Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zelfs als je 18 bent kan je zo door tot je pensioen. Diamantblauwe 124 met leer zou ik nog wel eens willen hebben.41 ZS HT zei:En weer is mijn Diamantblauwe 300E zonder problemen door de apk.
Met 85000 kilometers en altijd bij me in de schuur slapen is hij nog steeds PERFECT!
TYN zei:Dank heren! Foto's zullen hier t.z.t. wel verschijnen.De eerste etappe (Nederland-Vilnius) zal woensdag van start gaan. In Vilnius blijf ik een tijdje en dan begin ik eind juni aan het vervolg van de roadtrip.
Wat ik met de bewegende beelden ga doen weet ik nog niet precies. Ik moet nog even aan de slag met de instellingen van de dashcam en een bevlogen video-editor ben ik ook niet, maar wellicht is het inderdaad wel leuk om e.e.a. online te zetten.
Zemelaar zei:Een 124 224 moet ik zeggen. Er zijn er meer.
![]()
![]()
Durashift zei:Leuk man. Wat voor type camera?
De Schaduw zei:Hoe lang trek je er voor uit ongeveer?
500 E zei:Vijf keer AMG op een A4'tje en wat interessante Japse tekens en iedereen gelooft het wel. En in veel gevallen wordt er vanaf foto's geboden. Dat is nogal een risico.
500 E zei:Ik denk dat er maar weinig serieuze bieders zijn die iemand ter plaatste laten kijken, en dan ook nog iemand ter plaatse die donders goed weet welke kwaliteit jij zoekt. Wat nu als de auto toch niet helemaal is zoals je hoopte? Dat het toch een Rucklaufer is, of een lappendeken van spuitwerk? Gooi je 'm dan weg?
Zemelaar zei:500 E zei:Ik denk dat er maar weinig serieuze bieders zijn die iemand ter plaatste laten kijken, en dan ook nog iemand ter plaatse die donders goed weet welke kwaliteit jij zoekt. Wat nu als de auto toch niet helemaal is zoals je hoopte? Dat het toch een Rucklaufer is, of een lappendeken van spuitwerk? Gooi je 'm dan weg?
Ik dacht dat jij de Hammer op die manier hebt gekocht. Eerst iemand even ter plaatse laten kijken. En als die fiat geeft, er zelf naartoe.
520d zei:Alles goed en wel, maar het is inmiddels toch al even geleden dat jouw man in Burkina Faso met jouw kwaliteit op de proppen kwam.....![]()
Thanks, hoofdruimte denk ik niet nodig te hebben, maar de beenruimte wordt een issue met de kids over 5 jaarR W D zei:Beenruimte is gelijk, hoofdruimte is groter.