Mazda 6 | Nieuw: update 2023

Prachtige auto. Kan niets anders zeggen. (y)

Interieur is wat minder, maar zeker niet verkeerd.

Hele nette auto met fraaie belijningen (y).........., maar dat vond ik bij introductie van de huidige 6 ook, en nu vind ik dat tóch weer een saaie grijzemuizen-auto, een typische Mazda zal ik maar zeggen. Ben dus bang dat ik dat over een tijdje met dit model ook ga hebben, want zo spectaculair veel wijken de huidige en de nieuwe toch ook weer niet van elkaar af.

Rearwheel Driver zei:
Hele nette auto met fraaie belijningen (y).........., maar dat vond ik bij introductie van de huidige 6 ook, en nu vind ik dat tóch weer een saaie grijzemuizen-auto, een typische Mazda zal ik maar zeggen. Ben dus bang dat ik dat over een tijdje met dit model ook ga hebben, want zo spectaculair veel wijken de huidige en de nieuwe toch ook weer niet van elkaar af.

Nou nee, de nieuwe 6 is in mijn ogen beter van design als de huidige met het Kizashi-design (feitelijk gefacelifte modellen waar de neus en kont niet bij het middenstuk passen), het is tenminste geen druk design in het interieur

Legacy3.0R zei:
Ze zijn er enorm goed in geslaagd om de neus elegant te houden, iets wat bij een moderne voorwielaandrijver bijna onmogelijk lijkt, als je al die logge gevallen met hun veel te hoge neuzen ziet rondrijden.
Lache. Ik vond de neus juist te dik en een beetje lomp op veel foto's.

BMW 3 ook mooi maar die silhouet foto hierboven in rood ziet er imo niet uit en zeker niet in vergelijking met het Mazda 6 profiel.

Prachtige lijn. Inderdaad veeel mooier dan het bovenstaande BMW profiel. Ben het zeker eens met het tegenvallende interieur en dan eigenlijk alleen de navigatie. Ik rijd zelf in de CX-5 en daar is de navigatie op dezelfde manier 'weggewerkt'. Bij de CX-5 vind ik het minder storen omdat het een wat stoerdere auto is. Bij een luxe M6 hoort dit mooier te zijn weggewerkt.

Ik moet bij de nieuwe 6 een beetje denken aan oude auto's uit de jaren '20 met de lange neus en de schuine spatborden voor.
Het ultieme foute voorbeeld is de Excalibur.

De lange neus is echter niet langer dan die van de concurrentie. Het truukje bij de 6 is dat de voorruit weer op de ouderwetse positie zit, en niet op een MPV-achtige manier naar voren is geplaatst, zoals bij veel van de concurrenten.

Ik vrees echter dat deze 6, net als zijn voorgangers, hooguit een jaartje interessant blijft en dat daarna de nieuwigheid en de interesse snel afneemt.
Zou jammer zijn. maar toch: Mazda-dealers zijn beter in het verkopen van andere merken...

Live @ Moscow International Motor Show:

b946f9e02cf072a064ac0ee1c08e70cc.jpg

c11c7354105be1da45d267215370daa8.jpg

107607760e8a11a500a17b4a6f936463.jpg

61d61c15000552dc9861414dc7b58f01.jpg

1d4200883672313de5ad6ffc3250069c.jpg

acac1a10ca6f06f1a29e9616f62a7922.jpg

ab3339a9921c901568c4ab56eb3b243e.jpg

Meer foto's: https://autorating.ru/autoshow/moskva-2012

De 2.5 komt trouwens heus wel naar West-Europa/Nederland. De Russische 2.5 is namelijk al zeer schoon, de West-Europese variant is misschien nog wel wat grammetjes CO[sub]2[/sub] schoner:

Untitled-4.jpg

Mazda-topman Hiroshi Kajiyama heeft in Moskou, bij de onthulling van de Mazda6, aangegeven dat er gekeken wordt naar een snellere variant waarbij ze zullen inzetten op gewichtsbesparing. Daarnaast wordt een 4X4-versie overwogen.

AUTOBLOG

Daewoo-Chevrolet zei:

oehh, nice!! Mooie foto! Heeft zelfs iets van een mix van de bmw 6 gran coupe (lage daklijn en daklijn boven de achterruit) met de audi a5 (golf zijkant).
Heel mooi!

