De Dude & MCW:
Erik Huizen, Piet van Gelderen, J van Es, Lightman, Cliff een scheldende Rudolph (Citroën gebruikersreviews, daar raust hij onbedaarlijk rond / plaatste er zelfs een lasterlijk nep-review) en inderdaad ook Lodbrok, Cabrio, KNH, Neu etc etc …. hij lacht er om.
“Niemand kan mij pakken” schreef hij. Spot met de regels. Provoceert, strooit met fake feiten, post manisch 10x dezelfde boodschap in 1 topic om VW te verdedigen. Bofkont dus.
Bij hem vallen alle andere “onderlinge stekeligheden” in het niet. Is hij close met de redactie? Hij rapporteert er op los, maar komt zelf overal mee weg. De startpagina zou enorm geholpen zijn met betere moderatie.
.
Case in point: ben nu in 2 weken 3x on hold gezet. Vreemd, want ik plemp de site vol met feiten, relevante links en dat alles met lichtvoetige ironie. Nietwaar Big Lebowski?

Maar zodra ik èèn maal om Bof moet lachen als hij wèèr een nieuwe auto heeft (wekelijks) knalt hij op de rapporteerknop. Als er een moderator meeleest … doe er je voordeel mee voor een betere ‘bezoekers-ervaring’.