Kristian2
Kilometervreter
@adinsx: Vervelend zulke vage storingen. Altijd lastig om een goede inschatting te maken over hoe ernstig het was. Ik ben gewoon doorgereden, ook omdat ik geen zin had om met gezin incl. een baby van 5 weken langs de weg te gaan staan. Merkte ook niks aan de auto. Systemen zijn tegenwoordig erg gevoelig. Garantie is nu afgelopen dus ik hoop dat ie het voor de rest goed blijft doen. Over het algemeen scoort Mazda qua betrouwbaarheid wel erg goed.
Ik hou hem redelijk wit. Komt door de goede waxlaag (Soft 99 Fusso light wax) en doordat we er niet heel veel mee rijden. Denk dat we dit jaar wel net zoveel met de Swift hebben gereden. Auto zit nu vol zwarte strepen dus morgen even weer wassen en zout uit de wielkasten spuiten.
Ik hou hem redelijk wit. Komt door de goede waxlaag (Soft 99 Fusso light wax) en doordat we er niet heel veel mee rijden. Denk dat we dit jaar wel net zoveel met de Swift hebben gereden. Auto zit nu vol zwarte strepen dus morgen even weer wassen en zout uit de wielkasten spuiten.