Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
500 E zei:Nee, bij deze MoPf horen witte knippers, maar aangezien het ding in de US staat ben ik over die knippers niet begonnen. toch overweeg ik mijn setje stoplicht-124's ook van US knippers te voorzien. Gewoon, voor het onderscheid.
Dionysus zei:Die gril...
Die chromen stripjes...
Het feit dat-ie niet origineel MoPf 1 is....
En de uitlaat was al behandeld in Teutonia.
![]()
Als je dit uitzicht hebt, dan denk je maar één ding; koesteren!!
Niet: verbouwen.
Het is nu een 500 E die een Pools kenteken verdient.
Icebrain zei:Niet mee Eensch, het is een kwestie van smaak maar dit kan, nog altijd vele maler beter dan de 500E die Weide1 postte, die verdiend een Oostblok kenteken................![]()
Dionysus zei:Die gril...
Die chromen stripjes...
Het feit dat-ie niet origineel MoPf 1 is....
En de uitlaat was al behandeld in Teutonia.
![]()
Als je dit uitzicht hebt, dan denk je maar één ding; koesteren!!
Niet: verbouwen.
Het is nu een 500 E die een Pools kenteken verdient.
Dionysus zei:En deze valt dan wel weer in het potje. Leg het me maar uit.
Twingo1 zei:Wat kan vader dat nou schelen, zullen de meesten denken. Maar wij fijnproevers niet.
W124STER zei:"kassaglas"
Dionysus zei:Kassaglas. Hoe kom je er op.
Belangrijker, heeft het bezoek van de TS tot uitbreiding van de W124-vloot gezorgd? Is de begeerde V8 van eigenaar gewisseld? www.500E.nl laat nog niets los.
Kassaglas...
Heeft een kassa glas?
500 E zei:Dan rij je de 260E drie jaar lang 3.000 km per maand, zodat je daarna een gratis 400E kunt halen.
Twingo1 zei:Maar ten tijde van Daddy Don't Mind, 1976, was er nog geen W124.
500 E zei:zodat je daarna een gratis 400E kunt halen.
W124STER zei:... grote beurt + APK van 300D Turbo bij kilometerstand 150.464 inclusief BTW €744.31. Uitgevoerd op 23/12/2010. Bijzondere kosten zijn de fuseekogel + stabilisatorrubbers rechtsvoor. Verder werden de remblokken achter vervangen. Natuurlijk is het niet gratis, maar duur is wat anders (ik had er toch al weer 20.000km meegereden).
Ik heb de auto nu een jaar; ik kreeg 'm bij 94.000 en eind deze week staat de kilometerteller op ongeveer 158.000. 64.000 probleemloze kilometers. Niet slecht voor een auto van 1988.
Dionysus zei:Wat voor Turbo bezit de 300? Een KKK? En nog een puntje, laat je hem, na bijv. een snelwegrit, ook altijd even een minuutje of 2 stationair lopen voordat je de motor uitzet?