Zit wel vrij veel speling op een Amerikaanse auto, tenminste wel degene die ik heb gehad, alleen de '82 Pontiac Trans AM viel wel mee.
Mijn 1964 Mustang cabrio die ik heb gehad was net zoals BA rijdt in de bus, daar moet je aardig aan het stuur draaien om een bocht om te gaan....en dan weer héél snel terug draaien!
Ik ben meteen begin dit jaar bezig gegaan met het in handen krijgen van de originele bouwtekeningen van het huis wat ik wil bouwen.
Heb gisteren bericht terug van het gemeentehuis in Portugal dat ik ze mag hebben en ophalen of toegestuurd kan krijgen, dus dat is heel positief.
Had verwacht dat men moeilijk zou gaan doen of dat het eeuwig zou gaan duren, maar had toestemming van de architect dat ik de tekeningen mocht gebruiken, dus wellicht heeft dat geholpen dat ik ze straks heb.
Zodra ik ze heb dan wordt de volgende stap een aanvraag indienen voor een bouwvergunning....met onbepaalde tijd.
Anders ben ik verplicht binnen een bepaald aantal jaren te gaan bouwen.
Mijn doel is voor volgend jaar mei hopelijk de bouwvergunning rond te hebben, dan pas kan de ruïne plat...eerder niet.
Als ik hem nu weg haal, dan mag ik nooit meer iets bouwen.
In ieder geval, volgend jaar ga ik sowieso mijn buurman weer aan het werk zetten met zijn bulldozer, er mag nog één verdieping naar beneden afgegraven worden bij de ruïne.
Hoogst waarschijnlijk wil ik ook een stuk laten afgraven om een grote garage te gaan realiseren voor mijn speelgoed.

Scheelt weer een behoorlijk bedrag per jaar als ik geen stallingsplekken meer hoef te huren.