Alleen op deze foto oogt ie weer zwaar en lomp:

mz6pics4.jpg

Even in t echt ziendp dus :)

Meer live foto's: https://www.flickr.com/photos/upcomingvehiclesx/sets/72157630732981572/

7897326198_25bdaa1a46_c.jpg

7897325676_743ac8765d_c.jpg

7897325248_53d7920c9c_c.jpg

*edit: nog meer:

07.jpg

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

Bron: https://car.watch.impress.co.jp/docs/news/20120901_556793.html

Owwww die foto's doen mij echt smakken naar extra info mbt de potentere motoren en de release datum voor de sedan. Ben per maart weer aan de beurt en dat kan wel eens perfect getimed zijn, maar wat duurt wachten toch pijnlijk lang als je dagelijks zulke mooie plaatjes voorbij ziet komen.

Vwb het interieur was het te verwachten dat er een kopie zou komen van de cx-5, helaas maar waar. Met name het navi gedeelte is zoals zo vele al gemeld hebben wel erg "aftermarket". Gelukkig lijkt de airco display nu wel modern wit te zijn tov het ouderwetse geel. En mazda, die handrem, dat is wel erg vorige eeuw....zonde...

Ik vrees alleen wel erg voor de potentere motor. Ik hoop zo dat ze iets tussen de 2.0 145pk en de 2.5 ???pk gaan uibrengen want ik zie het weer gebeuren dat die 2.5 veel te duur gaat worden omdat hij enkel als gtm, 4x4 en automaat leverbaar gaat worden waardoor het prijskaartje zo even € 10.000 hoger uit gaat vallen dan de 145pk 2.0. Please Mazda, zet ook een leuke tussen variant op de prijslijst, dan staat deze rond maart voor mijn deur :)

Zo gaaf deze bak, chiquer, sportiever, en mooier dan alle europese concurentie.

Lijkt mij vrijwel zeker real, want ik heb deze achtergronden en hoeken nog niet gezien bij de plaatjes van de 6 sedan.

De chromen strip achterop stoort bij de SportBreak meer dan bij de sedan. Verder een mooie stationcar, al ben ik benieuwd hoe deze er live uit ziet. Lifestyle stationcars zijn meestal nogal onevenwichtig. Een 508 SW vind ik in het echt ook niet mooi, onder meer door de aflopende daklijn. De 6 sedan vind ik subliem.

Vind de station minder dan de sedan. En die lengte, poe, dat is wel erg groot.

Ben wel bang, dat het motorenaanbod er toe leidt, dat deze 6 geen verkooptopper wordt.

@ DC: de 508 SW vind ik dan weer wel mooi, mooier ook dan de sedan.

Net na gemeten met mijn magisch oog:

Break is 7 cm korter dan sedan.
De wielbasis zelfs 8 cm.

:LOL:

rickm zei:
Net na gemeten met mijn magisch oog:

Break is 7 cm korter dan sedan.
De wielbasis zelfs 8 cm.

Ik dacht eerst, die roept maar wat, maar de SportBreak is dus echt korter dan de sedan inclusief de wielbasis :eek:
Ik kan me wel indenken waarom: de huidige Mazda6 wordt in Japan en Europa verkocht als sedan, Sport (liftback) en SportBreak, maar in Noord-Amerika voert Mazda alleen een Mazda6 sedan die maar liefst 18,5 cm langer is en ook de wielbasis is 6,5 cm langer. In Europa en Japan is de stationcar veruit het meest gevraagd en in Noord-Amerika verwacht men in deze klasse niets anders dan een sedan (of coupé). Dus heeft Mazda de twee overige varianten gesaneerd en blijkbaar had Mazda het idee dat de 6 voor de Europese markt wat te groot zou worden.

m1cykl3banop_800.jpg

ng6jyo.jpg

DC: "Ik dacht eerst, die (RickM) roept maar wat, maar de SportBreak is dus echt korter dan de sedan inclusief de wielbasis".

Uitgerekend jij had beter moeten weten. :)

De kans dat ik zwets is gelijk de kans dat M6 C o/t Y wordt.
(ik hoor 't knarsen ;-))

Mooie auto. Mazda's zien er wat mij betrefd altijd wel mooi uit. Ik heb hiervoor de oude 6 gehad en rij nu de huidige 6. Wat mij betreft een van de mooiste stations. Alleen ik vrees net als anderen dat deze auto geen langdurig succes wordt. Het lijkt wel of Japanse merken niet goed weten wat belangrijk is voor succes als automerk. Het interieur van de CX-5 was ik ook al niet kapot van. Iele stoeltjes (qua uiterlijk) en de navi is niet mooi geintegreerd. En het stuur van mijn huidige zes oogt dikker, dan dat rondje in het midden van deze. Het probleem is: Japanse auto's missen gewoon merkbeleving. Te weinig emtoie. En als ze het geld niet hebben voor vette reclamecampagnes dan moeten de auto's het zelf uitdragen en dat schort eraan. Je zou een van de twee dingen moeten hebben volgens mij:
- super afwerking en tijdloos uiterlijk
- pittige motor.

