Mini Cooper Clubman - BMW 1 serie - Super 7 kitcar

Ik ook niet ;)

Uitlaat is besteld helaas nog 2 weken levertijd, wiellagers komen deze week.. dan nog een stuurhoes vervangen en een accu kopen. dan gaat ie naar de keuring.

Wat voor uitlaat komt eronder? Gewoon een dikke pijp die wat omhoog komt zetten?

Middendemper van een 1.8GTe en de einddemper ben ik nog niet over uit... of geen, en gewoon een pijp of een kadett GSi demper met de golf 1 look pijpje erop.

Ik zou wel een (sport) einddempertje er onder zetten. Alleen middendemper krijg je denk ik een heel verrot geluid. Dan kun je nog beter alleen een einddemper er onder zetten volgens mij

Ja ik ga eerst ff kijken, einddemper is toch weer kl*te aan te komen, die van een A corsa die past wel redelijk, maar de rest is allemaal aanpasssssssssssssen.. :(

Kijk wel ff hoe ut klinkt, bij mijn Corsa A was vanaf spruitstuk tot einde alleen een lege middendemper, en dat klonk best lekker ;)

Picutures op de vroege morgen... :D

Foto-GT4IEOGT.jpg

Foto-3JH4PTTY.jpg

Zoals jullie kunnn zien (of niet) zit de koplamp inmiddels recht, was een heel gedoe met nieuwe gaatjes boren ed... maar hij zit nu goed :D

Foto-YYMUATS8.jpg

Jimmy's banden en velgen opslag.. (ja ja ik moet een grotere garage)

Foto-QUNN47ZB.jpg

het nieuwe zijpaneel met de speakers.

Foto-IX346LGB.jpg

de Kadett GSi veerpoten, waar nieuwe lagers in komen. (tevens de reden dat de auto op bokken staat)

Kleine update.. nieuwe wiellagers zitten erin, alles zit er weer onder. van de week wordt de uitlaat gelast en word ie voor gekeurd binnen 2 weken.

Foto-NELQRK4Y.jpg

Helaas issie wat vlekkerig, maargoed zelf gespoten. gaat dit jaar, of volgend jaar nog een keer opnieuw.!

APK klaar na wat tegenslagen, datum is volgende week donderdag :)

Mooi Jimmy dat je hem eindelijk zover hebt.
Petje af man voor al het werk wat je er al aan hebt gedaan.
Hoop hem nog eens in RL te kunnen bewonderen.

Foto-JTV4BAV8.jpg

Foto-GDGRKZB8.jpg

Foto-KVGNKDAU.jpg

Foto-RZA7CWZS.jpg

In de APK stasnd, achter 10 centimeter hoger dan voor :D met de apk wielen... klaar voor de keuring, nou ja bijna dan linker rem loopt aan, ff checken nog :)

tis echt een prachtige kadett . dat is gewoon het beste kleur :p
je maakt er echt een pareltje van ! en we hebben ongeveer dezelfde smaak (y)

ik ben zelf ook bezig aan de mijne voor de keurig , het lijkt z'n broer wel (zie foto's van mijn kadett)

attachment.php

attachment.php

IK ben ook erg benieuwd..:) Ik hoop alleen dat Jimmy zelf met zijn gezondheid door de keuring komt. Is toch even belangrijker.

Keuring gaat ivm. gezondsheids reden verzet worden, moet nog een paar dingen doen en kan nu even niet met mijn rug op de grond liggen.. :(. linkerremklauw loopt aan, en wil de stabilisator stang wat vaster zetten, maar dan moet ik eronder liggen en dat gaan we ff niet doen.

@ geoscale, ziet er netjes uit man.! alleen ff je spiegelkappie meespuiten :)

Jammer Jimmy dat het weer wat vertraging op loopt, "helaas" dit keer ligt het niet aan de auto.

De Ddett van Geoscale is ook vetjes trouwens (y)
Die zwarte details staan hem goed :)

jimmy veel beterschap gewenst !! jammer van de vertraging , maar sommige dingen gaan voor hé

en mensen bedankt voor de toffe reacties

@ Richard,

Als het allemaal een beetje wilt dan ga ik er na het weekend aan verder.. en dan APK, is bij een bevriende garange via mijn werk, dus niet zo moeilijk over afspraken enzo :)

Nou Peepz, heb een hoop tegenslagen gehad, tussendoor thuis een huis gekocht en een nieuwe keuken gezet, onderdelen die niet kwamen of te bestellen waren.. 2 liters die in de soep draaiden.. maar dan toch... :D

APK :D

En nu n og snel de verlaging er terug onder en de 8J's en dan zla ik eens wat foto's op locatie maken :D

Foto-ZFUCYKEF.jpg

Foto-GDGRKZB8.jpg

Thanks,

Na de APK heb ik hem naar huis gereden en in de garage gezet... ga der zo niet mee rijden, eerst verlaging terug gebouwd vanmorgen.. en van de week de 8J wielen terug eronder :D

Dus een km of 7.. :D

Thanks... Vandaag de eerste echte km's gereden :D tochtje in de omgeving gedaan, totaal zo een 35 km... :D was goed te doen, alleen achtervering is echt te stug ga kijken voor -80... deze zijn -100

Halleuw.. kleine update :)

Auto heeft een iets ander kleurtje gekregen een tintje feller oranje met een wit dak :) inmiddels heb ik er al een kleine 500 km mee gereden in totaal en en het rijd als een beest :) snel, toch nog wendbaar en ook in de bochten kan ik gewoon gas geven zonder bang te zijn recht door te gaan.

todo...
oliedrupjes oplossen
tankdop lekt wat benzine bij snelle bochten :)
radio inbouwen
acterin afwerken (geen ambitie meer voor)

verder bevalt ie prima, zoals je ziet rijd ik er niet veel mee, maar de km's die ik er mee maak zijn altijs met een smile op mijn gezicht. :)

Corsa-20SEH zei:
Auto heeft een iets ander kleurtje gekregen een tintje feller oranje met een wit dak :)

Dat je dat hier durft te plaatsen zonder er een foto bij te voegen :eek:............. ;)

Lekker die tuin laten zitten (graszaad erin pleuren en klaar:)) en foto's posten!

Inderdaad Jimmy, kom op met die foto's!!!

Oja, en er is ook een reden dat Jimmy niet zoveel aandacht meer geeft aan z'n Dett; hij heeft nog een veel leuker scheurijzer erbij gekocht!

Ik denk dat er wel een fotootje staat in de openingspost van het Opel topic (bij Autoliefde roest niet)

oke oke. de D krijgt genoeg aandacht rijd er behoorlijk vaak en hard in :D inmiddels alweer 1500 km erop gezet..

nieuwe toekomstige scheurijzer...

ophalen.. en thuis
Foto-KOAAFH7A.jpg

Foto-KZ4EAMFY.jpg

thuis in de garage
Foto-O6LGYOAD.jpg

inimddels ligt er een ander blok in, is de kabelboom uitgesorteerd, het dashboard aangepast, de benzinetank veranderd, een andere uitlaat met katalysator (tijdelijk) geplaatst..!

Terug
Bovenaan