A
Anoniem
Guest
Dank mannen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TYN zei:Leuk sfeerplaatje. En je vrouw achter je meewarig nee-schuddend, 'Is ie nog steeds met die oude bakken bezig..'.
Dionysus zei:TYN zei:Leuk sfeerplaatje. En je vrouw achter je meewarig nee-schuddend, 'Is ie nog steeds met die oude bakken bezig..'.
.....gevolgd door "Schahat, we zijn al zo laat!"
Hmmmzzzz, been there.
Rearwheel Driver zei:Inmiddels is dit W124 topic aanbeland op pagina 124 !!![]()
Dionysus zei:Wat een adembenemend statement.
Dionysus zei:Kolere, Pandora. Pffff.
Wel makkelijk dat je op haar verjaardag/Sinterklaas/Kerstmis/Valentijnsdag altijd makkelijk een kadootje kan scoren.
"Oh schat, bedankt! Die had ik nog niet!"
De tering.
Dionysus zei:Een likkebaardend lekker lessend koel klinkend frisdrinkend stemmensmerend razendflitsend snelvibrerend koel koel koel sissende E 36 T, die, aan de foto te zien, in het pittoreske Nieuwegein geschoten is. Door mij trouwens gewoon van het interweb geplukt.
Wat een adembenemend statement.
Twingo1 zei:Dionysus zei:Wat een adembenemend statement.
Van ontzetting of van verrukking?
W124STER zei:Natuurlijk moet we verkopen om te blijven bestaan, maar het staat me tot-nu-toe niet in de weg. Integendeel.
Twingo1 zei:Daarom juist. Jij was toch nooit zo'n AMG man? Meen zelfs regelmatig afkeur bij jou te merken.
Clignoteur zei:
Rearwheel Driver zei:Inmiddels is dit W124 topic aanbeland op pagina 124 !!![]()
W124STER zei:... met dank!
En ja, van 200E tot 500E. Limousine, Coupe, Cabrio en Combi. Al is het allemaal maar materieel en dus betrekkelijk, dit is toch de uitwerking van een droom. Natuurlijk moet we verkopen om te blijven bestaan, maar het staat me tot-nu-toe niet in de weg. Integendeel.
W124STER zei:Clignoteur zei:https://i46.tinypic.com/2hqc5rs.jpg
... mooi setje!
W124STER zei:... mijn hobby. Vandaag was weer een mooie dag.
![]()
Il garage di Bruno Sacco.
W124STER zei:... met dank!
En ja, van 200E tot 500E. Limousine, Coupe, Cabrio en Combi. Al is het allemaal maar materieel en dus betrekkelijk, dit is toch de uitwerking van een droom. Natuurlijk moet we verkopen om te blijven bestaan, maar het staat me tot-nu-toe niet in de weg. Integendeel.
W124STER zei:... ooit staat er een E36T-AMG in Kraggenburg. Ik hoop een witte of een signal- of imperial rode (al heb ik ze in rood nog nooit gezien). De roffel in de uitlaat in een E36 AMG is weergaloos (eventueel te versterken met een Eisenmann uitlaat; niet origineel, maar het geluid is top).
520d zei:Ik dacht dat de witte in Enkhuizen stond?
up! zei:Mij ontgaat de rol van MHS ook. Als MHS 'm wil houden, moet ie 'm eerst nog kopen.
520d zei:Overigens zie ik dat je bij de advertentie voor de 300 E 4-matic de vraag stelt waar code 823 voor staat. Betekent dat niet dat het om een Zwitserland-uitvoering met katalysator gaat?