8 jaar geleden heb ik hier ook gesoliciteerd, na een maand had ik een baan.
Halfjaar gewerkt.
Maar tijden zijn veranderd, Alles gaat via de smartphone. Zonder maak je totaal geen kans.
Het is wat saai, maar i.p.v. stad en land af te reizen. gebruik je internet en telefoon.
Je soliciteerd de hele omgeving af van Delft naar Leiden van Rotterdam naar Den Haag.
Als je ergens binnen loopt, wordt je verwezen naar de website.
Maar ik heb een mooi voorbeeld gisteren gebeurd.
Ik parkeer mijn auto in een van de vele garage's van Zoetermeer. Na 1,5 uur kom ik terug, stop dat kaartje in de automaat. De automaat zegt;" U hoeft niets te betalen goede reis"
Dus ik slof naar boven; Geen auto ! 2e ,3e ,4e GEEN AUTO !!
Ik helemaal in de stresssss, auto gestolen, nauwlijks geld ver van huis !
Dus ik met de papieren ( die had ik wel bij me ) naar de politie.
Wat denk je wat de agentes daar zeggen?? " U moet zelf de nationale diefstal registratie bellen!! WTF ?? Ben mijn auto kwijt en ik kan niet eens aangeven ?
Ik gestressed bellen en wat denk je?? U heeft een franse auto, die kunnen we niet aangeven..
WTF!!!!! ik wordt gek !! vroeg een van de agentes laat me even het kaartje zien voor de tijd van verdwijning. Vroeg ze, ; waar staat U? Ik zeg ; " Op de Belgiëlaan.
Zegt ze; "Hier staat Luxemburglaan."
Huh?!?
Ik was in de verkeerde garage !!

Een van de agentes is helemaal meegelopen naar de Luxemburglaan en DAAR STOND mijn oude A uit 2006 met 280.000 kilometer op de teller. "wie zou die nog stelen ??
Mij zoon lag in een deuk, en ik.... was heel blij !
OMG.... ik ben oud !