A
Anoniem
Guest
Beste leden, ik heb een irritante probleempje.. Heb een auto, diesel, met 340 d.km op de teller en wilde hem op mp verkopen maar daar kreeg ik geen nap logo, vond ik raar want auto is van 2005 en ik ben 2e eigenaar (eerst was die lease gereden) en heb auto al bijna 5 jaar in bezit.. Toen gekocht bij garage die wel verbonden is met NAP en die mij verzekerden dat km' stand klopt (was ongeveer 180 dkm binnen 2,5 jaar gereden en dat was dus voor mijn gevoel wel redelijk).. Dus ik op site van nap km stand controleren en daar stond ONLOGISCH.. dus er kan maar 2 dingen zijn, 1. garage waar ik auto kocht heeft me voorgelogen 2. km-stand is op een van de apk-keuringen verkeerd ingevoerd.. Toen auto bij lease zat werd er ongeveer 70 d.km per jaar gemaakt, toen ik auto overnam maakte ik ongeveer 40 d.km per jaar.. Zou het daaraan kunnen liggen? Overigens laat ik apk altijd doen bij een landelijke keten service/apk bedrijf.. Ik wou naar de garage gaan waar ik auto heb gekocht maar dacht eerst zeker te zijn waar probleem ligt.. En dat kan ik zelf niet inzien want NAP website geeft me alleen informatie: logisch, onlogisch of onvoldoende gegevens. Maar voor bedrijven geven ze wel meer informatie.. zoals km stand bij elke apk keuring.. En dat is wat ik nodig heb..
Is er hier iemand die werkt bij een autobedrijf die aangesloten is bij NAP en die voor mij een uidraai zou willen maken van mijn exacte km standen op momenten dat die doorgegeven werden aan NAP (of RDW) ?? Want ergens op forum las ik iemand al op deze manier is geholpen..
Is er hier iemand die werkt bij een autobedrijf die aangesloten is bij NAP en die voor mij een uidraai zou willen maken van mijn exacte km standen op momenten dat die doorgegeven werden aan NAP (of RDW) ?? Want ergens op forum las ik iemand al op deze manier is geholpen..