Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
flop zei:1961 bij een baas Plymouth savoy tot 1964
1964 Ford Custom 1959 3 versnell. opp lpg (te zien in de west side story)
1965 Mecedes 190 D
1969 Dodge Coronet 440 autom. op lpg
1971 Mercedes 200D ( zat bij het halve nummer en werd afgekeurd)
1971 Peugeot 504 D
1973 Peugeot 504 D
1976 Opel 1700 SH autom. op lpg
1978 Ford Granada autom. op lpg
1980 Mercedes 200 D
1983 VW Passaat D (zat echt de niegus in)
1986 Mazda 929 autm. op lpg (de fijnste auto van het hele zootje)
1989 Ford Scorpio autom. lpg onderbouw ( lekker mee gereden)
1995 Ford Sierra GT op lpg
1998 halve nummer verkocht pal voor de liberalisering
dus ik heb van alles door elkaar gereden en rij nu Kia Picanto![]()
Pocahontas zei:Maar hij mist toch iets....
500 E zei:230TE met 190E motor.
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Een 230 TE heeft een 2.289 cc M102 met 136 PK. Dezelfde motor zat in de 190 E 2.3 en niet in de gewone 190 E. die heette ook M102 maar had 1.997 cc en 122 PK. Je bedoelt wellicht de 200 T, maar die kwam tot slechts 105 PK vanwege de carburateur.
500 E zei:Vandaar dat ik Nick niet kon volgen. Het betreft dus 6 mille voor een bouwpakket. En nee, de koffiecorner heeft niets uit te leggen in dit geval. Marco was een zeer populaire naam in mijn tijd. Gelukkig ben ik niet in 1995 geboren want dat had ik misschien zelfs Jason of Brandon geheten.
Dionysus zei:Maar mooi is-ie nog steeds. De Audi 100. En ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat er hier meer lieden rondhangen die een soft spot hebben voor dit design-statement uit Ingolstadt.
Hebben? Neuh. Maar deze auto is voor Audi, naast de Ur-quattro, ongeloveloos belangrijk is geweest. En die mening deel ik. En ik vind hem nog steeds prachtig.
Ralf T zei:De foto's van de Techno-Classica Essen 2011 (uitsluitend Mercedes-Benz) hadden jullie nog van mij tegoed:
Techno-Classica Essen 2011
smarter zei:Hebben? Inderdaad neuh, maar wel slappe knieën, met name bij de 200 Avant Quattro.
Ralf T zei:De foto's van de Techno-Classica Essen 2011 (uitsluitend Mercedes-Benz) hadden jullie nog van mij tegoed:
Techno-Classica Essen 2011
Dionysus zei:Geen goeie Diesels.
BMW-bolle zei:Ik zie driesterrenkruisjes
ZEN zei:BMW-bolle zei:Zo. Vandaag dus eventjes bij Timon binnengevallen. Heel eventjes gebabbeld, maar er waren meer klanten in d'n toko dus het was kort maar krachtig. Dochterlief was meegegaan en die had ik de speeltuin beloofd.
Ochtend goed besteed moet ik zeggen. 70km heen en 70km terug.
Leuk pand, met veel lekkers erin. Voor de deur zag ik nog een e32 die van Marco vandaan kwam.
De w124 250d als eerste bekeken. Erg netjes zit goed. Ik vind de wiebelveerstoelenwel goed zitten in tegennstelling tot Elmer.
Machtig gevoel om over de motorkap uit te kijken. Verrassend was de W201 190 uit 1986. Brandweerrood. Sprak me totaal niet aan toen ik hem op de site zag. In het echt. Verliefd. Waarom? Kweetniet.
Olav, die wiebelstoelen lijken eventjes leuk. Maar een rit van Blaricum naar Nijmegen was me al te veel...
Daarom was dat ook een reden om NIET de 300CE te kiezen, maar de 520i Touring, die nu helaas in de koopjeshoek staat. Dat verdient hij niet, is-ie te goed voor!!!
Overigens is niemand er nog over begonnen dat mijn E250D aan de voorkant nogal laag staat. Op deze foto is het best wel goed te zien:
![]()
Waarom zou de vorige eigenaar dat hebben gedaan? Moest hij er van vooraf gezien als een E400 uit zien of zo?
Eigenlijk is dat de enige dissonant van de wagen...![]()
ZEN zei:@Davidoff: steeds meer neig ik er naar om t.z.t. als opvolger een W210 te nemen. Maar ja, of MHS dat accepteert?![]()