Mijn Xedos collectie, filmauto's + overige speeltjes

Zekers!

Wil dan proberen een Pearl white versie te vinden, die is het meest zeldzaam.

Wellicht krijg ik maandag een prijs door voor het graafwerk etc., zo niet, dan ga ik dinsdag bellen.

Laatst bewerkt:
Een vriendin had voor mij gebeld, zij spreekt vloeiend portugees., hij zou maandag een prijs doorgeven.
Wat ik al verwacht had is ook gebeurd, uiteraard niets gehoord, dus ik ga morgen zelf bellen, dan maar in gebrekkig portugees.

Degene die de Portugese Xedos heeft opgehaald in noord Portugal is nu in Lissabon, het wordt morgen ochtend vroeg dat hij hem komt afleveren.

Laatst bewerkt:
Net de offerte toch ontvangen voor het graafwerk, houten omlijsting maken en de betonvloer, nou...dat gaat hem niet worden. 49.500 - !

Ik ga mijn familie vragen om het graafwerk te doen, als ze het niet perfect recht kunnen afgraven dan laat ik ze alleen het deel doen waar de garageboxen moeten komen.
Als ze het wel perfect kunnen doen, dan laat ik ze alles afgraven, zodat ik hopelijk alsnog de betonvloer kan laten maken.

Een belachelijke prijs als je het mij vraagt.

Het goede nieuws is, mijn familie kan helpen met graven, het slechte nieuws is.....pas in september / october. :(

Morgen moet ik naar Silves, de Portugese Xedos 6 overschrijven op mijn naam, ik rij meteen langs een bedrijf die mij wellicht kan helpen om mijn graafmachine weer werkend te krijgen, de kans is alleen groot dat ze zeggen dat de graafmachine dan naar hun moet. (+ ze schijnen nogal duur te zijn)
Hopelijk kan ik iets regelen.

De Portugese Xedos is vanmorgen gebracht, hij ziet er netjes uit, wat kleine dingentjes die eraan gedaan moeten worden, maar dat heb je toch altijd.

Kreeg ook nog de extra spoiler bij, een setje achterlichten met witte knippperlichten en z´n beugel voor boven de motor, maar die ga ik er niet in zitten, want die hoort alleen op een 2.0 V6.

[url=https://postimg.cc/wtB3DvMx]

Laatst bewerkt:
Een belachelijke prijs als je het mij vraagt.
De vraag is wat ze voor 50k zouden doen? Om hoeveel m2 gaat het uberhaupt? Waar komen ze vandaan? Moeten ze grond afvoeren? Wat voor fundering? Hoe dik moet het beton worden, hoeveel bewapening? Leidingwerk voorbereiden? Etc etc?

Maar misschien hebben ze er ook wel een mooi bedrag van gemaakt omdat ze er geen zin in hebben?

Mooi hoor, maar je zou zeggen dat je er op een gegeven moment een keer genoeg hebt? :p

Van sommige dingen heb je nooit genoeg in het leven, geld, auto´s... :)
De vraag is wat ze voor 50k zouden doen? Om hoeveel m2 gaat het uberhaupt? Waar komen ze vandaan? Moeten ze grond afvoeren? Wat voor fundering? Hoe dik moet het beton worden, hoeveel bewapening? Leidingwerk voorbereiden? Etc etc?

Maar misschien hebben ze er ook wel een mooi bedrag van gemaakt omdat ze er geen zin in hebben?

Ik heb zelf het idee dat hij door al mijn auto´s dacht dat ik wel ruim in het geld zit of zo en daarom er een torenhoge rekening van gemaakt heeft.
Het punt is, ik vergelijk met wat mijn buurman heeft gedaan, het stuk terrein achter de ruine afgegraven.
Dat heeft 2250,- euro gekost, wat er nu moet gebeuren is wel wat meer, misschien circa de helft a 2x meer, dus dan zou je op circa 4500,- a 5000,- euro uitkomen....voor het graafwerk.

Alle grond die uitgegraven wordt moet grotendeels circa 50 meter verder gedumpt worden.

Er komen maar twee leidingen te liggen, eentje voor waterafvoer waar de poetsbrug komt en eentje voor de stroomdraad er naartoe.
Deze twee leidingen heb ik al meegenomen in een Xedos die naar Portugal is getransporteerd, ik hoef ze alleen nog aan elkaar te lijmen.
Grootste gedeelte van de leidingen komt onder de betonvloer te liggen, want ik wil het beton zo dik mogelijk houden overal.
Een leiding er doorheen leggen zie ik als een zwak punt, want dan heb je minder betondikte.

