Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
Ja, nou moet je eigenlijk ook nog op zoek naar een Eunos 500! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De vraag is wat ze voor 50k zouden doen? Om hoeveel m2 gaat het uberhaupt? Waar komen ze vandaan? Moeten ze grond afvoeren? Wat voor fundering? Hoe dik moet het beton worden, hoeveel bewapening? Leidingwerk voorbereiden? Etc etc?Een belachelijke prijs als je het mij vraagt.
Bewapening is vooral handig voor criminelen en militairen. In de beton moet wapening, in de vorm van wapeningsstaal. Het is dan ook gewapend beton en niet bewapend beton.Hoe dik moet het beton worden, hoeveel bewapening?
Mooi hoor, maar je zou zeggen dat je er op een gegeven moment een keer genoeg hebt?![]()
De vraag is wat ze voor 50k zouden doen? Om hoeveel m2 gaat het uberhaupt? Waar komen ze vandaan? Moeten ze grond afvoeren? Wat voor fundering? Hoe dik moet het beton worden, hoeveel bewapening? Leidingwerk voorbereiden? Etc etc?
Maar misschien hebben ze er ook wel een mooi bedrag van gemaakt omdat ze er geen zin in hebben?
Ik zou denken, voor het geld van het graafwerk kun je zelf een graafmachine kopen. Maar die heb je al, wat is daar mee gebeurd?![]()
Dat is 70 kuub beton, Dat kost in Nederland al zo'n 7000 euroHet verschil is nogal groot, de andere was namelijk maar 1680,- euro voor een circa 350 vierkante meter betonvloer van 20 cm dik,
Dat is idd heel goedkoop. Zou je voor zo'n bedrag niet gelijk de vloer van je woning kunnen regelen?
Voordat het opeens niet meer zo voordelig is?
Kan ik dat bij je bestellen incl leveren, pompje en afwerkers?Dat is 70 kuub beton, Dat kost in Nederland al zo'n 7000 euro
Er is geen riool, ik moet later een septic tank nemen.Kan ik dat bij je bestellen incl leveren, pompje en afwerkers?
Diante,
Heb je al je rioolwerk : Electra / water als allemaal op de juiste plek?
Het huis wat ik wil gaan bouwen, het origineel ervan wat ontworpen en gebouwd is door vrienden staat onverwachts te koop, helaas red ik het nét niet als ik wat auto´s zou verkopen.
![]()
Kan ik dat bij je bestellen incl leveren, pompje en afwerkers?
Diante,
Heb je al je rioolwerk : Electra / water als allemaal op de juiste plek?
Het interieur is niet echt geweldig, komt ook uit 1990.Wat een lelijk interieurVerder erg leuk optrekje. Denk je dat echt te kunnen realiseren?
Heeft de garage geen fundering nodig eigenlijk?
Opvoerpompje voor de atlas:
![]()
Deutz opvoerpomp F3L913 F4L913 F6L913 F2L912 F4L - AB Marine Service
Deutz motoren: F3L913 F4L913 F6L913 F2L912 F4L Artikelnummer 04230566 04231021 04238003 0423102 F150204710012 15180011A 1518011 12152592 2100087 2134511 2239550 4150197 4157603 4167698 4230294 4230566 4231021 9,30217E+11 KZ015017 UC015017 2100087 2134511 2239550 4150197 4157603 4167698 4230294...ab-marineservice.com
Hahaha, je weet wat ze zeggen, beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert!..... maar aan de andere kant ook irritant, heb een veel grotere en betere ....
Ja, dat is de volgende stap om die in orde te maken.Goed gewerkt! Hopelijk werkt je eigen graafmachine straks weer dan kan je zelf de klus afmaken. Lijkt me toch wel prettig.
Wil toch wat grotere stappen gaan maken nu, voor de echt belangrijke dingen die gerealiseerd moeten worden.
Denk dat ik volgend jaar oversla om naar Portugal te gaan, zodat ik geld en tijd uitspaar...die ik voor de batmobiel kan gaan gebruiken, die is nu mijn prioriteit nummer 1.
Ik wil er zeker gaan wonen en een woonplek realiseren staat hoog op de lijst maar moet eerst het probleem met de auto's oplossen, een garage bouwen.Is Portugal, de plek waar je een huis wil bouwen en wonen, niet prioriteit nummer 1? Een heel jaar niet omkijken naar kavel in ontwikkeling, en je auto's die je er heen hebt gestuurd, vind ik wel erg opmerkelijk.
Hoef je ook helemaal geen verantwoording voor af te leggen. Althans, niet hier.Het is niet zo eenvoudig als het lijkt, je spullen pakken en vertrekken.
Heb ook bepaalde dingen in Nederland lopen, kan niet mijn hele levensverhaal hier op tafel leggen maar dat heeft ook hiermee te maken.
Ik neem liever wat meer tijd ervoor en dat ik de dingen beter voor elkaar heb.
Heb een volgorde die misschien niet te volgen is voor anderen, maar voor mij werkt het.
Yep, dit is nou eenmaal een stukje privé van mijn levensavontuur.Hoef je ook helemaal geen verantwoording voor af te leggen. Althans, niet hier.