Paulus0013
Net ingestapt
Nee een oude foto van mei 2011 op de eerste dag thuis is ook al even geleden. Roest was er destijds ook niet. Dat was een jaar later wel anders.
En als ik iets aan de lak laat doen is het inderdaad volledig overspuiten. Eerst goed voorbewerken, roest er uit slijpen etc.. Anders blijft het ook dweilen met de kraan open. Ik kan me ook wel enorm druk maken over die plek op de deur, maar bijna op ieder deel zit wel iets van slechte lak of een plekje. Steenslag op de voorzijde motorkap bijvoorbeeld. Dus eigenlijk is er maar 1 optie.
Wel nog een paar kleine dingen. Direct na het starten even een paar seconden wat op toeren houden, anders valt ie terug naar 500rpm stottert ie enorm en valt ie weer uit. Daarna loopt ie prima.
En had ik al gezegd hoe slecht de remmen zijn? Ja dat had ik al gezegd. Maar het gevoel dat er totaal niet is, werkelijk slecht slecht slecht. Even hard remmen en abs activeren? Forget it.
Normaal als je rustig remt, gaat een auto vertragen. Als je dan ietsje doortrapt remt je auto harder en begint te duiken. Ook voel je die verandering in je pedaal. Bij de HF ontbreekt dit alles volledig. Zal eens uitzoeken wanneer de remvloeistof voor het laatst gedaan is, daar maar eens mee beginnen.
En als ik iets aan de lak laat doen is het inderdaad volledig overspuiten. Eerst goed voorbewerken, roest er uit slijpen etc.. Anders blijft het ook dweilen met de kraan open. Ik kan me ook wel enorm druk maken over die plek op de deur, maar bijna op ieder deel zit wel iets van slechte lak of een plekje. Steenslag op de voorzijde motorkap bijvoorbeeld. Dus eigenlijk is er maar 1 optie.
Wel nog een paar kleine dingen. Direct na het starten even een paar seconden wat op toeren houden, anders valt ie terug naar 500rpm stottert ie enorm en valt ie weer uit. Daarna loopt ie prima.
En had ik al gezegd hoe slecht de remmen zijn? Ja dat had ik al gezegd. Maar het gevoel dat er totaal niet is, werkelijk slecht slecht slecht. Even hard remmen en abs activeren? Forget it.
Normaal als je rustig remt, gaat een auto vertragen. Als je dan ietsje doortrapt remt je auto harder en begint te duiken. Ook voel je die verandering in je pedaal. Bij de HF ontbreekt dit alles volledig. Zal eens uitzoeken wanneer de remvloeistof voor het laatst gedaan is, daar maar eens mee beginnen.