Cole Trickle
Wegverkenner
Durf het bijna niet te vragen maar: hoe staat het met de batmobile...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel heb je er nu inmiddels?
Je bent weer aardig aan het verzamelen! Hoeveel had je er eerder? Volgens mij zit je weer op het oude niveau, toch.
Absoluut mooie kleur! Maar draait die motor nog wel? Als ik de staat van de motorruimte zo zie dan staat ie al heel lang stil en als de motor vast zit dan kan die bij het oud ijzer. Ook de wiel lagers zullen slecht zijn van het lange stilstaan.
Daar zit nog genoeg werk aan maar ik snap wel waarom je deze er "nog even" bij hebt gekocht. Hele mooie kleur en die velgen maakt het toch net even anders dan de rest. Ik ben benieuwd naar de restauratie hiervan![]()
Kleine deukjes in je deurpanelen kan je er met warmte uit halen. Toevallig gezien bij Car SOS vd week. Maar je bent weer lekker aan het verzamelen. En ik zie dat je de hout trim hebt weggekocht bij H.O/Autodemontage ? Ik zocht er nog een deel van, maar toen was het helaas al weg.
het tussenconsole voor een automaat (met hout). En een goede radio console. Bij ons zijn de palletjes gebroken waarmee ie vastgeklikt zit.Ja klopt, ben bij die sloop geweest voor onderdelen, oa de "houten" delen.
Wat zoek je precies?
Poeh, die is vast bruiner van onder dan je hoopt. Niks minder voor een auto dan in het gras staan, voor een langere poos.
Blijft een bijzonder topic, maar uiteraard gun ik je het van harte…
Hopelijk kun je ook gauw verder met de Batmobile en de Avanti.
Tenzij je zelf erg handig bent met het lasapparaat en het niet erg vindt om er veel geld in te stoppen, denk ik dat je de rode Xedos voor de onderdelen zult moeten gaan gebruiken.
Nieuwe spatborden er in lassen, dorpels en veertorens vervangen, subfrace stralen en behandelen tegen roest, schokdempers en mogelijk de veren vervangen, alle draagarmen, koppelstangetjes, etc., uitlaat, rubbers, remschijven en blokken en de remklauwen reviseren en overspuiten. En dan moet je nog denken aan de distributieriem, multiriemen, uitgedroogde slangen, electronica en nieuwe banden.
En anders gewoon mooi oppoetsen en tussen de rest van je collectie zetten en er verder niet mee rijden![]()
Wat kost zo'n transport UK -> NL en NL -> PT eigenlijk?
Ik heb prijzen gezien van 250 tot 500 euro voor BE en DE en 800 voor Spanje. Wel alles richtijg NL.
De meeste onderdelen kan ik van sloopauto's halen uit Duitsland.
Now we're talking! Ben benieuwd. Hoop de afbouw van de batmobiel ooit nog eens te zien hier!Sinds kind altijd mijn droomhuis geweest.
Was ontworpen door vrienden, hij was architect en heeft het ook zelf gebouwd. (eind 80er jaren)
Heb zitten te overwegen om de batmobiel die ik nu heb af te bouwen, daarna enkele shows ermee doen en dan de auto te verkopen.
Na verkoop zou ik het huis kunnen bouwen en een deel van het verkoopbedrag gebruiken om weer een nieuwe te bouwen.
Een kant en klare Batmobiel is veel waard, in Amerika zijn er twee verkocht, beide hebben ongeveer 170.000,- euro opgebracht!
Alleen nu komt dat nieuwe batmobiel body opeens straks op de markt en die wil ik toch echt hebben en kan die alleen maar kopen als ik degene verkoop die ik nu heb, daar gaat toch mijn keus naaruit.
Wil het nieuwe batmobiel body niet mislopen.
Ga er toch een mal van maken en dan zou ik alsnog twee batmobiels kunnen bouwen waarvan eentje voor de verkoop. (dan bouw ik die eerst)
Precies dit!Maar als Diante alleen maar (vanuit de buitenstaander gezien) verstandige keuzes gaat maken blijft er hier wel weinig te genieten (en verbazen) in dit topic he![]()
![]()
Maar als Diante alleen maar (vanuit de buitenstaander gezien) verstandige keuzes gaat maken blijft er hier wel weinig te genieten (en verbazen) in dit topic he![]()
![]()
Eigenlijk wil ik elk jaar (minimaal) één auto kopen