speedtouch
Wegverkenner
Ralph V zei:Maar levensevaring BiGTIME !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ralph V zei:Maar levensevaring BiGTIME !
speedtouch zei:Ralph V zei:Maar levensevaring BiGTIME !![]()
Ralph V zei:En ik kijk niet om mijn heen wat een ander verdient, kijk alleen wat ik verdien.
Ralph V zei:op EEN mooie dag, gaat de bij mij de vlag uit. GRRŔR!
Ralph V zei:Die $//#÷%% vergeleek zich zelf met H#tler. Maar zelf H#tler rijdt niet met een buldozer over Mercedes, BMW, Porsche en Audi's.
Jay DoubleYou zei:Ralph V zei:Die $//#÷%% vergeleek zich zelf met H#tler. Maar zelf H#tler rijdt niet met een buldozer over Mercedes, BMW, Porsche en Audi's.
Nee, die deed weer andere dingen...![]()
Ralph V zei:Jay DoubleYou zei:Ralph V zei:Die $//#÷%% vergeleek zich zelf met H#tler. Maar zelf H#tler rijdt niet met een buldozer over Mercedes, BMW, Porsche en Audi's.
Nee, die deed weer andere dingen...![]()
Hij doet precies het zelfde. Afgezien van de auto's,is dit een monster.
Ik hou er maar over op, Mocht je ooit daar op vakantie gaan, wees bewust waar je bent,
anders is het laatste wat je ziet......een vuurpeleton!
Jay DoubleYou zei:Rotte appels tref je wereldwijd helaas overal wel eens, maar het overgrote deel van onze medemensen is niks mis mee.[/quoteJ
Jammer dat er steeds meer rotte appels bijkomen, zou dat door het warme weer komen?![]()
speedtouch zei:Jammer dat er steeds meer rotte appels bijkomen, zou dat door het warme weer komen?Jay DoubleYou zei:Rotte appels tref je wereldwijd helaas overal wel eens, maar het overgrote deel van onze medemensen is niks mis mee.![]()
Ralph V zei:En toen was het stil.
Ralph V zei:Ik ga er maandag naar toe !
Ralph V zei:"Ik moet nodig op VAKANTIE !"
En dat gebeurd ook .
Ralph V zei:Ik ben inmiddels terug. Was mooie vakantie, ging te vlug. Mijn vrouw gaat goed speedtouch.
Schrijf nog wel wat. Maar nu ga ik slapen. morgen werken. :-(