Voor de gewapende betonvloer had ik al een bedrijf, maar degene die nu is geweest zei, ik maak een offerte voor alles. (graafwerk, houten frame, en gewapende betonvloer)
Naja,...prima, maar dat is niet wat ik wou, maar was benieuwd met wat voor prijs hij zou komen.
Het verschil is nogal groot, de andere was namelijk maar 1680,- euro voor een circa 350 vierkante meter betonvloer van 20 cm dik, alleen het metaal zat nog niet bij de prijs in, maar dat was niet veel zeiden ze.
Ik vond de prijs zo enorm ongeloofwaardig dat ik mijn vriendin die portugees spreekt naar het bedrijf heb laten bellen om te vragen of de offerte werkelijk klopt, "ja, die klopt" zeiden ze.
Het is een groot bedrijf die alleen het wapenstaal legt, beton giet en het vlinderd, verder doen ze niets, ik moet zelf voor de houten omlijsting zorgen waarin het beton gegoten wordt.
Dus dit is het bedrijf die ik de vloer wil laten maken, alleen het graafwerk zit tegen, net het begin om alles te realiseren.

Ben langs het bedrijf geweest die oa graafmachines repareerd en die hebben geen tijd en mensen genoeg, dus dat wordt niets.
Heb wel iemand doorgekregen die bij hun gewerkt had, dus met een getekend kaartje van waar degene woont ga ik zo op pad om te kijken of ik het kan vinden.
Heb tevens de bijenman gevraagd of hij mensen weet, hij heeft mij tenminste ook snel geholpen aan degene die naar de graafmachine kwam kijken.

Ik zou denken, voor het geld van het graafwerk kun je zelf een graafmachine kopen. Maar die heb je al, wat is daar mee gebeurd? :unsure:

Ik zou denken, voor het geld van het graafwerk kun je zelf een graafmachine kopen. Maar die heb je al, wat is daar mee gebeurd? :unsure:

Die probeer ik gerepareerd te krijgen.
Beginnende dat hij weer loopt.

Ik kan hem niet eens verplaatsen, zelfs niet als hij gesleept zou worden, want het sturen werkt ook op de hydrauliek.
Als hij niet loopt, dan werkt er niets meer.

Dat is idd heel goedkoop. Zou je voor zo'n bedrag niet gelijk de vloer van je woning kunnen regelen?
Voordat het opeens niet meer zo voordelig is?

Dat is idd heel goedkoop. Zou je voor zo'n bedrag niet gelijk de vloer van je woning kunnen regelen?
Voordat het opeens niet meer zo voordelig is?

Als ik de aanvraag voor het huis ga doen, dan moet ik alles in één keer aanvragen (huis, terras, zwembad en entree bij de oprit), dat is goedkoper.
Als de aanvraag goed gekeurd is dan moet het huis binnen twee jaar bewoonbaar zijn.
Dat ga ik niet redden nu allemaal.

Maar ik ga zeker hetzelfde bedrijf gebruiken als voor de garagevloer.

Gister avond is de bijenman (Nelson) geweest, en heb twee contacten doorgekregen van zijn vrouw, eentje voor de graafmachine te repareren en de andere voor het graafwerk, dus die ga ik zodadelijk benaderen.
Degene voor het graafwerk is heel snel zei ze, dat klinkt als muziek in mijn oren!
Nu maar hopen dat zijn prijs ook nog goed is, zo ja, dan zie ik het in één keer weer heel positief in om toch nog de betonvloer te realiseren.

Vanochtend stond ik 8.45 uur voor de deur bij het gebouw waar ik de Xedos op naam kon laten zetten, er stonden al heel wat mensen te wachten.
9.00 uur ging de deur open, 11.15 uur stond ik pas weer buiten!
Dat is wel even andere koek in Nederland, dan ben je in een paar minuten klaar.

Het huis wat ik wil gaan bouwen, het origineel ervan wat ontworpen en gebouwd is door vrienden staat onverwachts te koop, helaas red ik het nét niet als ik wat auto´s zou verkopen. :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Kan ik dat bij je bestellen incl leveren, pompje en afwerkers?

