Guest
Ach weer een DSG variant. Het is toch een schande Johnny? Audi-vorm ledjes? Schande nietwaar Johnny 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
gearhead zei:Johnny, ik heb je nog niet gehoord over de duurtest van de 159 waar bij 20.000 km de motor gewisseld moest worden.....
Kwestie van self-fulfilling prophecy?
motorschade duurtest Alfa 159
gearhead zei:Johnny, ik heb je nog niet gehoord over de duurtest van de 159 waar bij 20.000 km de motor gewisseld moest worden.....
Kwestie van self-fulfilling prophecy?
motorschade duurtest Alfa 159
E61 zei:Ik begrijp niet helemaal waarom ze hem Giulietta genoemd hebben. Die naam was toepasselijker geweest voor de 159-opvolger, gezien z'n roemruchte (overigens prachtige) voorvader:
![]()
E61 zei:Ik begrijp niet helemaal waarom ze hem Giulietta genoemd hebben. Die naam was toepasselijker geweest voor de 159-opvolger, gezien z'n roemruchte (overigens prachtige) voorvader:
![]()
Ik denk dat alfa geen ''GM blokken'' meer toepast. Heeft ze ook nooit gedaan trouwens .
Superleggera zei:Ik denk dat alfa geen ''GM blokken'' meer toepast. Heeft ze ook nooit gedaan trouwens .
De huidige 3.2 V6 komt toch echt bij GM vandaan.![]()
iDS zei:Superleggera zei:Ik denk dat alfa geen ''GM blokken'' meer toepast. Heeft ze ook nooit gedaan trouwens .
Inderdaad: voor dit banale blok heeft Alfa zijjn eigen alom bejubelde V6 overboord gezet. Hopelijk wordt dat snel terug rechtgezet!
gearhead zei:En de 2.2 is gewoon het blok wat Opel ook gebruikt. Een Alfa met een Opel blok dus. En Johnny? Johnny slikt lekker door....
iDS zei:Superleggera zei:Ik denk dat alfa geen ''GM blokken'' meer toepast. Heeft ze ook nooit gedaan trouwens .
Inderdaad: voor dit banale blok heeft Alfa zijjn eigen alom bejubelde V6 overboord gezet. Hopelijk wordt dat snel terug rechtgezet!
gearhead zei:En de 2.2 is gewoon het blok wat Opel ook gebruikt. Een Alfa met een Opel blok dus. En Johnny? Johnny slikt lekker door....
johnny bravo zei:Maar ...de nieuwe komt eraan !
nack zei:Ik hoop dat Alfa er ook een station van gaat uitbrengen, dat zal de verkopen denk ik wel ten goede komen en het geeft hem ook een usp ten opzichte van de Bravo en Delta.
E61 zei:
B. RS zei:Slechte zaak. Zo is er dus geen 3-deurs in het D-segment bij de Fiat groep. Lijkt me toch niet echt handig...
Dennis_zw zei:B. RS zei:Slechte zaak. Zo is er dus geen 3-deurs in het D-segment bij de Fiat groep. Lijkt me toch niet echt handig...
Wat is precies handig aan een 3-deurs ten opzichte van een 5-deurs? Behalve dat er een lagere prijs voor wordt gevraagd (maar dat heeft niets met handig te maken, behalve voor de dealer)?
Automobilisten in Zuideuropese landen kopen nu eenmaal liever vier- of vijfdeurs modellen, en merken die daarvandaan komen, richten zich (terecht) meer op die markt als ze keuzes moeten maken, want daar zitten hun grootste verdiensten. Enkele tijd na de lancering kunnen ze bovendien dan nog een "nieuwtje" halen uit de introductie van de twee-/driedeurs versie.
Maar de Panda is er nog steeds niet met minder dan vijf deuren/kleppen, en heeft daar echt geen last van in de verkoop.
meeuw zei:Re: De Panda is een totaal ander verhaal, die is ook niet bedoeld als sportief, iets waar Alfa wel voor staat.
Wat dacht je van een originele Fiat sportuitlaat(opzetstukje)
![]()
BMW4Life zei:Heb je gezien hoe veel te groot die nieuwe spiegels zijn? Daar heeft het betrekking op.