Guest
Tegenwoordig gebruiken heel veel merken pianolak voor de raamstijlen, Mazda weigert het maar toe te passen. Ziet er echt veel beter uit met pianolak! Sowieso heb je een schitterende 6, met de 17 inch vind ik hem al snel iel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Dank je Bofkont. Ben ook nog steeds trots op mezelf dat ik deze heb genomen i.p.v. een Focus, I40 of een Golf. Handgeschakeld vind ik geen probleem, ben ook nooit anders gewend. In vergelijking met de Civic ben ik er op comfort al enorm op vooruit gegaan.
Enige wat ik mis is de lederen bekleding. De stoffen bekledings is lastig schoon te houden (elk pluisje en haartje blijft er in hangen). Heb al eens gekeken naar achteraf inbouwen maar dat is wel erg prijzig. Andere optie is t.z.t. een interieur uit een sloop GT-M halen maar die is elektrisch verstelbaar en dat zal wel lastig worden qua inbouw....
Kristian zei:Haha thnx. Ja je pa heeft na twee keer grijs ook eindelijk kleur durven kiezen. Hoewel, wit is ook eigenlijk geen kleur.
Heb nog geen plaatjes gezien van je Clio Estate. Zijn ook mooie auto's
Trekhaak ga ik vanmiddag weer mee verder:
Kabeltjes moeten nog. Is nog wel even goed opletten. Meeste is gewoon met stekker verbindingen maar ook twee draadjes van kabelboom doorverbinden. Wordt dus knippen. Standaard zitten er van die blokjes bij maar solderen lijkt me net iets steviger....
Kristian zei:Afgelopen week de bodem ingesprayed met Fluid Film AS-R en gisteren begonnen om Perma Film aan te brengen. Dit is een transparante en elastische laag die tegen steenslag, zout etc. beschermt. Een flinke klus maar geeft wel een goed gevoel. Overigens is de bodem op wat lichte roestvorming aan de wielophanging na nog in perfecte staat. Moet ook wel na 2,5 jaar natuurlijk.
Kristian zei:Afgelopen week de bodem ingesprayed met Fluid Film AS-R en gisteren begonnen om Perma Film aan te brengen. Dit is een transparante en elastische laag die tegen steenslag, zout etc. beschermt. Een flinke klus maar geeft wel een goed gevoel. Overigens is de bodem op wat lichte roestvorming aan de wielophanging na nog in perfecte staat. Moet ook wel na 2,5 jaar natuurlijk.
Hier is nog iemand die graag ALLES wil weten!!Rob zei:Kristian
Afgelopen week de bodem ingesprayed met Fluid Film AS-R en gisteren begonnen om Perma Film aan te brengen. Dit is een transparante en elastische laag die tegen steenslag, zout etc. beschermt. Een flinke klus maar geeft wel een goed gevoel. Overigens is de bodem op wat lichte roestvorming aan de wielophanging na nog in perfecte staat. Moet ook wel na 2,5 jaar natuurlijk.
Wat voor spul is dat Perma Film dan, als ik vragen mag? Hoe werkt dat ennuh... 'kost da?
Skeep © zei:Zo'n fraaie wagen verdient het om ook op deze pagina te zien te zijn; goede keuze, Kristian!!
Kristian zei:
EDIT: typo
Kristian zei:Vanmiddag heerlijk in het herfstzonnetje de Mazda op de oprit gewassen en voorzien van een vers laagje Collinite Insulator wax.
Mooie diepe glans en een prachtig parelmoereffect. Met het mooie licht komt dat helemaal goed tot uiting. Nog even snel een paar foto's gemaakt hier in het mooie buitengebied.
Verder vanmiddag nog een marterverjager onder de motorkap ingebouwd. Ik zie op de IP-camera zeer regelmatig een steenmarter onder de Mazda vandaan komen. Nog geen schade tot nu toe maar toch maar actie ondernemen.
Ik twijfel nog over winterbanden. Zit een set originele 17 inch lichtmetalen velgen bij maar met Hifly banden. Heb ik toen ik de auto kocht twee maanden op gereden en vielen me eigenlijk helemaal niet tegen. Zijn ook nog zo goed als nieuw. Maar het blijft chinese rommel en dat hoort niet op zo'n auto vind ik. Wellicht toch maar investeren in een set fatsoenlijk rubber van een A-merk.
Kristian zei:(323 lijkt me betaalbaarder als een Golf) dan ga ik vast voor de bijl....
Moderator
Kristian zei:Mocht ik een keer een hele mooie tegenkomen voor weinig geld (323 lijkt me betaalbaarder als een Golf) dan ga ik vast voor de bijl....
PauseBreak zei:Schitterende auto zo'n Mazda6 hoor, maar besef je je wel dat je doordat je die 1 geel hebt gemaakt, je rondrijdt met vervalste platen en je dus een misdrijf begaat (zie art.41 WVW)? Dat is niet zo heel snugger. Beter haal je dat gele eraf of zorg je ervoor dat je met de juiste platen gaat rijden.