Diante,
Heb je al je rioolwerk : Electra / water als allemaal op de juiste plek?
Er is geen riool, ik moet later een septic tank nemen.
Als ik de auto´s weer in de garageboxen heb, dan ga ik met de oude eigenaar van mijn terrein langs iemand om te kijken voor de kosten voor het aansluiten van electra aan te laten sluiten.
Dat is wel fijn als ik dat aankomend jaar heb, dan heb ik tenminste een koelkast die ik kan gebruiken met dit warme weer.

Water wordt een boorgat, maar dat komt later aan de orde.

Ben twee keer op pad geweest om het huis te vinden op het getekende plattegrondje die ik gekregen had maar het is niet te vinden.
Kom alleen maar uit op stoffige zandweggetjes in de middle of nowhere.

Ben ook aan het informeren of ik een graafmachine kan huren, ik wacht nu op een prijs ervoor.

Mijn buurman Mário die ook het graafwerk met zijn bulldozer (die nu kapot is) achter de ruine heeft gedaan is nu aan het kijken of hij een graafmachine kan kopen, hij wacht nu op de bank.
Als dat lukt kan hij meteen bij mij aan de slag!

Ben alleen bang dat het té lang gaat duren, hij is niet van het snelle soort.

Laatst bewerkt:
Het huis wat ik wil gaan bouwen, het origineel ervan wat ontworpen en gebouwd is door vrienden staat onverwachts te koop, helaas red ik het nét niet als ik wat auto´s zou verkopen. :ROFLMAO:

Wat een lelijk interieur :ROFLMAO: Verder erg leuk optrekje. Denk je dat echt te kunnen realiseren?

Heeft de garage geen fundering nodig eigenlijk?

Kan ik dat bij je bestellen incl leveren, pompje en afwerkers?

Diante,
Heb je al je rioolwerk : Electra / water als allemaal op de juiste plek?

Ik heb het alleen over de kosten van het beton zelf om de vergelijking te maken dat de prijs die Diante gekregen is spotgoedkoop is.

Dacht zelf dat dat wel duidelijk was, niet dus.....

Is het ook zo goedkoop voor in dat land?
Volgens mij zijn de prijzen daar vele malen goedkoper dan hier in Nederland.
Voor Nederlandse begrippen is het inderdaad spotgoedkoop.

Wat een lelijk interieur :ROFLMAO: Verder erg leuk optrekje. Denk je dat echt te kunnen realiseren?

Heeft de garage geen fundering nodig eigenlijk?
Het interieur is niet echt geweldig, komt ook uit 1990.
Ik ga het wel een stuk moderner inrichten in ieder geval.

Heb geen fundering nodig, omdat de ondergrond rots is, hetzelfde geldt voor het huis later, kan direct de betonvloer leggen.

Heb goed nieuws, het grote bedrijf die bouwmachines maakt is toch geweest, heeft se eigenares geregeld voor mij.
Dit komt waarschijnlijk, omdat ik vorige keer een onderdeel ben verloren van het schuifbord en ik een grote bout met moer van hun heb gekregen om het probleem op te lossen.
IK hoefde er niets voor te betalen, "neem maar een lekker kaasje uit Nederland mee de volgende keer als ik naar Portugal zou komen" zei de eigenaar.

Dus dat heb ik gedaan., wellicht heeft dat geholpen dat ze toch gekomen zijn.
Maar het is inderdaad het kleine pompje wat het bedrijf in Nederland adviseerde om te vervangen.
Ik ga meteen een nieuwe regelen en dan zou de graafmachine het weer moeten doen!!!

Ik ga nog wel het graafwerk proberen te laten doen, want ik heb dsn nog niet het probleem opgelost dat hij niet wil draaien en dat heb ik wel echt nodig + de graafbak moet nog passend gemaakt worden, wie weet hoe lang dat weer duurt.
Dat is dan voor volgend jaar.

Laatst bewerkt:
Als het goed is komt er woensdag iemand langs om een offerte te maken voor het graafwerk.
Ik hoop dat het wat wordt, want begin last van muizen bij de auto's te krijgen.
Eergisteren zag ik er eentje door en Xedos velg springen en net eentje onder de Pontiac Trans AM hup zo de motorruimte in.
Heb meteen de motorkap open getrokken en met de bezem overal gaan slaan en tikken maar heb niets zien wegspringen.
Ben hier niet zo blij mee, hoop dat het goed gaat en ze niets aan bedrading, etc. kapot maken...vooral bij mijn Xedossen.

