Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is inderdaad een beauty. Ken hem niet. Niet een originele Nederlander. En ondanks bouwjaar '91 het 'oude' verwarmingssysteem. Dwz. niet per kant regelbaar.520d zei:Het lukt mij even niet om plaatjes neer te zetten, maar bij de Beier (BMW) staat een 560 SEC te koop met maar 76K op de klok, voor € 12.900,-. Vergis ik mij niet, dan is dat een exemplaar dat bij Henk Grooten vandaan komt en goed onderhouden.
@Michiel: jij kent die auto wellicht van het MB-forum.
Buitenkansje toch, voor dat bedrag?
Joël D. zei:Die witte!![]()
michel1975 zei:En met zo'n 500E hebben we het dan waarschijnlijk niet over tientjes.
En een grote kans dat deze wel zijn onderhoud heeft gehad.Q&Q zei:Toch hoeft het niet zo ver,...in Castricum staat er 1 voor €16.950 met 172.000km, van een forumlid
kost minder tijd en moeite.
![]()
Benz1 zei:Het is al ter sprake gekomen, maar wat is waarheid. Is een Mercedes 200 diesel automaat van na 1993 nog geschikt voor het huidige verkeer of wordt dit ergernis?
Ik ben geen stoplicht coureur en rijdt nu een W123 300 TDT.
Q&Q zei:Benz1 zei:Het is al ter sprake gekomen, maar wat is waarheid. Is een Mercedes 200 diesel automaat van na 1993 nog geschikt voor het huidige verkeer of wordt dit ergernis?
Een E250 zonder turbo is toch niet zo lastig te vinden( zit je niet ver meer van het w123 vermogen), ik zou overigens geen moeite met de E200 d hebben, je moet alleen bij het invoegen even opletten.
Dionysus zei:Prozac op wielen. Anders kan ik een 200D niet omschrijven.
Benz1 zei:Het is al ter sprake gekomen, maar wat is waarheid. Is een Mercedes 200 diesel automaat van na 1993 nog geschikt voor het huidige verkeer of wordt dit ergernis?
Twingo1 zei:Begin een Youngtimer bedrijf. Kennis en ervaring genoeg hier.![]()
W124STER zei:Hoe dan ook, de persoonlijke wens om alle types W124 ooit geproduceerd, gereden te hebben, wordt langzaam maar zeker realiteit.
Sproet zei:'n beetje kerel heeft vier auto's.....
520d zei:Tjonge, Klaas de Poel heeft toch ook vaker heel leuke auto's staan. Een 300D Turbo, een 300D in malachit met beige leer, een 190 2.3 in werkelijk adembenemende uitvoering en dan ook nog wat smakelijke w126'jes. Fijne voorraad hoor!![]()
W124STER zei:Inderdaad, ik bedoel de fabrieksversies. De overige komen ook wel een keer aan de beurt. Al weet ik inmiddels zeker dat je daarvoor naar Duitsland moet. Hier in de polder kom ik ze niet tegen.
Benz1 zei:520d zei:Tjonge, Klaas de Poel heeft toch ook vaker heel leuke auto's staan. Een 300D Turbo, een 300D in malachit met beige leer, een 190 2.3 in werkelijk adembenemende uitvoering en dan ook nog wat smakelijke w126'jes. Fijne voorraad hoor!![]()
Mooie voorraad met forse prijzen. Althans, dat vind ik...