Mercedes-Benz S-Klasse W223 | Nieuw: facelift 2025

Zou die deur niet gewoon een technologische showcase zijn van de firma Canatu? Aangezien het een deur is uit de huidige S-Klasse en niet lijkt aan te sluiten op het dashboard van de nieuwe S. Ook is de plaats waar normaal gesproken de raambediening zit leeg gelaten, dat lijkt me niet een keuze van de Mercedes designers.

Het lijkt toch een andere deur te gaan worden:

8Ae4l2z.jpg

23KUSfH.png

Of het is de deurbekleding van de zwarte-bumper met wieldop versie? ;)

Vreselijk gewoon dit, waar is Mercedes mee bezig, dit is geen S klasse interieur, leuk voor de EQS maar niet voor het traditionele vlaggenschip van Mercedes. Zo jammer, en ook geen Coupe meer.

Carfanatic zei:
https://www.youtube.com/watch?v=tQKloYcRMVE

Is de wagen te groot of die man te klein? Hij zit wel gewoon tegen die vuilbak achter zijn stuur aan te kijken i.p.v. de weg te kunnen zien.

Mercedes zet wederom nieuwe maatstaven, de rest heeft straks het nakijken.

SportLeicht zei:
Mercedes zet wederom nieuwe maatstaven, de rest heeft straks het nakijken.

Verwacht er weinig van, Mercedes is zwaar aan het bezuinigen en dat is bij alle recente nieuwe modellen helaas zichtbaar.

iDS zei:
Carfanatic zei:
https://www.youtube.com/watch?v=tQKloYcRMVE

Is de wagen te groot of die man te klein? Hij zit wel gewoon tegen die vuilbak achter zijn stuur aan te kijken i.p.v. de weg te kunnen zien.

Foto is niet horizontaal.

Maar wat is die astijl aan de forse kant zeg!

Ik krijg er een heel erg Nightrider-gevoel bij. De technische vernieuwing en mogelijkheden zijn absoluut indrukwekkend. Maar de vraag is of de kopers erop zitten te wachten dat de uitstraling van het interieur er zo onder lijdt. Ik zal wel ouderwets zijn, maar deze Kit heeft het niet voor mij. Ik wil me geen David Hasselhoff in Nightrider voelen :).

Het interieur van de S past totaal niet bij het type auto. Het scherm achter het stuur oogt erg goedkoop. En de bak achter dat scherm (blijkbaar nodig voor de geavanceerde HUD) ziet er echt niet uit. Ik denk dat de wat oudere S-rijder In Europa en US, die zijn S particulier of op de zaak rijdt, gaat afhaken. Te high-tech van binnen. De Aziatische markt is groter en daar zal dit beter scoren, denk ik.

Ik de vorige S van binnen niet erg mooi vanwege de i-Plank, en het interieur was nogal kitscherig. De nieuwe S is zeker niet kitscherig maar lijkt absoluut niet limousinewaardig.
Eerst maar eens in het echt zien.

lol, en dan waarschijnlijk zelfs nog niet met die lexus gereden, alle "ervaring" komt uit de auto magazines

35g9s5Q.jpg

k55mZSt.jpg

bYemMhn.jpg

i8aGDoN.jpg

CdpWBbr.jpg

Alle foto's: https://www.carscoops.com/2020/07/take-an-up-close-look-at-the-2021-mercedes-benz-s-class/

Mooie velg, verder niets vernieuwend aan, 13 in 12 ontwerp, duidelijk dat creativiteit in de EQS is gaan zitten en niet in deze S met Tesla interieur. Voorzijde A klasse en dito achterzijde, hoe verzin je het. Haastklus van Daimler, erg jmmr. Dat er geen coupe meer komt is helemaal een doodzonde en geeft wel aan hoe ernstig mis het is en hoe zwaar er bezuinigd wordt.

Weer een echte S-Klasse, een statige limo die weer bol zal staan van noviteiten en verbeterde technieken, reken maar dat alles weer uit de kast is gehaald. BMW en Audi zullen over een tijdje weer kunnen aanhaken, andere merken zijn ter vergelijking het noemen niet waard.

SportLeicht zei:
Weer een echte S-Klasse, een statige limo die weer bol zal staan van noviteiten en verbeterde technieken, reken maar dat alles weer uit de kast is gehaald. BMW en Audi zullen over een tijdje weer kunnen aanhaken, andere merken zijn ter vergelijking het noemen niet waard.

