Micha's Dierentuin - Panda Projectjes

Even snel wat foto's van de SL, die overigens te koop is.

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

Leuk die Panda, ik zou, eerlijk gezegd, de kunststof beplating/bumpers ook even flink onder handen nemen, toont dan net wat mooier!

Jammer dat de SL weg moet.. Ik vind dit model altijd erg mooi, elegant en statig, sportief en puur en tijdsloos van design.

Het tapijt van de Panda is netjes geworden zeg!!

En ook weer prachtige foto's!

Ik bedenk me trouwens iets.... Ik heb pas op een sloop een Panda zien staan! EN niet zomaar een Panda, maar een oer!

edit:

@speedtouch: Thanks.

@Peter: Ja, ik vind het ook jammer, maar als het goed is komt er iets leuks (en beter bruikbaars) voor terug ;). We gaan het zien!

Thanks trouwens, tapijt is wel een stuk beter, al zou een origineel Oer-Panda tapijt nog beter zijn, past net wat mooier allemaal. En waar stond die Oer-Panda o_O!?!? Heb je nog gezien wat er allemaal in lag?

Die Panda stond in Emmen, bij Martin Willems. Ik heb geen idee wat er allemaal nog in ligt trouwens, ik weet wel dat zij ontzettend veel onderdelen daar hebben! (loods vol) EN dan hebben ze een partij auto's voor onderdelen, die niet gestript zijn, plus een "sloop deel" waar de oerpanda staat.

Ik heb daar gekeken naar een Ritmo, en daarvoor hadden ze ook veel plaatwerk voor, zeiden ze..

Ik vond het erg geschikte mensen, alleen daar kijken en rondlopen was al fantastisch! Kreeg vervolgens een rondleiding en als ik wou mocht ik best wel eens weerkomen om foto's te maken (middels de foto kan je andere foto's van daar zien)

Ja jammer dat de SL weg moet, maar er zijn nog ontzettend veel andere leuke auto's op de wereld! :)

POTVER! Waarom nou weer zo ver weg!

Wel geweldig, ik ken het adres wel, maar wist niet dat ze deze hadden staan. Zit te weinig bruikbaars aan om erheen te gaan helaas.

Als je iets bepaalds zoekt... Je kan altijd bellen naar ze! Ik ga de 17e ook naar Youngtimer Festival, dus die hindernis is dan iets minder groot! :D

Dat is waar! Super aardig aanbod, ik ga eraan denken. Zal morgen even bellen of ze nog spul voor Panda's hebben liggen!

Die panda is een vroege! Ik zie bekleding van MY 81-82! Net als de zonnekleppen!
Daarnaast een klein luchtroostertje op de parafan... argh. Een MY81 dus!

ginkelvanmichiel zei:
Die panda is een vroege! Ik zie bekleding van MY 81-82! Net als de zonnekleppen!
Daarnaast een klein luchtroostertje op de parafan... argh. Een MY81 dus!

Inderdaad, een 45 van september 1981.

Tsja, zijn geen leuke dingen als je zulke beslissingen moet nemen.
Hebben jullie ouders alweer zicht op iets anders qua werk?

M'n vader gaat voor zichzelf beginnen in dezelfde branche en m'n moeder solliciteert :). Gaat helemaal wel weer goed komen, maar m'n vader heeft dus wel een ruime auto nodig waarmee hij voor de dag kan komen ;).

Binnenkort waarschijnlijk dus update ;).

Leuk topic dit! Vind het cool dat je/jullie zo bezig zijn met zo'n EMW auto. Ik bedoel het goed, als in, niemand zou ernaar om kijken. Maar hier wordt ie echt lekker verzorgd :) Top.

Ben benieuwd naar welke auto er komt, jammer dat de SL weg moet, maar begrijpelijk. Ik zei het al tegen Joel. Goeie advertentie en heerlijke foto's. Netjes!

Leuk om te horen :)! En thanks, foto's maken de advertentie altijd, dus even de tijd er voor nemen loont vaak wel. We gaan het zien.

Ben wel benieuwd of iemand kan raden wat de volgende auto wordt.

Twee tips: 300+ pk en 4-wielaandrijving.

Nee, dat niet (helaas).

Wel een tijd geleden een proefrit mee gemaakt. Een E63 S AMG Estate, met 4-matic dus.

Deze
mercedes-benz-e-63-amg-s-estate-s212-c855728012014170431_1.jpg

mercedes-benz-e-63-amg-s-estate-s212-c855728012014170431_2.jpg

mercedes-benz-e-63-amg-s-estate-s212-c855728012014170431_3.jpg

mercedes-benz-e-63-amg-s-estate-s212-c855728012014170431_4.jpg

mercedes-benz-e-63-amg-s-estate-s212-c855728012014170431_5.jpg

mercedes-benz-e-63-amg-s-estate-s212-c855728012014170431_6.jpg

mercedes-benz-e-63-amg-s-estate-s212-c855728012014170431_7.jpg

mercedes-benz-e-63-amg-s-estate-s212-c855728012014170431_8.jpg

mercedes-benz-e-63-amg-s-estate-s212-c855728012014170431_9.jpg

mercedes-benz-e-63-amg-s-estate-s212-c855728012014170431_10.jpg

Maar dat is hem dus niet :LOL:.

Nop. Ook naar gekeken, er stond een mooie rode met beige interieur bij MB Den Haag, maar m'n vader vond hem niet mooi (het model).

Dat is inderdaad de oude E350, deze heeft de nieuwe motor en iets meer vermogen, maar ook iets zuiniger.

Phaeton W12 zei:
Is de AMG weggegaan? Deze lijkt me evenveel te kosten?

Tuurlijk niet, alleen qua verbruik scheelt het al minimaal 35%. En wat denk je van de onderhoudskosten? Als er de nodige km's worden gemaakt dan rijd je een 350 CGI een pak voordeliger dan een E55 AMG.

Heerlijke auto! Heb niet zo veel met de E-klasse (taxi, et cetera...), maar zo'n T vind ik dan wel weer gaaf. Ook juist omdat die bijna nooit fout worden. (y)

R W D zei:
Phaeton W12 zei:
Is de AMG weggegaan? Deze lijkt me evenveel te kosten?

Tuurlijk niet, alleen qua verbruik scheelt het al minimaal 35%. En wat denk je van de onderhoudskosten? Als er de nodige km's worden gemaakt dan rijd je een 350 CGI een pak voordeliger dan een E55 AMG.

Tuurlijk. Ik had het dan ook over de aanschafprijs.

Terug
Bovenaan