Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Micha D. zei:Nog maar twee nachtjes slapen.
Micha D. zei:Nog maar twee nachtjes slapen.
Bmwe46csl zei:Z'n broertje![]()
Joël D. zei:....en dan is het vrijdag?
Pre-GAIK-platen, opgehaald in Antwerpen en eerst nog even Rob geholpen met de Crown. Wat gok je?Mechanix zei:Gaaf! Was dit de Pony van Rob, of is het een wild exemplaar?
3 is niet zozeer te veel qua onderhouden, vooral qua tijd om mee te rijden, stalling en bankrekening in een ander zin. Ik wil het geld van de Visa gaan steken in de Pony, als ik die Visa hou heb ik simpelweg minder budget om hem op te knappen. Thanks trouwens, ben er echt heel blij meeNissan GT-R zei:3 is toch teveel?
Wel grappig die Pony van Rob.Gefeliciteerd!
Vind ik ookEscher zei:Haha, geweldigIk was al door Rob getipt van je nieuwste aanwinst, komt volgens mij in prima handen! Wel jammer dat de Visa daardoor weg moet
![]()
De ex van Rob. Wild zijn ze wel heel zeldzaam.Mechanix zei:Gaaf! Was dit de Pony van Rob, of is het een wild exemplaar?
MWH zei:Pre-GAIK-platen, opgehaald in Antwerpen en eerst nog even Rob geholpen met de Crown. Wat gok je?Mechanix zei:Gaaf! Was dit de Pony van Rob, of is het een wild exemplaar?![]()
Micha D. zei:Toen kwam ik op het idee om wat ontvlambaars rechtstreeks in de carb te spuiten, en toen liep hij even. Hij krijgt dus geen benzine.
Micha D. zei:Toen kwam ik op het idee (...)
Thanks Marc! Gaat helemaal goed komen.Marc-827-vitesse zei:Zoals ik al zei op facebook: van de ene liefhebber naar de andere.Ontzettend gaaf dat jij hem in je collectie op hebt genomen.
Veel plezier ermee!
Thanks Wouter. Ik vind het ook jammer want de Visa is een fijne auto. Ik had hem wellicht dit jaar willen inruilen op een Daf of een BX, maar toen kwam de Pony op mijn pad.Wouter82 zei:Geweldig! Wel jammer dat het in de plaats van je Visa komt, of was die sowieso niet bedoelt als blijvertje?
Psstt, zeg jij nou maar niets :T. Thanks!Joël D. zei:Micha D. zei:Toen kwam ik op het idee om wat ontvlambaars rechtstreeks in de carb te spuiten, en toen liep hij even. Hij krijgt dus geen benzine.
*kuch*
Maar leuke auto Micha. Snel de Visa afmaken en verkopen.![]()
Ik dacht dat ik het was, maar maakt ook niet uit! M'n vader heeft in ieder geval goed geholpen.Rob0032 zei:Toen kwam papa D. op het idee.
Ten overvloede, maar nogmaals veel plezier met dit unieke mini-paardje. Ik ben zeker dat 'ie bij jou in heel goede handen gaat zijn. Het ontbreekt mij gewoon aan tijd en handigheid om ervoor te zorgen, en de komende tijd ga ik ook niet in de buurt zijn. Dat is natuurlijk ook sneu. Bovendien heb jij nu een drieling van uiterst goedkope automobielen uit de jaren 80, maar elk op een volstrekt eigen manier. Een unieke combinatie, bij een unieke eigenaar. Zorg er goed voor, kerel!
Visa RenéBofkont zei:Had hem al voorbij zien komen op facebook, maar wat weer een geweldige aankoop
Echte liefhebbers jullie.
Idd jammer dat de Vista nu weggaat, maar wel heel erg begrijpelijk.
Omdat de vorige eigenaar hem graag van z'n naam af wou hebbenGewoon Dirk zei:Hoe komt het eigenlijk dat de Pony op papier al ruim anderhalve maand terug van eigenaar is gewisseld?
Bedankt! Ik kan zelf juist genieten van simpele auto's, vooral nu als student is dit lekker betaalbaar. Ik zeg niet dat ik later geen snelle auto wil hoor, ik hou gewoon van allebei. En als ik iets snels of comfortabels nodig heb dan mag ik altijd elke auto van m'n vader lenenspyderweb zei:Leuk die Pony, die zie je ook nooit meer.
Goede basis om deze weer helemaal mooi te maken
Die motorkap past nog niet zo mooi en de kleur lijkt ook wat af te wijken.
Is die er later op gezet?
Je vader heeft overigens een prachtig wagenpark, dus je hebt het autovirus van je vader
Zou je niet liever een auto met meer vermogen willen hebben?
Thanks Nico!Nissan GT-R zei:Mooie fotoserie![]()
Micha D. zei:
Bedankt! Ik hoop dat ik hem kan bieden wat hij nodig heeftrzasa zei:Van harte, mooi dat de Pony een goede stal heeft gevonden.
Ja geweldig! Ik vind het best handig dat je geen sleutel nodig hebt. Bij de Panda moet ik altijd de auto weer uitzetten om m'n achterklep te kunnen openen omdat de sleutel aan m'n sleutelbos zit.Mechanix zei:Bijzonder, die kofferklepontgrendeling. Dan moet je dus altijd de deur openen voordat je de koffer kan ontgrendelen. Vraag me af wat voor redenatie daar achter zit!![]()
Bedankt Albert. De 5 tinten groen zijn stuk voor stuk prachtig! Nee hier in de randstad durf ik dat echt niet aan. Bekeuring is me een beetje te duur, kun je een hoop leuke dingen van doenAlbertsH zei:De Pony is helemaal fantastisch, qua kleur, qua originele uitstraling én natuurlijk met de pre-GAIK platen! Ga je ook echt zo rijden met deze platen?
*Pakt popcorn en een biertje*.Rob0032 zei:Dat is hartstikke verboden. Echt belachelijk dat die dingen er nog op zitten. De politie zou daar eens op moeten handhaven!