Het uiterlijk is schitterend, maar wat mij betrefd niet tijdloos. Daar is het te uitgesproken of te druk voor. Ik heb nooit een VAG auto gehad, maar die zijn wat mij betreft tijdlozer. Kijk eens naar de Golf. Saai? Misschien. Maar iemand die nu een Golf IV of V rijdt kan nog best mee. Vergelijk dat eens bijvoorbeeld met een Renault rijder. Neem die oude Megane met die malle kont. Of de oude Scenics. Die merken wisselen zo sterk dat je na 6 jaar een vreselijk verouderde auto hebt. Dat doet de restwaarde geen goed. Doe maar eens een test voor jezelbij een occasiondealer met vele merken. En kijk eens welke auto's van 8-9 jaar jezelf mooi vind. Je zult meer duitsers aanwijzen dan je lief is vrees ik. Deze Mazda is oke, maar ik denk dat het mooie er weer af is zodra de nieuwe Mondeo of andere D-segmenter op de markt komt.

Motorisch gaan ze de plank ook misslaan vrees ik. Mijn huidige 2liter auto van 155 pk is prima voor het Nederlandse verkeer. En in Duitsland rijdt ik probleemloos 180 zonder enige trilling of 'angst'dat het te hard gaat. Maar echt indruk maken doet hij niet. Hij is niet elastisch genoeg om lekker een gaatje dicht te rijden op de snelweg. Rond de 2500 toeren zit er weinig pit in.

Waarom rij ik dan die zes? Prijs kwaliteit is/was super en nooit verrassingen bij onderhoud. Een vergelijkbare Passat was 6000 duurder. En geen onderdeel hoeft vervangen te worden. Als priverijder is dat fijn. Maar als Mazda langer wil blijven bestaan moeten ze iets meer doen. Maak of het uiterlijk een echte klassieker of kom met een potente motor. Anders vrees ik dat de verkoopaantallen weer snel in zuller storten. Auto's hebben wat emotie nodig om langdurig goed te verkopen.

Ik kan me wel vinden in de opmerkingen van Karaat. Ik heb dezelfde "zorg" vwb de motor en ook het interieur van de CX-5 kon mij niet direct bekoren. De M6 schijnt net wat beter afgewerkt te zijn en dat kan hij op zin minst ook wel gebruiken.

Motorisch ben ik ook bang dat Mazda de plank mis slaat. Waarom toch die noodzaak om het anders te willen doen dan de gevestigde orde, dat kan eigenlijk alleen maar fout gaan. Je zou verwachten dat Mazda kijkt die merken die wereldwijd goed scoren zoals de Duitsers maar dit lijkt niet het geval. Prima om zo'n "mooie" motor als in de CX-5 ligt in het gamma te hebben maar biedt in hemelsnaam toch ook een (turbo) alternatief voor degene die dat graag hebben. Ik hoor veel potentiele kopers die (dreigen) af te haken door het motor aanbod en ook voor mij is dit nog altijd het grootste struikelblok. Ik ben een beetje bang dat enkel de 2.5l 195pk versie mij enthousiast gaat maken en dat is toch zonde want met minder zou dat ook absoluut moeten kunnen. De 1.4 van VW met 160pk van volkswagen kan dat namelijk ook!

Ik ga eind oktober eens bij de dealer langs om eens proef te rijden in de 145pk benzine. Goede hooop heb ik alleen niet wetende dat die geknepen green/eco/bluemotion versie gewoon aanzienlijk minder fijn rijden dan (dezelfde) niet geknepen non green/eco/bluemotion versies. Ik verwacht bij de Mazda hetzelfde te gaan ondervinden en dat met de wetenschap dat de niet geknepen 165pk versie in de CX-5 bij mij al weinig enthousiastme kon los maken.

En als Mazda als klap op de vuurpijl dezelfde "fout" gaat maken bij de M6 met de levertijden als bij de CX-5 waar menig besteller bijna een jaar op zijn auto moet wachten dan rest mij wenig anders dan bij een ander merk te gaan shoppen.

