Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BMW-bolle zei:1 ding staat nagenoeg vast voor mij: de volgende auto heeft een ster op de neus. Ook dat wil ik een keer geprobeerd hebben.
BMW-bolle zei:1 ding staat nagenoeg vast voor mij: de volgende auto heeft een ster op de neus. Ook dat wil ik een keer geprobeerd hebben.
BMW-bolle zei:Het voelt als verraad aan BMW. Ik heb er moeite mee. Het voelt als vreemdgaan.
BMW-bolle zei:Het voelt als verraad aan BMW. Ik heb er moeite mee. Het voelt als vreemdgaan.
500 E zei:Kijk, dat opent perspectieven.
Ralf T zei:BMW-bolle, ik kan het je echt aanraden. Ik ben na 12 jaar BMW helemaal om. Vergeet die sportiviteit en spijkerharde onderstellen en ga voor comfort en echte klasse!
Iemand al naar Techno Classica geweest? Ik ga morgen even kijken, denk ik.
BMW-bolle zei:
baSSje zei:BMW-bolle zei:
Tot in de eeuwigheid.
BMW-bolle zei:Is 'ie mooi?![]()
Pacohontas zei:BMW-bolle zei:Het voelt als verraad aan BMW. Ik heb er moeite mee. Het voelt als vreemdgaan.
Lees mijn betoog eens, het is gewoon een stap hogerop!![]()
Dionysus zei:Een auto die z'n uiterlijk waarmaakt met z'n weggedrag. Een onverstoorbare kilometervretende butler. Hij zorgt voor je. En je hebt het niet eens in de gaten. In de zetel, achter dat enorme stuurwiel en in de verte de wegwijzende ster neemt-ie je mee in de ratrace die aan je voorbijtrekt. En waar jezelf geen deel meer van uitmaakt.
Het is een bijzonder apparaat en dat is-ie.
ik hoop dat je de verantwoordelijkheid aan kan!Dionysus zei:Goed gevoel om een klein beetje mede-verantwoordelijk te zijn voor "het laatste duwtje".
S-J zei:Mwah.
Dat meen je niet????????????????????????????????????????????????????HappyStar zei:Deze foto ligt in mijn Mercedes en ik heb er nog niet naar hoeven kijken
![]()