Had gisteren een afspraak met iemand die langs zou komen voor een offerte voor het graafwerk en geheel onverwachts tevens een telefoontje van iemand die ik als eerste vanuit Nederland via Facebook had benaderd maar zijn pagina opeens weg was.
Beide zouden komen, degene van Facebook zou rond 18.00 a 19.00 uur komen, de andere zou eerst bellen.
Van de beller heb ik niets gehoord en is ook niet komen opdagen, de andere kwam pas rond 20.00 uur.
Hebben lang staan kijken, overleggen hoe en wat en.....eindelijk, in principe gaat het graafwerk aankomende dinsdag beginnen!!!

Ter plekke kijken we dan hoe ver hij komt, ook in verband met de financiën, dus het gaat per deel aangepakt worden.
Hij kan ook een betonvloer maken, dus daar gaan we het later nog even over hebben, maar betwijfel dat hij in de buurt van de prijs van de andere kan komen.

Hoop ook dat ik snel het pompje voor de graafmachine binnen krijg, want de graafmachine moet uiteindelijk ook nog aan de kant, hij staat nu op de plek waar de garageboxen komen te staan.

Was lekker warm overigens...

En binnen in de caravan, met de deur open zelfs nog...

Mooi dat het nu dan toch kan beginnen. En warm hoor! Op mijn slaapkamer was het iets minder als de helft qua temperatuur, maar voor mij warm zat.

Opvoerpompje voor de atlas:

Bedankt voor de link!
Het pompje heb ik reeds gekocht en is inmiddels al opgestuurd, hoop dat ik hem spoedig binnen heb en dat de graafmachine het weer doet.

Vanmorgen is de graafmachine van degene die het graafwerk gaat doen gebracht, of beter gezegd...het graafmachientje.
Vergeleken met de mijne is het een ukkie, maar hij zegt dat hij snel is, dus het zal mij benieuwen.

Laatst bewerkt:
Geheel onverwachts stonden degene al om 7.30 uur voor de deur om te beginnen met het graafwerk.
'S middags heeft hun graafmachine een probleem gekregen, dus beide graafmachines staan nu gezellig bij elkaar. Hahaha!

Morgen middag komt hun monteur langs om naar het probleem te kijken.
Ze hebben ook meteen dakpanelen geregeld voor de garage, omdat ik 2 boxen extra ga aanbouwen.
Degene die ze levert doet ook betonvloeren, hij zei ook al...net als mijn buurman dat de offerte die ik had nooit kan kloppen.
Heb net een bericht gestuurd naar diegene en nu zegt hij dat het zonder beton is.
Dit is wel heel slecht en raar, ik vraag voor een offerte voor een betonvloer en dan is het zonder beton de offerte.
De prijs is hoogst waarschijnlijk alleen voor het vlinderen.
Heb alsnog een berichtje gestuurd met de vraag waar de offerte dan voor is.

Dus een betonvloer gaat het nog niet worden helaas.
De andere persoon kan hem maken voor 19.000,- euro (inclusief 23% btw 23.226,- euro), is kijken of dat volgend jaar gaat lukken.
Aangezien de vloer nu niet meer door gaat, laat ik alleen het graafwerk doen wat nodig is om de garageboxen op te kunnen bouwen.
Het resterende deel ga ik dan zelf doen, want kan nu al wat meer gaan doen om mijn graafmachine weer operationeel te maken, beginnende met de twee kapotte banden te vervangen en wil drie zeer roestige hydraulische leidingen vervangen.

Laatst bewerkt:
Mooi, er zit voortgang in, nog niet helemaal zoals je wilt, maar de boel is in beweging!

Wat doe je daar nu zelf trouwens? Werk je die paar weken dat je er bent remote ofzo?
Mijn handjes zouden namelijk jeuken om zelf aan de gang te gaan. :D

Ik doe mijn werk van achter mijn laptop, dus kan mijn eigen tijd indelen.

Het is leuk om naar het graafwerk te kijken maar aande andere kant ook irritant, heb een veel grotere en betere graafmachine staan waar ik zelf het werk mee zou kunnen doen...als hij goed was.

Positief punt wat ik dan nu wel heb is dat ik het grootste testerende deel verder straks (waarschijnlijk volgend jaar) zelf ga afgraven.
Weet niet hoe lang het duurt om de drie hydraulische leidingen te laten maken.
Als dat niet al te lang duurt , dan kan ik nog een begin maken straks.

Een hoek is uitgegraven om een plek vrij te maken om de graafmachine straks neer te zetten.

