Guest
500 E zei:zaten de motoren als getoond in het plaatje in de W126 500S/E/L?
Ja, maar ook in de 420 SE/SEL en de 560 SE/SEL.
Maar dan met een andere cilinderkop toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
500 E zei:zaten de motoren als getoond in het plaatje in de W126 500S/E/L?
Ja, maar ook in de 420 SE/SEL en de 560 SE/SEL.
S-J zei:Prachtige cabrio hierboven!
Bedankt voor de positieve reacties.
Ben vandaag op de snelweg m'n linker knipperlicht kwijt geraakt... Blijkbaar een W124 kwaal. Dacht dat alleen Alfa's onderweg onderdelen verloren.
Gullideckel, zijn dat 15-gaats?
Stiekem wil ik het liefst AMG Styling II 17".
S-J zei:Ben vandaag op de snelweg m'n linker knipperlicht kwijt geraakt... Blijkbaar een W124 kwaal. Dacht dat alleen Alfa's onderweg onderdelen verloren.![]()
197 MB C36 AMG W202 Mercedes Kroeskop Meppel 30-01-1998
Weide1 zei:
Twingo1 zei:Agree. Staat prachtig inderdaad.
baSSje zei:
Dionysus zei:Zen, als opener van de 46e pagina van dit nu al memorabele topic, zou jij je openingspost van een mooie illustratie kunnen voorzien, indachtig de traditie?
Icebrain zei:Met alle respect S-J, haal die lelijke A sticker eraf..............................., dit is geen porum
reedje123 zei:Ik rijdt op het moment ook een 124, dan wel een A124, E-klasse dus.
En daar hoort natuurlijk een plaatje bij.
Icebrain zei:Met alle respect S-J, haal die lelijke A sticker eraf..............................., dit is geen porum
Twingo1 zei:197 MB C36 AMG W202 Mercedes Kroeskop Meppel 30-01-1998
Twingo1 zei:Ik kan maar niet begrijpen waar die Hammer versies gebleven zijn. Veilig in de verzameling, vrees ik. Kijk, een 6-liter Hammer is exclusief. Maar wat moet een 300 E 5.6 of 300 E 5.4 dan wel niet zijn?
En ik vermoed dat Hans Werner ook deze motoren wel in de W124 heeft gebruikt. Alleen dan wellicht in 4V uitvoering. Maar deze [size=large]300 E 5.0[/size] en 300 E 5.2 zullen nooit het reguliere produktiestadium hebben gehaald. Meer probeersels van het huis zelf, denk ik.
S-J zei:Icebrain zei:Met alle respect S-J, haal die lelijke A sticker eraf..............................., dit is geen porum
Jaja, moet hem (oa.) ook nog stofzuigen en de ramen schoonmaken.. De BMW moet ook nog schoongemaakt worden van binnen en buiten.. et cetera.
baSSje zei:Aparte kleur zeg. Vind het eigenlijk niet bij een 500E passen, maar goed.
En jij met die rode A124, leuk dat ik je ook hier tegenkom.
Dionysus zei:reedje123 zei:Ik rijdt op het moment ook een 124, dan wel een A124, E-klasse dus.
En daar hoort natuurlijk een plaatje bij.
Dat klopt niet, daar namelijk horen meerdere plaatjes bij.
Mooie cabriolet. Statig als een 124 (nee Zen, niet de Fiat) maar zijn kan. Mijn complimenten!
Dionysus zei:Tering. Ik en m'n grote mond.
ZEN zei:Dionysus zei:Tering. Ik en m'n grote mond.
Put a sock in it... zeggen de Yankees!![]()
Dionysus zei:ZEN zei:Dionysus zei:Tering. Ik en m'n grote mond.
Put a sock in it... zeggen de Yankees!![]()
Tried that. Beviel niet.
![]()
S-J zei:Welke keuzemogelijkheid heb ik als het om velgen gaat voor de W124? (zonder de auto gelijk 'fout' te maken)
15-gaats, 8-gaats, AMG's.. verder kom ik niet.
S-J zei:Welke keuzemogelijkheid heb ik als het om velgen gaat voor de W124? (zonder de auto gelijk 'fout' te maken)
15-gaats, 8-gaats, AMG's.. verder kom ik niet.
S-J zei:Hm. Is er geen lijst met velgen die geleverd zijn voor de W124? Van BMW weet ik het meeste wel..