Snipe
Startmotor
Zemelaar zei:Je wilt toch niet zeggen dat .....?
Nee hoor, dat wil ik niet zeggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zemelaar zei:Je wilt toch niet zeggen dat .....?
500 E zei:Het bijzondere aan deze 230 CE is natuurlijk zijn uitrusting, maar bovenal het feit dat de auto - op een linker achterscherm na - volledig origineel is. Er is voor de rest dus nog nooit aan gespoten. Wanneer merk je dat? Nou, da's simpel: laat 'm maar eens poetsen en polijsten![]()
Zemelaar zei:![]()
Verder wel een lekkere Autobahn uitstraling. My kinda car!
Fahrzeug wurde bei AMG Japan mit Zertifikat umgebaut
Zemelaar zei:Wat ooit de top was, blijft bij mij de top.
Net als met die AMG. Wat doet het ertoe wie 'm verder leuk vindt, waar je 'm verder ziet?
Mensen moeten eens ophouden hun mening te baseren op wat anderen er van zouden kunnen denken.
Zelfstandig denken zonder vooroordelen is aan velen niet besteed.
R W D zei:@ Zemelaar: Begrijp mij niet verkeerd, ik heb niets tegen een dikke originele AMG uitgevoerde W124 of een 190 2.5-16 EVO, integendeel! Maar door de kleinste aanpassingen verpruts je ook gelijk zo'n auto en dan heb ik er niets meer mee. De zaken die je zelf al aangaf, het donkere glas, dat hoort niet en geeft een oostblok-uitstraling aan deze auto, jammer.
520d zei:Oei wat een lange tenen op de zondagmiddag. :T
520d zei:Ongelijk, lijkt mij. Wat RWD bedoelt, is dat die auto is aangepast op een wijze die je veel ziet in oostbloklanden. En dat is kennelijk niet zijn smaak.
Phaeton W12 zei:Een verstandig mens heeft maar een half woord nodig om te begrijpen.
De dwaas heeft maar een half woord nodig om alles mis te verstaan.
![]()
Zemelaar zei:Geef er maar een draai aan. Je bent net Arie Slob. Jammer dat je het vooroordeel niet ziet. Of wilt zien! En da's veel erger.
Zo jammer dit!
R W D zei:Man zeur niet zo, last van het slechte weer?
R W D zei:Man zeur niet zo, last van het slechte weer?
Gullwing zei:3. En kan ik hem betalen?![]()
Gullwing zei:3. En kan ik hem betalen?![]()
TYN zei:Betreffende het 'auto's in hun tijd zien', ik heb daar niks mee. Ik bedoel, ik was 2 toen m'n 250D het levenslicht zag. Hoe kan ik die auto in z'n tijd zien? Ik heb z'n concurrenten nooit gereden.
Voor mij zijn slechts 2 zaken van belang bij het beantwoorden van de vraag of ik een auto wil hebben: 1. Beleef ik enig plezier aan het rijden erin? 2. Is de auto voor mij visueel aantrekkelijk? De rest doet er in mijn ogen niet toe.
R W D zei:
Prachtige auto, prachtige kleur
Alleen even andere knippers erin.
Phaeton W12 zei:Ik ben het met hem eens.
520d zei:Ik ook.