A
Anoniem
Guest
Waar blijven de kopers, vraag ik me af.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
500 E zei:Waar blijven de kopers, vraag ik me af.
W124STER zei:... net als Klaas de Poel te vinden in het altijd mooie Fryslân;
Ze bestaan al veel langer, maar timmeren niet al te hard aan de weg qua reclame / promotie. De auto's zijn mooi, dat weet ik uit ervaring; altijd weer leuk om er rond te kijken.
500 E zei:Neuh. Stijgende lijn, op de laatste paar weken na. Maar nu is het hele land op vakantie.
500 E zei:Ik bedoel de kopers voor W124 cabrio's, eigenlijk:T
W124STER zei:
W124STER zei:500 E zei:Ik bedoel de kopers voor W124 cabrio's, eigenlijk:T
![]()
... als je het rijtje ziet, dan wil je toch de cabrio? Vandaag hebben we tijd genomen om de auto's weer eens te poetsen en aan van alles en nog wat aandacht te besteden. 't Varieerde van de reparatie van een Hirschmann tot en met 'het gelijkzetten van wis/wasjes'. Heerlijk zo'n W124vrijdag; alle tijd voor de hobby. Het rijtje vertegenwoordigd overgens in totaal 675PK; altijd leuk, zo'n sommetje.
W124STER zei:... Het rijtje vertegenwoordigd overgens in totaal 675PK; altijd leuk, zo'n sommetje.
500 E zei:Ik weet er zo al tien te staan zonder nadelen:T Voordeel van posten en lezen in dit topic: aanschaffen voor 05-08 en je krijgt 1.500,- korting op de vraagprijs van een W124 naar keuze![]()
W124STER zei:... beste lezers van dit topic;..... Ik ben benieuwd.
ReneGr. zei:W124STER zei:... beste lezers van dit topic;..... Ik ben benieuwd.
Even reageren dan maar.
![]()
Te vinden hier voor een schappelijke prijs. Niet perfect (onderkant grill?) en low on options maar dat mooie leer, automaat en kleur doen mij smelten.
500 E zei:Waar blijven de kopers, vraag ik me af.
ReneGr. zei:W124STER zei:... beste lezers van dit topic;..... Ik ben benieuwd.
Even reageren dan maar.
Te vinden hier voor een schappelijke prijs. Niet perfect (onderkant grill?) en low on options maar dat mooie leer, automaat en kleur doen mij smelten.
W124STER zei:ReneGr. zei:W124STER zei:... beste lezers van dit topic;..... Ik ben benieuwd.
Even reageren dan maar.
... prachtige auto, zeer goed verzorgde presentatie; toegevoegd aan mijn favorieten (deze site kende ik nog niet). Qua prijsstelling lopen zij voor op wat naar mijn gevoel gaat komen; er is zo'n gigantisch aanbod, dat ik denk dat de gemiddelde prijs wel naar beneden moet gaan (naar rond de €5000 voor een niet belastingvrije 6-cylinder benzine sedan / limousine met iets meer dan 100.000 op de teller).
500 E zei:De kwaliteit van een auto laat zich niet van een plaatje aflezen.
500e.nl zei:Merk, type 300 CE-24
247.000km
Kenteken VERWACHT
BMW zei:In Feb 2010 gekocht met 54.000 km voor EUR 4.000,00 van eerste eigenaar in München en altijd onderhouden bij een Mercedes Niederlassung. Heeft zich ondertussen dus als het absolute koopje van het jaar bewezen![]()
Phaeton W12 zei:Foto's tezamen met de prijs geven doorgaans een uitstekende indicatie wat je van een auto kunt verwachten.
Luap zei:Wat ik in het ontwerp van de W124 altijd een beetje jammer heb gevonden is dat de auto relatief smal oogt in verhouding tot de hoogte. Een BMW 5-serie en Audi 100 uit dezelfde periode zijn breder en lager en ogen daardoor meer dynamisch. Het verweer dat de auto (W124) om dezelfde reden 'statig' oogt treft in mijn ogen geen doel. Zet een Peugeot 308 of Opel Astra J ernaast en het is, recht van voren, een kleine auto. Hetzelfde effect heb je bij een Rolls Royce Silver Shadow of bij grotere Alfa Romeo's van circa 35-40 jaar oud. Natuurlijk, auto's zijn de laatste tientallen jaren gegroeid, maar een oude S-klasse of 600 Pullman zal daarentegen altijd imposant blijven.