Ja, maar die 2.5 liter gaat waarschijnlijk een flinke meerprijs betekenen. Ook qua BPM. Ik vind dat echt zonde. Ik ben liefhebber van Japan, maar qua auto's zijn ze het spoor bijster. En dat komt volgens mij niet alleen door de hoge yen prijs. Bij toyota lijkt het of ze alle ontwerpers ontslagen hebben om hybride motoren te maken. Maar behalve de prius schiet het nog niet op. En de Avensis loopt zo achter (opmerkelijk omdat de Aziatische Avensis er gewoon puik uitziet). Nissan is al lang uit het normale segment gestapt en moet het hebben van de Qashqai. Dan heb je nog Honda. Nou die "moderne" civic loopt voor geen meter. En de accord is juist weer kleiner geworden terwijl alle merken upsizen. En geen van de Japanse merken introduceert een benzine turbo. En of je het nu nodig hebt of niet. En ondanks dat ze hun betrouwbaarheid nog moeten bewijzen over langere tijd, lijkt het wel de nieuwste trend te worden. Onbegrijpelijk dat die Japnners er niet aan mee doen.

Nissan heeft een turbo in de Juke.
Voor de rest ben ik het wel met je eens.
Mazda is de enige die nog aantrekkelijk modelleert voor de rest komt er met enkele uitzonderingen niet veel soeps van de Japanse tekentafels.

Parkeersensoren hoeven tegenwoordig toch niet meer van die puisten te zijn?

Iemand een idee welke velgen de TS+ krijgt?

Op leaseplan direct staat hij al in de lijst met de volgende technische gegevens (deze gegevens nog niet eerder tegengekomen):

Vermogen:107 kW (145 pk) bij tpm
Max koppel:210 Nm bij 4000 tpm
Cilinders:4 (4 kleppen per/cil)
Motor inhoud:1998 cc
Aandrijving:2 wielen
Onderhoud:elke km

Lengte:4800 mm
Breedte:1840 mm
Hoogte:mm
Wielbasis:2750 mm
Voorbanden:225/55/1/7
Achterbanden:225/55/1/7
Gewicht:1275 kg
Laadvermogen:705 kg
Aanhanger geremd:kg
Aanhanger ongeremd:kg
Inhoud kofferruimte:506 ltr (max ltr)
Gemiddeld verbruik:5,60 ltr/100km
CO2 uitstoot:132 gr/km
Tankinhoud:62 ltr

6 luidsprekers anders
Anders audio apparatuur met CD-speler en RDS
Chroom/glimmend accent rond de zijramen
ABS
Cruise control
Parkeersensoren voor en achter met radar
Koplampen
Mistlampen voor
Voor- en achterin gordijairbags
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Standaard lak
Dakrelingen chroom/zilver
Airbag voorin aan de bestuurderskant, uitschakelbare airbag voorin aan de passagierskant
Zij-airbag voorin
2 in hoogte verstelbare actieve hoofdsteunen op de voorstoelen, 3 in hoogte verstelbare hoofdsteunen op de achterstoelen
Stoelbekleding van stoffen hoofdmateriaal met stoffen bijkomend materiaal
3 zitplaatsen achterin naar voren kijkend met elektrische verstellingen
Lederen multi-functie stuurwiel met Hoogte instelbaar en telescopische verstelling
Airconditioning met 2 zones
Elektrisch verstelbaar en verwarmde buitenspiegels in de kleur van de carrosserie voor bestuurder gedeeltelijk in kleur passagierskant
Getint glas
Elektrisch bediende ramen voorin en achterin
Lichtmetalen voorachterwielen met een velgdiameter van 17
Navigatiesystemen
Stabiliteitscontrole
Lage bandenspanningsindicator
Achterdeur opklapbare achterklep
Privacy glas achter en zijkant achter

Toch wel een prachtige auto hoor!
Helaas niet leverbaar in aurora blue....
Ben wel benieuwd naar de overige gegevens van de auto....zoals prestaties, verbruik, uitrusting van de TS uitvoering en prijzen voor de particulieren.
Ik ga de auto dinsdag in Parijs bekijken....o_O

Maar kan er RON95 getankt worden? Die hoge compressie en een eerder bericht waarin staat dat er "above RON95" getankt moet worden....

