Micha's Dierentuin - Panda Projectjes

Gewoon op MP zetten, dan ben je er zo vanaf.
De kosten van de advertentie verdien je zo terug, doordat je minder lang de vaste lasten hoeft te betalen.

Barri zei:
Autowereld vind ik top, dan heb je grote foto's en hij linkt naar Gaspedaal.

Ja! Die vind ik ook fijn. Via Marktplaats krijg je zoveel sjacheraars dat je de auto liever in de fik steekt.

Hij staat al op marktplaats, facebook, autoscout en autotrack. En inmiddels ook op autowereld, bedankt voor die tip!

Elco zei:
Via Marktplaats krijg je zoveel sjacheraars dat je de auto liever in de fik steekt.

Ja, dit ook inderdaad. Marktplaats levert vooral vaak een grotere hoeveelheid reacties op dan de andere sites, maar met het niveau ervan is het regelmatig nogal treurig gesteld.

Voor wat betreft deze Volvo, foto's en tekst zijn prima en de prijs lijkt me realistisch. Kwestie van geduld tot er zich iemand meldt die het model ook leuk vindt, en hem voor zichzelf wil kopen.

Je hebt toch gelijk gekregen Dennis, maandag komt er als het goed is (via MP) iemand kijken. Eens kijken hoe dat gaat lopen :T.

De Volvo is verkocht naar een ontzettend enthousiaste liefhebber uit de provincie waar hij ooit gebouwd is. Ik moet de auto alleen nog een keer die kant op rijden, de koper was helaas niet in de mogelijkheid hem zelf die kant op te rijden.

Dank allemaal! Nu stilletjes aan op zoek naar iets anders :D.

ginkelvanmichiel zei:
Dan laat je iemand meerijden in de 45s. Ziet die auto ook nog eens wat anders dan west-Nederland:D

Die is een keer naar Oost-Europa geweest met de zoon van de vorige eigenaar. En KM's is afschrijving hè :T!

Terug
Bovenaan