Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lekker laten gaan en leg jezelf gelijk een auto koop stop op.In verband met de zilveren Xedos 6.....
Als één iemand er lucht van krijgt dat ik hier een berg auto´s heb staan, dan kan het goed fout gaan.
Mijn doel is om na het graafwerk ook de betonvloer te laten maken, zodat ik volgend jaar (hopelijk) het eerste deel van de garage kan bouwen.
Is jouw eigen graafmachine geen optie meer?
Lekker laten gaan en leg jezelf gelijk een auto koop stop op.
Alle aandacht naar het bouwen van je huis!
Tot die tijd staan al die auto's buiten?
Mooi hopen dat het in je budget past..kan je voorwaarts
Voor de juiste prijs is alles te koop, toch?De CLK cabrio ga ik niet weg doen.
Was in 1999 dit model niet al afgelost?Ook weer een mooie erbijVond vandaag nog een foto van onze 626 die mijn ouders nieuw kochten in 1999.
![]()
Je hoort dat ook vaak van mensen op televisie die een nieuw leven in het buitenland beginnen. Is in dit soort landen echt iets om rekening mee te houden.Hij zou eergisteren komen en is niet geweest, hij zou gisteren komen...dacht hij, maar is wederom niet geweest, dus dat gaat lekker zo.
Ik zie mezelf daar ook wel wonen. Fijne plek.Degene van het bedrijf die wellicht het graafwerk gaat doen gaat nog een tweede keer komen en neemt dan de persoon mee die op de graafmachine zit, dan pas kan hij blijkbaar een offerte maken.
Hij zou eergisteren komen en is niet geweest, hij zou gisteren komen...dacht hij, maar is wederom niet geweest, dus dat gaat lekker zo.
Inmiddels een derde persoon door gekregen van de bijenman die naar de graafmachine gaat kijken en die komt morgen ochtend....
als het goed is.
![]()
Degene van het bedrijf die wellicht het graafwerk gaat doen gaat nog een tweede keer komen en neemt dan de persoon mee die op de graafmachine zit, dan pas kan hij blijkbaar een offerte maken.
Hij zou eergisteren komen en is niet geweest, hij zou gisteren komen...dacht hij, maar is wederom niet geweest, dus dat gaat lekker zo.
Inmiddels een derde persoon door gekregen van de bijenman die naar de graafmachine gaat kijken en die komt morgen ochtend....
als het goed is.
![]()
Whaaa ik ken iemand van het Autoweek Forum met een lap grond in Portugal, een hele file auto's en een bijenman. Hoe cool is dat?![]()
Volgens mij klopt dat inderdaad.Het zou een Deutz luchtgekoelde motor zijn? Type F 4 L 912? Daar heb ik op gezocht.
Zou ook kunnen maar een huis is toch fijner om in te verblijven dan de krappe ruimte in een caravan.Gewoon een camping erbij beginnen. De eerste caravan staat er al.![]()