[size=x-large]Nu ook vanafprijs Mazda 6 Sportbreak[/size]

Als de Mazda 6 Sportbreak begin november bij de Nederlandse dealers staat is er één uitvoering: de 2.0 benzine 145 pk TS+ met Lease Pack. Da’s de meest aantrekkelijke versie voor zakelijke automobilisten vanwege 20 procent bijtelling. Vanaf januari volgen de andere versies waarvan nu de vanafprijs bekendgemaakt is. Bij Mazda Nederland verwachten ze deze herfst een ware run op de nieuwe Mazda 6 Sportbreak. Die zit als 2.0 SkyActiv qua CO2-uitstoot nog net goed voor 20% bijtelling maar dan moet hij wel voor 1 januari 2013 op kenteken staan. Vandaar dat de Nederlandse organisatie alle energie in die versie stopt. Hij heeft 145 pk, staat voor 31.990 euro in de prijslijst en je hebt ‘m alleen als TS+ met Lease Pack. Geen boodschap aan bijtelling? Heb dan nog even geduld tot januari 2013. Dan stroomt het Nederlandse gamma van de nieuwe Mazda 6 vol, het merk belooft voor de Sportbreak een prijs vanaf 28.990 euro.
https://www.autoweek.nl/autonieuws/20729/ook-vanafprijs-mazda-6-sportbreak

m1ny09jboflb.jpg

gearhead zei:
Maar kan er RON95 getankt worden? Die hoge compressie en een eerder bericht waarin staat dat er "above RON95" getankt moet worden....

Ja hoor, met de CX-5 kun je ook RON95 tanken. Zelfde compressieverhouding. Er zijn diverse technieken toegepast om pingelen te voorkomen. Eén van de dingen is volgens mij een extra grote uitlaatopening.

Brochure staat online: https://www.mazda.nl/upload/country/nl-nl/pdf_downloads/specs_brochures/all-new-mazda6/Mazda6%20pre-sales%20leaflet%20September%202012.pdf

Er komt dus ook een 165 pk benzine motor.

Marang73 zei:
Brochure staat online: https://www.mazda.nl/upload/country/nl-nl/pdf_downloads/specs_brochures/all-new-mazda6/Mazda6%20pre-sales%20leaflet%20September%202012.pdf

Er komt dus ook een 165 pk benzine motor.

Dat was al oud nieuws, de folder voegt ook niet veel extra info toe.

Deze folder echter wel! https://www.mazda-madness.nl/nieuws/2012/2013mz6specs.pdf

In hoeverre betrouwbaar weet ik niet maar lijkt wel officieel.

Ben nu alleen nog erg benieuwd naar alle verschillen van alle uitvoeringen. Alle foto's die we te zien krijgen zijn van de GT-M maar ik heb er nog geen enkele gezien van de TS(+). Die onderlip aan de voorkant doet erg "GT-M" aan maar kan zomaar standaard zijn...

Die rode sierlijst in het interieur kan mij helaas niet bekoren evenmin als de hoogglans zwarte versie die op alle andere uitvoerigen dan GT-M zou zitten. Dashboard is al saai, zwart maakt hem niet mooier naar mijn mening. Ach ja, daar heb je 'wrapping' voor tegenwoordig. Voor paar tientjes is is "alu" :)

Ook zou ik wel eens willen weten wat de 2.5l gaat doen in prijs, mijn inziens toch de meest intressante motorische uitvoering. Dat hij enkel met automaat leverbaar is, is dan wel weer jamme aangezien ik er niet zoveel van verwacht.

Zijn de prijzen trouwens al bekend. Ik zou wel een willen weten wat de 2.5 GT-M gaat kosten? En kun je de automaat ook met flippertjes bedienen?

Verschil tussen de 145 en 165 pk is minimaal (sportbreak).

145 pk:
- acceleratie 0 t/m 100 km: 9,6 sec
- koppel: 210 Nm bij 4000 t/min
- maximaal vermogen: 145 pk / 6000 t/min

165 pk:
- acceleratie 0 t/m 100 km: 9,1 sec
- koppel: 210 Nm bij 4000 t/min
- maximaal vermogen: 165 pk / 4500 t/min

Alleen wanneer het maximaal vermogen beschikbaar is echt verschillend.

:rolleyes:
Marang73 zei:
@JBA: jij rijd toch ook een Insignia?

Ja, de 1.6t sedan. Voorkeur gaat voor de M6 ook uit naar de sedan, ik hou wel van die coupé lijn die de insignia ook heeft.

En die foto zou wel eens de ts(+) kunnen zijn maar ja... is dat nu met 2 uitlaten en ik mis het front :(. Vwb de velgen gaat er 100% zeker 19" op, liefst aftermarket maar als het de gt-m wordt dan zitten ze er vast bij. Ben alleen bang dat de GT-M zich uit de markt prijst met een prijs van ca € 40.000 of nog iets meer zelfs.

