Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
R.W.D. zei:Bedankt mannen, ik ben zeer vereerd dat mijn SL-letje hier in dit mooie W124 topic wordt genoemd en afgebeeld.
520d zei:Ik heb de auto gisteren opgehaald. Ze loopt weer als een zonnetje! Heel vervelend natuurlijk dat het misging met de waterpomp en de koppakking, maar aan de andere kant weet ik nu wel zeker dat de Benz technisch voorlopig weer tiptop is. De man die hem repareerde, was overigens onder de indruk van de staat waarin de auto verkeerde.
Twingo1 zei:520d zei:Ik heb de auto gisteren opgehaald. Ze loopt weer als een zonnetje! Heel vervelend natuurlijk dat het misging met de waterpomp en de koppakking, maar aan de andere kant weet ik nu wel zeker dat de Benz technisch voorlopig weer tiptop is. De man die hem repareerde, was overigens onder de indruk van de staat waarin de auto verkeerde.
Is dat niet wat naïef? Om te denken dat de Benz voorlopig technisch weer tiptop is. De waterpomp en koppakking zullen geen problemen meer opleveren. Maar er zit nog zoveel meer techniek aan een auto.
520d zei:Twingo heeft natuurlijk een punt, garantie op een storingsvrije auto heb je natuurlijk nooit, zeker niet bij een auto van 19 jaar oud. Aan de andere kant, met een auto van krap drie jaar oud ben ik ook al eens gestrand.
Mijn punt is meer dat ik nu toch een beetje verwacht de komende periode storingsvrij te rijden, nu de auto geheel is nagekeken.
Dionysus zei:Zo, de avond van 520d kan niet meer stuk!
Twingo1 zei:Ik ben graag recht door zee.![]()
Had je geen garantie dan???520d zei:Ik heb de auto gisteren opgehaald. Ze loopt weer als een zonnetje! Heel vervelend natuurlijk dat het misging met de waterpomp en de koppakking, maar aan de andere kant weet ik nu wel zeker dat de Benz technisch voorlopig weer tiptop is. De man die hem repareerde, was overigens onder de indruk van de staat waarin de auto verkeerde.
michel1975 zei:Had je geen garantie dan???520d zei:Ik heb de auto gisteren opgehaald. Ze loopt weer als een zonnetje! Heel vervelend natuurlijk dat het misging met de waterpomp en de koppakking, maar aan de andere kant weet ik nu wel zeker dat de Benz technisch voorlopig weer tiptop is. De man die hem repareerde, was overigens onder de indruk van de staat waarin de auto verkeerde.
Dionysus zei:Stel, je bent verdwaald in zo maar een polder. Zo'n oneindige. En je wandelt doodgemoederd zo maar een hal in. Met de vraag: "Waar ben ik ergens?" En daar staat dan deze:
![]()
Capo di tutti capi.
In de polder.
Je verlaat achteruitlopend buigend de hal.
In zo maar een polder. Hoeveel autoriteit kan een polder verdragen? Wat eenapparaatHQ-op-wielen! Wil, of kan, je zijn verhaal delen? Met ons dus?
Dionysus zei:Stel, je bent verdwaald in zo maar een polder. Zo'n oneindige. En je wandelt doodgemoederd zo maar een hal in. Met de vraag: "Waar ben ik ergens?" En daar staat dan deze:
![]()
Capo di tutti capi.
In de polder.
Je verlaat achteruitlopend buigend de hal.
In zo maar een polder. Hoeveel autoriteit kan een polder verdragen? Wat eenapparaatHQ-op-wielen! Wil, of kan, je zijn verhaal delen? Met ons dus?
W124STER zei:De 600SEL is inderdaad helemaal mooi. Het verhaal aardig. De auto komt uit Duitsland en heeft 2 eigenaren gehad; de eerste Duitse eigenaar en een tweede Nederlandse eigenaar. De Duitse eigenaar is geboren in 1935 en heeft zijn auto geschonken aan een goed doel. Toen stond de teller op 39.000km. Dat was in 2006. Toen ging de auto naar de Nederlands eigenaar. Die heeft er 85.000km bij gereden. Er is geen volledig ingevuld onderhoudsboekje maar het pak documenten en facturen dat erbij zit, compenseert dat ruimschoots. Het rijden is een groot feest; een V12 is bijzonder. Zoveel is duidelijk. De baas der bazen; daar heeft Dionysus helemaal gelijk in.
520d zei:
520d zei:Vind maar eens een tweede, zal het devies wel zijn.
Gullwing zei:toch vind ik groen wat suffig.
520d zei:Voor de aardigheid nog een plaatje van de mijne, helemaal hersteld en fris gewassen....
520d zei:Toen ik parkeerde, was het leeg....![]()
Mooie auto, prachtig weggedrag en zonder meer de top qua opties, maar het echte hoeragevoel ontbrak.
Gullwing zei:Mooie auto, prachtig weggedrag en zonder meer de top qua opties, maar het echte hoeragevoel ontbrak.
dat heb ik eigenlijk bij elke nieuwe auto. Vorig jaar al een nieuwe 5 willen aanschaffen, echter doordat die auto mij te steriel was/is, niet gedaan.
up! zei:Herkenbaar! Wij wilden vorig jaar een nieuwe CL 65 AMG aanschaffen. Maar we vonden de auto toch een beetje steriel en zonder gevoel. Daarom maar een 12 jaar oude S8 aangeschaft.
up! zei:Gelukkig toen gekozen voor de karakteristieke S8 D2.