Geloof maar rustig dat dat niet het geval zal zijn, Mercedes is in geen enkele klasse meer leidend, kan ook niet want teveel kosten, teveel modellen. Mercedes is fors aan het besparen, dus de heren bij Audi, Bmw en Lexus hoeven zich geen zorgen te maken.

Auto oogt mooi in ballans, in tegenstelling tot de gefacelifte E-Klasse. Jammer dat Mercedes de W213 zo grondig gewijzigd heeft met koplampen en achterlichten die niet in het totale ontwerp passen, bij de nieuwe S lijkt het totale plaatje goed te kloppen.

Cd4Lop zei:
SportLeicht zei:

Geloof maar rustig dat dat niet het geval zal zijn, Mercedes is in geen enkele klasse meer leidend, kan ook niet want teveel kosten, teveel modellen. Mercedes is fors aan het besparen, dus de heren bij Audi, Bmw en Lexus hoeven zich geen zorgen te maken.

Het wordt niet geloofwaardiger als je jezelf blijft herhalen.

jOBvZU0.jpg

cEQYa2v.jpg

khz1RCY.jpg

P0hY8gt.jpg

uCJ61xa.jpg

Alle foto's: https://www.carscoops.com/2020/07/take-an-up-close-look-at-the-2021-mercedes-benz-s-class/

Beetje Amerikaans-achtig... misschien iets te gladjes? Vind de huidige S-klasse nog steeds een zeer fraaie auto om te zien.. nieuwe is maar afwachten met die brede achterlampen (gaap) en typisch Duits doorlopend (nep)gaas in de voorbumper

Saaie vormgeving en Tesla achtig interieur, huidige S klasse ( van voor de facelift) erg mooi en voorname wagen met prachtig interieur .

MCDubbellU zei:
Uh lees mijn nickname eens hardtop..

lol, whoops.
Geen idee hoe ik daar dan bij kwam.

Dit wordt toch wel weer een mooie auto, al had dat dashboard van mij zo niet gehoeven. Ik zie ook 0 noodzaak in zon groot touchscreen.

AMG Line

YqtIU4M.jpg

KUC6pke.jpg

xwSFZTa.jpg

woYJ7hx.jpg

TMVWOR3.jpg

Alle foto's: https://www.carscoops.com/2020/07/2021-mercedes-s-class-changes-camo-reveals-new-lights-and-amg-line-bits/

In ieder geval ingetogen vormgeving voor exterieur nieuwe S, dat is in ieder geval plus.

Precies, ingetogen chic zoals een S-Klasse dat hoort te zijn. En het interieur, daar maakt menigeen zich zorgen over (ik ook), maar ik denk dat dat uiteindelijk ook goed komt. Dat is namelijk altijd zo geweest, en dit zou dus de eerste S zijn met een verprutst interieur. Reken er dus maar op dat Mercedes er geen half werk van heeft gemaakt en dat het er (al dan niet na een periode van gewenning) allemaal goed uit zal zien en qua techniek weer nieuwe maatstaven zal zetten t.o.v. de concurrentie.

D7IL5Wp.jpg

9aZ8En5.jpg

Sterk meesturende achterwielen, de draaicirkel zou daardoor zo’n 2 meter korter zijn.

Moet zeggen dat zo'n groot scherm wel makkelijk werkt echter irriteer ik me kapot aan die vieze vingers op dat scherm.

michel1975 zei:
Moet zeggen dat zo'n groot scherm wel makkelijk werkt echter irriteer ik me kapot aan die vieze vingers op dat scherm.

Gewoon een poets mevrouw erbij nemen die steeds naast je zit om dat scherm schoon te maken.

kKLVCIp.jpg

(y)

AMG Line
2021-mercedes-s-class-spy-photo-front-quarter-angle.jpg

2021-mercedes-s-class-spy-photo-up-close.jpg

2021-mercedes-s-class-spy-photo-with-final-body.jpg

2021-mercedes-s-class-front-quarter-angle.jpg

2021-mercedes-s-class-spy-photo-side-view.jpg

2021-mercedes-s-class-spy-photo-with-production-body.jpg

2021-mercedes-s-class-spy-photo-in-traffic.jpg

2021-mercedes-s-class-spy-photo-rear-angle.jpg

Alle foto's: https://www.motor1.com/news/435165/2021-mercedes-s-class-spy-photos/

Mooi(y) Net als de huidige S kan ook de nieuwe dat heel goed hebben.

Terug
Bovenaan