Voor nog geen € 42.000 heb je namelijk ook al een Audi A4 sedan, 1.8 TFSI met 170pk full S-line van binnen en van buiten. Het interieur van zo'n S-line druipt de luxe vanaf wat ik helaas niet van de Mazda kan zeggen. Ben alleen niet helemaal overtuigt van de audi a4 sedan qua looks...
Echter ook bij BMW loop je voor ong hetzelfde bedrag weg met de 3 serie EDE high executive 170pk met 20%!! bijtelling naar buiten. Echter ook deze auto doet mij twijfelen qua looks.

Om de een of andere reden blijft mij de mazda 6 zo trekken dat ik er vooralsnog de A4 en de 3-serie er voor on hold zet. De werkelijke looks in de showroom en de prijzen van de sedan icm de 165pk of 193pk versie zal bepalen wat het gaat worden. Met name die bmw 3 met 20% scheelt veel in de maandelijkse bijtelling waardoor deze een stuk duurder mag uitvallen voor hetzelfde maandelijkse bedrag tov de mazda. Ter indicatie, indien de M6 op zeg € 38.000 uit komt (wat ik verwacht dat hij gaat worden zoals ik hem wil in ts+ uitvoering met "19) dan mag de BMW 3 € 43.000 kosten voor dezelfde maandelijkse lasten. Vind alleen de audi weer mooier dan de bmw maar dan zit je op € 43K met 25% bijtelling en dat wordt mij toch te duur.

Wat kunnen luxe problemen toch moeilijk zijn :rolleyes:

...nog vergeten..
De 150pk diesel die er gaat komen lijkt voor in ieder geval heel 2013 maar vlgs mij ook 2014 in de 20% bijtelling te vallen. Voor zover ik kan uitvinden presteert die motor hetzelfde zo niet beter dan de 165pk versie dus wellicht is dat nog een leuk alternatief, heb alleen geen idee wanneer deze uit gaat komen....

Waal zei:
Zijn de prijzen trouwens al bekend. Ik zou wel een willen weten wat de 2.5 GT-M gaat kosten? En kun je de automaat ook met flippertjes bedienen?

Prijzen zijn nog niet bekend en voor zover ik heb kunnen zien aan het filmpje op autoweek bij de presentatie van de sedan in rusland heeft de gt-m automaat inderdaad flippers.

@Jba: mijn Insignia Sport Tourer 1.6T gaat er in maart 2013 uit. Zit nog wel te twijfelen tussen een CX-5 of een 6.

Ik vind de Insignia wel een fijne auto. Misschien als de facelift er dan is plus de nieuwe 1.6 motor van Opel is dat ook nog een optie maar eigenlijk vind ik het wel leuk om elke keer weer een ander merk te proberen. Vorige keer viel de Mazda 6 af ivm de matige afwerking van het interieur.

Meer eerste rij-impressies:
Sedan:
https://www.autocar.co.uk/car-review/first-drives/first-drive-review-2013-mazda-6-saloon
https://www.autoexpress.co.uk/mazda/6/60662/new-mazda-6-saloon
https://www.whatcar.com/car-news/new-2013-mazda-6-review/264061
https://auto-presse.de/autonews.php?newsid=142659
Sportbreak:
https://www.autocar.co.uk/car-review/first-drives/first-drive-review-2013-mazda-6-estate
https://www.firmenauto.de/fahrbericht-mazda-6-voll-geladen-2494722.html

mazda-6-saloon-8.jpg

mazda-6-saloon-1.jpg

mazda-6-saloon-2_0.jpg

mazda-6-saloon-6.jpg

mazda-6-saloon-3.jpg

mazda-6-saloon-5.jpg

In het rood veel mooier dan in het wit. Hier nog 50 foto's en een uitgebreid verslag.

Foto's Mazda 6

Wel belachelijk dat de 2.5 liter in de VS maar 22000 dollar kost en wij hier zo ca. 40000 euro moeten betalen.

Waal zei:
Wel belachelijk dat de 2.5 liter in de VS maar 22000 dollar kost en wij hier zo ca. 40000 euro moeten betalen.
Kan nog veel erger hoor: zoek bijvoorbeeld eens op wat een Camaro hier versus daar kost dan zakt je broek helemaal tot ver onder je enkels.

Terug
Bovenaan