A
Anoniem
Guest
Of ze dat vergeten of niet, uiteindelijk ben jij verantwoordelijk ervoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hifly valt onder de vlag van die hele grote Franse bandenfabrikant die begint met een M.
Testen zijn leuk, maar zijn ze te vergelijken met de praktijk? Ik denk van niet. De gemiddelde consument gaat toch anders met zijn auto om dan testers.
Carfanatic zei:Hifly valt onder de vlag van die hele grote Franse bandenfabrikant die begint met een M.
ik kan daar niets over vinden?
https://www.hiflytire.cn/comcontent_detail/&FrontComContent_list01-001ContId=2d3e4e67-86eb-47b1-aaab-af362e796edd&comContentId=2d3e4e67-86eb-47b1-aaab-af362e796edd.html
Ik ook zo gauw niet. Als ik een bronvermelding heb kom ik er op terug.
Testen zijn leuk, maar zijn ze te vergelijken met de praktijk? Ik denk van niet. De gemiddelde consument gaat toch anders met zijn auto om dan testers.
een zomerbandentest van een maand geleden
zomerbandentest van vorig jaar
Rob0032 zei:PauseBreak zei:Schitterende auto zo'n Mazda6 hoor, maar besef je je wel dat je doordat je die 1 geel hebt gemaakt, je rondrijdt met vervalste platen en je dus een misdrijf begaat (zie art.41 WVW)? Dat is niet zo heel snugger. Beter haal je dat gele eraf of zorg je ervoor dat je met de juiste platen gaat rijden.
Waar haal je dat vandaan? Voor een misdrijf moet je juist het vervalste kenteken hebben. Dit kenteken kan hooguit beboet worden wegens het niet voldoen aan de geldende eisen. Kan me daar bij mij ook niet zo druk om maken.
Kristian zei:Zonet op terugweg van het ziekenhuis in Zwolle bij de stoplichten in de Swift ook nog even aangetikt van achteren door iemand die zonodig zijn telefoon moest gebruiken.... Morgen bij daglicht maar even kijken of er schade is. Lijkt goed te zijn gegaan.
Dat kan ik nog wel begrijpen, ook al zou het hypocriet zijn om te zeggen dat ik het goed keur. Maar je ziet ook mensen volledige berichten typen, dat begrijp ik vooral niet.Kristian zei:Thanx. Helemaal mee eens ook. Al betrap ik me er de laatste dagen zelf ook wel op. Even snel kijken of dat Whatsapp-berichtje geen bericht is van mijn vrouw dat het niet helemaal goed gaat terwijl ik in de auto zit.
Kristian zei:Is inderdaad mogelijk maar van de prijs werd ik niet direct vrolijk. Achterbumper repareren komt op 700 euro, voorbumper overspuiten (incl. schuren en primer, maar excl (de)montage kost me 275 euro.
Goedkoop is het naar mijn mening niet al snap ik dat het met name arbeidsloon is. Maar even zien wat ik ga doen. Voor bijna 300 euro kan ik ook veel andere leuke dingen doen....
Kristian zei:Doe me dat adresje maar! Veroorzaker wil het graag buiten de verzekering om. Waar het mij om gaat is dat ik er niet de dupe van wordt en dat het netjes wordt gerepareerd.
British Racing Green zei:Kristian zei:Doe me dat adresje maar! Veroorzaker wil het graag buiten de verzekering om. Waar het mij om gaat is dat ik er niet de dupe van wordt en dat het netjes wordt gerepareerd.
Veroorzaker heeft niet te willen.
Voet bij stuk houden en prijs van jouw hersteller op tafel gooien.
Hij betaalt dit, of het wordt verzekering!
Even aan jezelf denken en voet bij stuk houden!!!
BMW Power zei:British Racing Green zei:Kristian zei:Doe me dat adresje maar! Veroorzaker wil het graag buiten de verzekering om. Waar het mij om gaat is dat ik er niet de dupe van wordt en dat het netjes wordt gerepareerd.
Veroorzaker heeft niet te willen.
Voet bij stuk houden en prijs van jouw hersteller op tafel gooien.
Hij betaalt dit, of het wordt verzekering!
Even aan jezelf denken en voet bij stuk houden!!!
Helemaal mee eens! Buiten de verzekering houden, prima. Maar wel gewoon bij een gerenommeerde schadehersteller.
maar hier wordt ik niet blij van
Kristian zei:Doe me dat adresje maar! Veroorzaker wil het graag buiten de verzekering om. Waar het mij om gaat is dat ik er niet de dupe van wordt en dat het netjes wordt gerepareerd.