Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Ziet er goed uit zo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Logisch, ook het instructieboekje was onvindbaarDe jonge keurmeester had kennelijk nog niet eerder een TT gekeurd, want hij kon de knop niet vinden om de tankdop te ontgrendelen.![]()
Ja, dat had ik ook gelezen!Leuk dat soort dingen ontdekken aan je auto. En gelukkig geen verrassingen bij de apk.
Op de frontpage stond een artikel met de ontwerper van de TT, met in de reacties iemand die een blauwe met blauw leer destijds nieuw heeft aangeschaft.
M'n Chryslers hebben het wel, bij Jeep staan bij bepaalde modellen een oer-jeep in de voorruitrand afgebeeld, die bij niet originele ruiten er niet in staat. Leuk discussiepunt met de verzekeraar.... "Ik wil dat Jeepje op m'n voorruit"Wel chique dat Audi in elke ruit zijn logo heeft. Vraag me gelijk af of er meer merken zijn die dat doen.
Dank je, bij onze Volvo is dat ook het geval.Beetje laat maar die wielen staan erg fraai zeg!
Wel chique dat Audi in elke ruit zijn logo heeft. Vraag me gelijk af of er meer merken zijn die dat doen.
WarmMX-5?![]()
Het is geen MGF of één van de andere genoemde auto's, maar wel een cabrio!Da's geen Barchetta of SLK. Ik denk een MGF.
Nee, die is te klein en ik wil er wel op vooruit gaan qua vermogen.Copen!
10 Punten voor Dakloos!Heel bekend en toch zo anders... een TT roadster?![]()
Ze hebben beide een 1.8 20 klepper met turbo.Mooie aanwinst. Is deze qua motorisering wel hetzelfde als de coupé?
Vanwege het slechte weer, vindt ik het niet erg om de auto direct in de stalling te zetten.Leuk! Het ontwerp is misschien niet zo iconisch als de coupé, maar ik vind het toch wel een erg geslaagde en onderscheidende roadster. Donkerblauw staat ook erg goed. Lijkt me best lastig om een auto te kopen en dan vrijwel direct een paar maanden weg te zetten. Maar gelukkig heb je de coupé die meer geschikt is voor dit weer. Gaat die dan straks in de zomerstalling?![]()
Een Cooper S is ook leuk, maar ik hoor slechte dingen over de betrouwbaarheid van vooral de THP motoren.Haha gewoon drie stuks!
Ik zit toch soms met een schuin oog naar een TT te kijken. Maar als er een extra auto komt, vind ik een R53 Cooper S misschien wel leuker...
Volgens mij kom je die gepolijste velgen ook niet vaak (meer) tegen.Erg gaaf zo'n trio 'op de dam'! Welke is jouw favoriet van de 3?
De TT vond ik vroeger niet mooi, maar gisteren zat ik op Autotrack te snoepen naar betaalbare cabrio's en ik merkte dat ik de TT toch wel erg waardeer.
Zo'n groene TT lijkt me wel wat, liefst met een cognac interieur maar dat is zoeken naar een speld in de hooiberg![]()