Guest
Alfa is echt weer goed bezig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
R-W zei:NLkenteken gaat niet in het voorgevormde vak passen aan de voorzijde. Mooie auto verder maar dat wit is niet de goede kleur.
Het lijkt volgens die cijfers wel alsof de Guilietta op geen enkel punt slechter is dan de concurrentie.
Smith zei:Het lijkt volgens die cijfers wel alsof de Guilietta op geen enkel punt slechter is dan de concurrentie.
Toch zal VW er amper een Golf minder om gaan verkopen..
Daewoo-Chevrolet zei:(...) De MiTo gaat me steeds meer overtuigen (misschien wel door de komst van kermisattractie DS3 en de suffe A1 met lelijke voor- en achterkant), de Giulietta ga ik ook steeds fraaier vinden. Ik vind het gewoon een zéér geslaagde, op en top Italiaanse bak!![]()
HDI110 zei:Stiksels in de kleur van de auto, prima. Vloermat met modelaanduiding in de kleur van de auto, prima. Raamstijl in de kleur van de auto, niet zo prima.![]()
Shady zei:Heb hem afgelopen zaterdag in Geneve even bekeken, en idd leuke en mooie wagen. Maar doet mij verder niet veel.
Snipe zei:HDI110 zei:Stiksels in de kleur van de auto, prima. Vloermat met modelaanduiding in de kleur van de auto, prima. Raamstijl in de kleur van de auto, niet zo prima.![]()
Wat ik me altijd afvraag: waarom is het zo'n ramp om dat te zien?
Pjedroo zei:Shady zei:Heb hem afgelopen zaterdag in Geneve even bekeken, en idd leuke en mooie wagen. Maar doet mij verder niet veel.
Dat zei je net ook in het topic over de Saab 9.5 ...bij de VW stand werd je helemaal enthousiast?
Slaat nergens op!
B. RS zei:Want? Je rijdt wel Passat, maar een Guilietta doet je niks![]()
Shady zei:Is dat zo raar dan? Gewoon een mening, niks meer niks minder. Qua lijnenspel is hij mooi, maar de auto doet mij verder niks.
Pjedroo zei:Nou.. ten eerste een veel mooier uiterlijk en volgens mij is hij iets groter?! Ook het interieur is nice! Wat deze verder biedt:
- Krachtige turbo motoren en toch lagere bijtelling / schonere labels
- DSG' achtige automaat!
- Een schone lei dus dan kijk je niet meer naar het imago van de 147