Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Snipe zei:Overigens heb ik vandaag zeer genoeglijk met de eigenaar van een prachtige, nooit gerestaureerde Aston Martin DB5 Volante met 42.000 kilometer op de teller staan te praten...
Snipe zei:Het een sluit het ander zeker niet uit. Overigens heb ik vandaag zeer genoeglijk met de eigenaar van een prachtige, nooit gerestaureerde Aston Martin DB5 Volante met 42.000 kilometer op de teller staan te praten. Over de 200D, om precies te zijn.
Of je daar wakker van ligt als je een AM rijdt?flop zei:maar 2 jaartjes geleden schreef iemand op 't forum dat de Aston Martin 1 op 4 liep
na een grondige opknapbeurt. Moet U nog een peul uit Schin op Geul ?![]()
Snipe zei:Nou ja, voor de snelheid hoef je ook geen 300D te nemen, want met 109 pk heb je niet gelijk een monster onder je rechtervoet. Ik weet nog niet helemaal zeker of de extra pk's opwegen tegen het onderstuur. De 200 gaat verrassend lekker een bocht in, de 300 wil eigenlijk liever rechtdoor.
Hij klinkt trouwens wel erg lekker.
Snipe zei:Er zaten eerst gedeukte, doorboorde platen zonder opgelegde letters op, dat is nu inderdaad even rechtgezet. En de banden zijn Michelins inderdaad.
520d zei:Zo, Dattel is onder de pannen. Er wordt goed voor haar gezorgd de komende week. Wat zal ze stralen straks, met een opgefriste bumper....![]()
W124STER zei:Snipe zei:Er zaten eerst gedeukte, doorboorde platen zonder opgelegde letters op, dat is nu inderdaad even rechtgezet. En de banden zijn Michelins inderdaad.
... onverstoorbaar, zo'n 200D. Nog steeds tevreden met de aankoop?
TYN zei:Schuifmans is wel een absolute must. Ik had er nooit ervaring mee, maar nu ben ik helemaal om. Al is het een rit van 2 minuten, dat dak gaat open.