Guest
... ik ben enthousiast over deze stoffeerder; het is al even geleden, maar de reparatie die toentertijd werd uitgevoerd aan de bestuurdersstoel van mijn W124, was zeer vakkundig gedaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dionysus zei:Yep, die herinner ik me nog. Die grille zou ik onmiddelijk veranderen. En in de door W124STER gelinkte advertentie staan er op de 1e twee foto's 2 verschillende achterkanten. Eén met zichtbare uitlaten (Johnny!!) en één zonder (ja, zo moet het). Ben benieuwd welke van de twee foto's actueel is.
Wheels & Chrome zei:Bruno staat bij ons in de woonkamer....
En het lijkt wel alsof hij heel blij is met zijn ontwerp ;-)
![]()
frans zei:tja ,als je praat over value for money ,is dit een pareltje ..
ik weet het niet wegen-belastingvrij ,het verbruik ,maar in verhouding met de aanschaf prijs en het plezier en de aangename optie,s is het een mooie weekend cruiser .
trouwens die 320 van jullie is ook niet verkeerd
W124STER zei:relatief weinig kilometers,
Kilometerstand van deze motor (nieuw geplaatst door Mercedes Duitsland in 2001) 234.000
S-J zei:![]()
Even een sfeerfoto delen.
Audi en BMW? Jammer! Die staan er bijna niet.
Dionysus zei:
Daar sluit ik me helemaal bij aan.W124STER zei:...eweehgbw9000; goed verhaal.
Ik denk dat je gelijk hebt; goede auto's zijn hun geld waard. Voor wat betreft de 300TDT; zie mijn eerdere reactie. Ik snap dat iemand zo'n auto koopt en dat hij het gevraagde geld waard is voor de mensen die het allemaal niet zo hoog nodig origineel willen hebben. Omdat dit voor mij wel belangrijk is, zou ik 'm niet aanschaffen. Dat laat onverlet dat het wel een hele mooie auto is.
... leuk ook dat je meeleest op het forum; houd ons aub op de hoogte van de andere verkopen. Ik ben wel benieuwd naar de rest van de verzameling. Dat moet bijzonder zijn!![]()
smarter zei:Ik vond deze bescheiden dame met een groot hart destijds met de originele wieldoppen mooier dan nu met deze kroonkurken.