Guest
smarter zei:... een charmante en elegante automobiel.
... precies, dat is het; "charmant en elegant". Dat is de Audi Typ44.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
smarter zei:... een charmante en elegante automobiel.
Emile123 zei:Gelezen op het w124 forum: https://w124club.nl/viewtopic.php?f=6&t=6277
Vinnievw zei:Toen die auto te koop stond noemde ik het al een creatief knip- en plakwerkje, waarop de verkopende eigenaar onder andere dit zei:
"Je hebt kopers die "lekker goedkoop belastingvrij" willen rijden (waar IK dan weer mijn vraagtekens bij heb, want ik zeg altijd: Er is niets zo duur als een goedkope Mercedes)". Dit was dus een dure Mercedes, die erg duur bleek.
baSSje zei:Ik vrees veel meer dan je zou denken..
Het is inderdaad een plaatje.W124STER zei:... wat een apparaat en natuurlijk (bijna) belastingvrij![]()
michel1975 zei:Het is inderdaad een plaatje.W124STER zei:... wat een apparaat en natuurlijk (bijna) belastingvrij![]()
Voor wat bereft dat omkatten. Moet je kijken hoeveel G-klasses er over blijven als de RDW ze 1 op 1 gaat nakijken??
Is gelukkig bij de w126 vrij beperkt. Moet natuurlijk wel lonend zijn zeg maar.
Dat is toch amper lonend?? Die G-klasses gaan grif voor meer dan € 30.000,00 weg.Icebrain zei:michel1975 zei:Het is inderdaad een plaatje.W124STER zei:... wat een apparaat en natuurlijk (bijna) belastingvrij![]()
Voor wat bereft dat omkatten. Moet je kijken hoeveel G-klasses er over blijven als de RDW ze 1 op 1 gaat nakijken??
Wat met de G gebeurt, gebeurt al jaren met de RR...................................![]()
michel1975 zei:Icebrain zei:michel1975 zei:Het is inderdaad een plaatje.W124STER zei:... wat een apparaat en natuurlijk (bijna) belastingvrij![]()
Wat met de G gebeurt, gebeurt al jaren met de RR...................................![]()
Dat is toch amper lonend?? Die G-klasses gaan grif voor meer dan € 30.000,00 weg.
W124STER zei:... het leek er vanochtend even op dat de zomer in aantocht is...
![]()
Maar bij de RR wordt de wagen wel origineel gehouden toch?? Bij de RR is het vaak een verbetering qua betrouwbaarheid. Aan de G is vaak niets meer origineel en ziet die eruit of die net uit de fabriek gerold is. Vind de G uber maar als je dan toch zoveel geld uitgeeft dan kan je de wegenbelasting ook wel lijden.Icebrain zei:michel1975 zei:Icebrain zei:michel1975 zei:Het is inderdaad een plaatje.W124STER zei:... wat een apparaat en natuurlijk (bijna) belastingvrij![]()
Dat is toch amper lonend?? Die G-klasses gaan grif voor meer dan € 30.000,00 weg.
Dat weet ik niet, maar de voorliefde van RR gaat wel zover dat een belastingvrij Chassis word opgebouwd met een recente koets bij de G is dat pas later ontdekt........................
michel1975 zei:Maar bij de RR wordt de wagen wel origineel gehouden toch?? Bij de RR is het vaak een verbetering qua betrouwbaarheid. Aan de G is vaak niets meer origineel en ziet die eruit of die net uit de fabriek gerold is. Vind de G uber maar als je dan toch zoveel geld uitgeeft dan kan je de wegenbelasting ook wel lijden.Icebrain zei:michel1975 zei:Icebrain zei:michel1975 zei:Het is inderdaad een plaatje.W124STER zei:... wat een apparaat en natuurlijk (bijna) belastingvrij![]()
Dat weet ik niet, maar de voorliefde van RR gaat wel zover dat een belastingvrij Chassis word opgebouwd met een recente koets bij de G is dat pas later ontdekt........................
300E zei:W124STER zei:... het leek er vanochtend even op dat de zomer in aantocht is...
Wat leg je bij als we ruilen met Carl Benz?![]()
.......of ik zet m'n W211 bij je neer![]()
W124STER zei:300E zei:W124STER zei:... het leek er vanochtend even op dat de zomer in aantocht is...
... sorry, maar deze Cabrio in Signal Rot is niet te koop; zelfs jouw "300E / Karl Benz" gaat dat niet veranderen...
W124STER zei:300E zei:W124STER zei:... het leek er vanochtend even op dat de zomer in aantocht is...
... sorry, maar deze Cabrio in Signal Rot is niet te koop; zelfs jouw "300E / Karl Benz" gaat dat niet veranderenEn de W211 al helemaal niet, ook al is 'ie wel heel mooi...
Gullwing zei:W124STER zei:300E zei:W124STER zei:... het leek er vanochtend even op dat de zomer in aantocht is...
... sorry, maar deze Cabrio in Signal Rot is niet te koop; zelfs jouw "300E / Karl Benz" gaat dat niet veranderen...
tuurlijk wel, alles is te koop:T
W124STER zei:... 'bij superprijzen horen hogere kilometerstanden' en bij deze auto klopt deze stelling. Deze auto heeft aantoonbaar veel meer gereden; wij hebben het met eigen ogen geconstateerd. Dit soort praktijken verziekt de markt; ik schreeft het al eerder. Jammer.
W124STER zei:![]()
... zo, da's even wat anders. Rood ook.
W124STER zei:... ik vraag me af of het verstandig is om hier in het forum / dit topic er op in te gaan. Heb eigenlijk nu al spijt van mijn melding (die overigens wel waar is). In dit topic moet het gaan over mooie auto's en leuke ervaringen. Geen aandacht voor alles wat niet goed is; dat is iets voor mensen die zich professioneel bezig houden met het het nieuws en verslaglegging. Dus ja, ik wil het hier bij laten 'als u het niet erg vindt'.
[size=x-small]edit: heb privé berichtje gestuurd aan laatste drie posters[/size]