Laatst bewerkt:
Het graafwerk is klaar!
Het is een mooi groot plateau geworden, dus kan eigenlijk al beginnen met de garageboxen weer opbouwen, maar wil nog heel even wachten ermee, totdat het pompje voor de graafmachine binnen is om te kijken of hij het dan gaat doen.
Het pakketje is aangekomen in land van bestemming en nu onderweg naar de ontvanger.
In dit geval het overheidsgebouw waar ik het moet ophalen, dus hoop dat het er morgen is.
Morgen ochtend vroeg worden 6 dakpanelen geleverd voor de twee extra garageboxen die ik ga toevoegen.
Dus alles loopt eindelijk een beetje.
Zal morgen foto's posten van het graafwerk resultaat.

Meer foto's komen nog.
(De houten planken op de grond is tot waar de voorkant van de nieuwe garage komt)

Heb alle garagedelen alweer naar beneden gesleept, dus ligt klaar om te gaan bouwen.
Als de graafmachine werkt met het nieuwe pompje, dan zet ik hem aan de kant, zodat de garageboxen deels op zijn plek komen.
Doet hij het nog niet, dan even kijken of het bedrijf die ernaar gekeken heeft nig een keer wil komen, zo niet dan kan ik niet anders dan de garageboxen ernaast opzetten.
liever niet, want dan komen ze op circa 15 cm afstand te staan waar de betonvloer van de nieuwe garage uiteindelijk moet gaan komen, heb er liever meer ruimte tussen.
Het deel wat nu afgegraven is ligt eigenlijk nog 45 vm te hoog, maar dat is voor nu niet erg, graaf het zelf later verder af.

Gisteren zijn de zes nieuwe dakpanelen ook geleverd, moet waarschijnlijk alleen nog wat extra houten palen halen.

Laatst bewerkt:
Goed gewerkt! Hopelijk werkt je eigen graafmachine straks weer dan kan je zelf de klus afmaken. Lijkt me toch wel prettig.
Ja, dat is de volgende stap om die in orde te maken.
Volgend jaar wil ik er zelf mee aan de slag kunnen gaan.

Aangezien de garage behoorlijk duurder uitvalt, moet ik mujn plan wijzigen, anders duurt het nog circa 5 jaar voordat die staat.
plan wat het nu wordt is om niet meer te wachten op degene die met het nieuwe batmobiel body op de markt komt, wacht al 1,5 jaar erop.
Ik ga degene afbouwen die ik nu heb en dan verkopen.
Dan kan ik daarna de garagevloer + stalen frame realiseren en tevens de aanvraag doen voor het huis en de eerste verdieping bouwen met het terras en zwembad. (terras en zwembad dan nog niet afgewerkt, alleen alles van beton.)
Neem aan dat tegen die tijd degene het nieuwe body wel leverbaar heeft.

Er lijkt nu wat voorgang te zitten in de lokatie in Portugal. (y)

Wat een leuk topic om te volgen, dit.
Je bent met zo veel dingen bezig, met zoveel ambitie. Echt leuk. En ik wens je dus alle succes bij al deze ondernemingen.

Bedankt! :)

Altijd als ik naar Portugal ga wil ik ergens mee vooruitgang boeken, als er niets gebeurd voelt het niet goed.
Wil toch wat grotere stappen gaan maken nu, voor de echt belangrijke dingen die gerealiseerd moeten worden.
Denk dat ik volgend jaar oversla om naar Portugal te gaan, zodat ik geld en tijd uitspaar...die ik voor de batmobiel kan gaan gebruiken, die is nu mijn prioriteit nummer 1.

Heb gisteren één garagedeur en één zijwand opgezet, meer kan ik even nog niet doen, want moet eerst weten of de graafmachine gaat werken met het nieuwe pompje of niet, nu kan ik nog schuiven met de deur en zijwand.
Het pompje heeft vertraging helaas, het adres is niet correct of onvindbaar.
Het ligt nu in Loulé, ben wel blij dat het (nog) niet gewoon retour naar Nederland is gestuurd.
Heb via een link het adres nu net gewijzigd, dus hoop dat het goed komt.

Laatst bewerkt:

Nog wachtende op het pompje.

Heb tevens een nieuwe set dashboard electronica besteld bij degene in de US voor mijn eigen (tweede) Batmobiel aangezien ik de set die ik nu heb ga inbouwen in de Batmobiel die ik ga verkopen, wil niet met niets achter blijven.
Mocht degene ermee stoppen of wat dan ook, dan heb ik geen nieuwe electronica voor mijn eigen Batmobiel.
Degene vertelde dat hij een hartaanval gehad heeft en nu een pacemaker, dus het gaat niet zo geweldig met hem.

