakt en aan de auto laten bungelen.

De kogeltrekker zat kennelijk niet helemaal lekker dus die klapte eraf, m'n onderkaak kon hem gelukkig net ontwijken, m'n sleutelbeen was minder gelukkig

En verder bij de motorsteunen die natuurlijk ook behoorlijk vast zaten nog de nodige auwtjes;)

Maar de motor en versnellingsbak liggen nu in de garage dus die gaan we in m'n volgende verlof opentrekken (y)

Kruipolie en ducttape zijn de beste vrienden van een monteur ;)

Maar nee, ook met de nodige kruipolie hadden de meeste bouten nog de nodige overtuiging en "lieve" woordjes nodig. Maar nogmaals; het is weer gelukt:)

:):):)
Zo erg is t nie:). Pols inzwachtelen en door:LOL: De "blessure" aan m'n sleutelbeen is lastiger, dat is niet te zwachtelen ofzo en houdt me nu enigzins wakker door het geklop (en tintelende vingers)
De moment-sleutel is wel officieel overleden :( tijdens de poging om de 2de steekas los te krijgen scheurde het koppelstuk af.

Morgen door met de camper en even het stuur uit de Capri halen

Terug
Bovenaan