Mercedes W124 | "Mercedes-Benz, Die Sacco Jahren"

Ik loop er niet onmiddellijk warm voor, maar dat hadden jullie al gemerkt denk ik;)

Putdeksels staan hem goed (y)

Afbeelding%20074[10].jpg

Ja, cool he? Nu de ABS er nog uit slopen en hij is exact gelijk aan de rode 200 D:

Afbeelding%20034[36].jpg

Updates aan de 260 E tot nu:

-nieuwe remmen rondom
-vijftiengaatsjes met zomerbanden
-nieuwe pook en schakelhoes
-zojuist een nieuw groen interieur gescoord met de delen die ik nodig heb
-beurt en APK
-achter bij de achterwielophanging een en ander vernieuwd
-hardy vervangen

Rijdt nu als een nieuwe.

Nee, ik hou 'm zelf. Ik had 'm ook niet voor de verkoop. mijn gezellige setje is compleet. Groen of rood, diesel of benzine. Keuzes, keuzes:cool:

W124STER zei:
W124STER zei:
... de C36 AMG en C43 AMG spreken mij misschien wel meer aan dan de W124 AMG. Maargoed, boven de AMG's staat nog altijd de W124 400E / E420. De keuze is nog niet gemaakt.

... zijn er toch al twee van de 4 V8'en verkocht bij MHS; de 500E en de E420. Daar blijft toch markt voor kennelijk.

500e_1.jpg

De 500E staat nu op een droog plekje....

ismael86_500e zei:
W124STER zei:
W124STER zei:
... de C36 AMG en C43 AMG spreken mij misschien wel meer aan dan de W124 AMG. Maargoed, boven de AMG's staat nog altijd de W124 400E / E420. De keuze is nog niet gemaakt.

... zijn er toch al twee van de 4 V8'en verkocht bij MHS; de 500E en de E420. Daar blijft toch markt voor kennelijk.

... goed terecht gekomen dus! Leuk dat je 'm post en welkom in dit topic! Rijd je de 500E zelf?

500 E zei:
Nee, ik hou 'm zelf. Ik had 'm ook niet voor de verkoop. mijn gezellige setje is compleet. Groen of rood, diesel of benzine. Keuzes, keuzes:cool:

... mooi spul hè, die eerste serie? Gewoon, strak en zonder tupperware onder de stootrubbers.

ismael86_500e zei:
W124STER zei:
W124STER zei:

500e_1.jpg

Komt aardig in de buurt van een droomgarage!

W124STER zei:
ismael86_500e zei:
W124STER zei:
W124STER zei:

... goed terecht gekomen dus! Leuk dat je 'm post en welkom in dit topic! Rijd je de 500E zelf?

Ja, gebruik de auto op dit moment dagelijks. Geniet van elke rit!
Ik moet met mijn kilometrage (ongeveer 50.000km per jaar) op korte termijn wel op zoek gaan naar een diesel. Naar alle waarschijnlijkheid gaat dat een W124 of W202 diesel worden.

500e_2.jpg

Mozes, de auto's, de locatie, dat schreeuwt om een fotograaf die dit tafereel eens mooi kan vastleggen. En nee, dan bedoel ik niet mezelf, ik bedoel een goeie fotograaf. En die zijn op dit forum genoeg voorhanden.

Ik hoop dat één van die mannen dit topic leest en contact met je opneemt via PB en dat eens even regelt. Kan niet wachten op de resultaten!

Eye candy!

... 50.000km per jaar met een V8 is inderdaad een Eurocrematorium; toch wel prettig dat je dan een andere Benz erbij kan nemen! Ik rijd 60.000km per jaar met een '88 er W124 300D Turbo. Verbruik 1 op 12,5, onderhoud goed te overzien en technisch zonder problemen. Fijne auto en prettige bijtelling. Een aanrader dus.

Heb een hele mooie 300d van 91 te koop met 135897 km. Alle papieren, boekjes, tuv en vorig jaar door de dekra gekeurd. Iets voor jou?

Dionysus zei:
Mozes, de auto's, de locatie, dat schreeuwt om een fotograaf die dit tafereel eens mooi kan vastleggen.

Ik hoop dat één van die mannen dit topic leest en contact met je opneemt via PB en dat eens even regelt.

Parkeergarages maken het inderdaad mogelijk om met goede apparatuur mooie foto's te maken; 'k ben benieuwd

... overigens, hoe lang heb jij je nieuwe avatar?

W124STER zei:
Parkeergarages maken het inderdaad mogelijk om met goede apparatuur mooie foto's te maken; 'k ben benieuwd

Zo ken ik nog best een aardige 'parkeergarage' in Stuttgart en omstreken...:

8043B00905D645EEBC1B8D5EAD5AC5FE.jpg

2B1FD4A800A043C4B88F7C12C6340F03.jpg

Ik reed in 2004, 2005 en 2006 het hele jaar 500 E, drie jaar lang in vier verschillende Funfhunderters. Ongeveer 50.000 km per jaar. Dan ben je tussen de 600 en 750 euro aan brandstof achter de wagen.

ismael86_500e zei:
W124STER zei:
W124STER zei:

500e_1.jpg

Jij reed toch.....................oh nee die staat weer te koop................................:)

Ben je niet een nul vergeten?

Nee hoor, het was echt 2004, 2005 en 2006.

Hahaha. Ik ga er ook maar niet verder op in.

Ik hou niet van twotone, doe mij maar effen, maar dit staat wel aardig.

file.php

500 E zei:
*uche, uche* Voortaan even waarschuwen als je zo'n draak posto_O

Brrrrrrrrrrrrrr, die stukken staal eronder..............................:cry:, maar weide post deze denk ter compensatie..........................:)

Verdomme, Weide. Is-ie nou mooi of is-ie nou volstrekt afzichtelijk? Ik blijf naar het laatste neigen, maar af en toe...

Die wielen, da's crystal clear. Nekschot voor de ontwerper.

Al had er een rauwe Messerschmitt motor uit de Bf-109 ingehangen, die wielen kunnen nooit.

In dit forum, waarin af en toe ook een verdwaalde MHS exoot, lees ik hier een hele rij pdf-tests van de 500 E/E 500. Met af en toe een verdwaalde RennTech 600 E en Der Hammer test ertussendoor. Voer voor liefhebbers.

... Weide1 had 'm ook al op gepost bij Teunonia de zoveelste, maar ik kan het niet laten om deze auto hier ook te tonen. Zo'n E500 is toch mooi, al zou ik 'm (ook als liefhebber van dit model) zelf niet willen rijden. Te dik. Wordt het een V8, dan een 400E.

28ahpvn.jpg

fei51k.jpg

wqzfkn.jpg

Twingo1 zei:
In dit forum, waarin af en toe ook een verdwaalde MHS exoot, lees ik hier een hele rij pdf-tests van de 500 E/E 500. Met af en toe een verdwaalde RennTech 600 E en Der Hammer test ertussendoor. Voer voor liefhebbers.

... met dank! 't Leest niet altijd even makkelijk, maar 't is toch leuk. Ik kwam in een van de artikelen nog een Audi V8 tegen; waar zijn die gebleven? In het wild toch echt uitgestorven, zo lijkt het tenminste. Daarnaast de concurrent van een 500E, de Lotus Omega. Was ook ook mooi spul.

Terug
Bovenaan