Hij heeft de nieuwe set ook nog verbeterd, de lettertype, de leds liggen nu in de overylays en enkele zijn grijs, zoals het hoort te zijn.

Zodra ik weer thuis ben ga ik meteen vol gas met de Batmobiel afbouwen, nieuwe dremel aanschaffen (mijne is kapot gegaan), zodat ik alle openingen in het body kan maken....koplampen, achterlichten, luchtinlaten, etc.
Ga ook de ramen bestellen, en nog wat onderdelen uit de US zoals deze die aan de zijkanten moet komen...

Origineel zijn ze van metaal, maar dat ga ik alleen aanschaffen voor mijn eigen replica, want daar hangt een behoorlijk prijskaartje aan van circa $7500,-.

Degene die het nieuwe body gaat aanbieden heeft al een neus laten produceren door een polyesterbedrijf, dus het gaat langzaam de goede kant op.

De logos voor de velgen en het stuur gaan waarschijnlijk spoedig in productie, zodra hij het leverbaar heeft bestel ik de onderdelen.

(wordt uiteindelijk van metaal)

Logo voor de velgen...

Ga ook degene benaderen waar ik mijn stoelen van gekocht heb, is kijken of hij nog een set heeft.

Dus er gaan weer een berg opdates komen met de batmobiel afbouwen straks! :)

Laatst bewerkt:
Wil toch wat grotere stappen gaan maken nu, voor de echt belangrijke dingen die gerealiseerd moeten worden.
Denk dat ik volgend jaar oversla om naar Portugal te gaan, zodat ik geld en tijd uitspaar...die ik voor de batmobiel kan gaan gebruiken, die is nu mijn prioriteit nummer 1.

Is Portugal, de plek waar je een huis wil bouwen en wonen, niet prioriteit nummer 1? Een heel jaar niet omkijken naar kavel in ontwikkeling, en je auto's die je er heen hebt gestuurd, vind ik wel erg opmerkelijk.

Is Portugal, de plek waar je een huis wil bouwen en wonen, niet prioriteit nummer 1? Een heel jaar niet omkijken naar kavel in ontwikkeling, en je auto's die je er heen hebt gestuurd, vind ik wel erg opmerkelijk.
Ik wil er zeker gaan wonen en een woonplek realiseren staat hoog op de lijst maar moet eerst het probleem met de auto's oplossen, een garage bouwen.
Dan heb ik drie vliegen in één klap, een veilige ruimte voor de auto's, voor de caravan en een woonruimte die er ook bij in ga maken. (tweede verdieping)
Ik kan er nu nog niet al gaan wonen, om meerdere redenen.

Onder andere, omdat de caravan niet ideaal daarvoor is, ik nog geen plek heb voor de overige auto's die ik nog in Nederland heb en de batmobiel moet ik in Nederland bouwen.
In Nederland heb ik alle benodigde bedrijven bij de hand, lasbedrijf, spuiter, poedercoat bedrijf, etc., daar kun je tenminste afspraken mee maken.

Het is niet zo eenvoudig als het lijkt, je spullen pakken en vertrekken.
Heb ook bepaalde dingen in Nederland lopen, kan niet mijn hele levensverhaal hier op tafel leggen maar dat heeft ook hiermee te maken.
Ik neem liever wat meer tijd ervoor en dat ik de dingen beter voor elkaar heb.
Heb een volgorde die misschien niet te volgen is voor anderen, maar voor mij werkt het.

Laatst bewerkt:
Het is niet zo eenvoudig als het lijkt, je spullen pakken en vertrekken.
Heb ook bepaalde dingen in Nederland lopen, kan niet mijn hele levensverhaal hier op tafel leggen maar dat heeft ook hiermee te maken.
Ik neem liever wat meer tijd ervoor en dat ik de dingen beter voor elkaar heb.
Heb een volgorde die misschien niet te volgen is voor anderen, maar voor mij werkt het.
Hoef je ook helemaal geen verantwoording voor af te leggen. Althans, niet hier.

Hoef je ook helemaal geen verantwoording voor af te leggen. Althans, niet hier.
Yep, dit is nou eenmaal een stukje privé van mijn levensavontuur.

(nog steeds wachtende op het pompje voor de graafmachine.
Geen idee waar de post mee bezig is, maar opschieten doet het niet)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan