Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
baSSje zei:
wibi zei:.... Zomerbandjes zijn al besteld en deze worden, als het goed is, op 8-gaats velgen gemonteerd en die komen onder de auto...poetsbeurtje en een fotootje voor de lezers...
Hotdog zei:van de W201 weet ik het wel: trotse turken die op comfortabele wijze 1 of 2 keer per jaar naar hun geboorte streek terug reizen..
Bart81 zei:Het valt me op dat juist in dit topic eigenlijk alleen 's avonds gepost wordt...
Betekent dit dat de liefhebber van de W124 een hardwerkende professional of ondernemer is, die overdag geen tijd heeft om het AW-forum in de gaten te houden?
Of dat een goede auto en een mooi topic alleen genoten worden lekker op de bank met een goed glas wijn of bier, bijkomend van een lange dag werken. Een beetje uitblussen, zoals W124STER en Wibi eigenlijk elke dag doen als ze in hun bolide terug naar huis rijden.
Ik vind dit wel een mooi discussiepunt: is de W124 rijder c.q.. liefhebber een harde werker/ondernemer of een levensgenieter/bourgondiër?
BMW zei:Hier nog twee foto's van de 124 die ik onlangs diep in Bayern voor mijn vader heb gevonden had...hij heeft hem vandaag eens goed gewassen.
11 Maart komen de (belgische) platen erop en kan hij losfahren!
(en de datum in hun camera staat noch immer falsch)
Weide1 zei:
Vinnievw zei:Dat tekentje is voor de ASD (sperdifferentieel), aangezien de 300 van W124STER geen 4-matic heeft.
BMW zei:De Becker in de 250d had een defekt display dus heb ik voor 22,63 euro een goedwerkende gescoord op Ebay![]()
W124STER zei:1 februari 2010 was dit de kilometerstand; morgen staat 'ie op 100.000km. Vrijdag de eerste (grote) beurt; omdat de auto in korte tijd veel kilometers heeft gemaakt (en daarvoor in 22 jaar gemiddeld slechts 360km per maand...), wil ik dat alle vloeistoffen en filters worden vervangen. Noodzakelijk? Weet ik niet, maar lijkt me wel. Er zal het nodige 'loskomen' in de leidingen en in de motor en dat komt weer in de filters terecht (denk ik als 'niet techneut').
BMW-bolle zei:Welke denk je![]()