speedtouch
Wegverkenner
Ben best wel benieuwd naar het verbruik van de Twingo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
speedtouch zei:Mij maakt het ook niet uit of men reageert op mijn inbreng of niet (ben wel benieuwd, overigens), we moeten iedereen daarin maar vrijlaten!![]()
Vlinderstrik zei:Iedereen naar zijn eigen kunnen; koop ik aandelen Aegon dan heb je het over een paar duizend stuks. Ken daarentegen mensen die 30.000 stuks tegelijk aankopen. En let op; dan hebben we het over 1 regel in hun portefeuille.
speedtouch zei:Vlinderstrik zei:Iedereen naar zijn eigen kunnen; koop ik aandelen Aegon dan heb je het over een paar duizend stuks. Ken daarentegen mensen die 30.000 stuks tegelijk aankopen. En let op; dan hebben we het over 1 regel in hun portefeuille.
Ja, en eigenlijk moet je Aegon nu bijkopen, nu de koers toch wel laag staat, alleen met Griekenland in het vooruitzicht, en Ierland, en Portugal etc., kan hij misschien nog wel verder zakken!![]()
Vlinderstrik zei:Het gaat er mij om dat een ieder handelt naar zijn kunnen.
speedtouch zei:Vlinderstrik zei:Het gaat er mij om dat een ieder handelt naar zijn kunnen.
Logisch, ben druk bezig!![]()
Vlinderstrik zei:Kopen als iedereen in z'n broek puft......
speedtouch zei:Vlinderstrik zei:Kopen als iedereen in z'n broek puft......
Daar komt het toch op neer, niet waar?![]()
Twingo1 zei:John Lennon was ook onbereikbaar. Tot had hij vele fans. En niet alleen de Music Store en Free Record Shop.
Phaeton W12 zei:Twingo1 zei:John Lennon was ook onbereikbaar. Tot had hij vele fans. En niet alleen de Music Store en Free Record Shop.
Eens. Als iets onbereikbaar is, kun je het nog steeds mooi vinden. Of een auto aantrekkelijk is of niet, beoordeel ik liever los van de prijs. Het gaat om de auto, niet om de prijs en ook niet om de vraag of je de mogelijkheid hebt om 'm te bezitten. Een zonsondergang kun je ook niet bezitten, net zo min als dat je de Zwitsere Alpen kunt bezitten. Toch kun je ervan genieten.
Dionysus zei:Wat een geneuzel. Als ik gefrustreerd zou zijn over de onbeantwoorde posts van mij op dit forum, dan was ik allang met een Kalashnikov een willekeurig winkelcentrum binnengestormd.
Get a life.
Twingo1 zei:Dat er nog mensen zijn bij wie middelmaat regeert. Verwondering nogmaals.
Een autoliefhebber kan ook gewoon in een huis-tuin-en-keuken hok rijden en toch enthousiast zijn over een W12 Nardo bijvoorbeeld.
jeust zei:Net zoals iemand na een 996 Turbo en een GT2 zonder enige moeite overstapt naar een 200d om daarvan te genieten. Zie het niet als bekrompen, maar als een bredere kijk op auto liefhebberij.
Twingo1 zei:Mijn enthousiasme heeft niet onder mijn autoswitch geleden. Integendeel. Een autoliefhebber kan ook gewoon in een huis-tuin-en-keuken hok rijden en toch enthousiast zijn over een W12 Nardo bijvoorbeeld. Het tegenovergestelde kan ook. Zen rijdt een C124 met 200+ peekaas en houdt niet van pk-monsters. Het autobezit is dus niet 1 op 1 gekoppeld aan de autoliefhebberij.
ZEN zei:Huh? Heeft autoliefde dan ineens met PK's te maken? Quelle kromme redenering!![]()
500 E zei:Had ik het maar nooit gedaan.
Twingo1 zei:ZEN zei:Huh? Heeft autoliefde dan ineens met PK's te maken? Quelle kromme redenering!![]()
1/
Nou, enig verband is er toch wel.
220 pk vind ik geen pk monster, slechts bovenmodaal toegerust waarmee het heerlijk relaxed toeren is
2/
Zen, jij was het toch die de plaatselijke jeugd in hun GTI-tjes en Impreza's wel even mores zou leren. Nu praat je heel anders.
Phaeton W12 zei:Eens. Als iets onbereikbaar is, kun je het nog steeds mooi vinden.
Zo kan ik van auto's genieten die ik niet bezit. Ernaar kijken of erover lezen kan ook plezier geven![]()
Twingo1 zei:En jij ziet ook niet dat er mensen zijn die plezier beleven aan auto's die 300 kunnen. En zo hun autoliefde beleven. Of is dat weer grootspraak?![]()
Twingo1 zei:Hoe zat dat nou met die stoel?
Bart81 zei:Lijkt me een broodje aap verhaal van een handelaar die graag wat meer wil vangen voor zijn januari-'87-er....
Datum 1e registratie is mijns inziens altijd leidend bij het bepalen van de "leeftijd" van een bepaalde automobiel voor de belastingdienst of RDW. Maar mocht ik fout zitten, dan zie ik graag een bewijs daarvan.