Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is de Mini countryman groenachtig van kleur (Smokey Green). Ik mag wel die kleur.Ik spam het hier een beetje vol...
Ter inspiratie: dit mag voorkomen worden
![]()
Dit helpt:
![]()
![]()
Een A4 allroad zie je niet vaak, en zeker niet in deze kleur
![]()
Dat je ze in Nederland niet ziet is niet zo gek, ze kosten een fortuin door de BPM. En dan kan je nog niet eens een Sasquatch versie krijgen met de grote wielen.Ik zie ze hier nooit, maar die Bronco is echt wel mooi hoor!
Beetje de taxi kleur uit Duitsland?Nog nooit gezien op een Mercedes-Benz, laat staan een C36 AMG:
![]()
② mercedes C36 AMG 1995 — Mercedes-Benz — 2dehands
wegens te veel auto's te koop: mercedes C36 AMG van 06/1995.224000 km.complete auto matching numbers.3600cc met 280pk.automaat.zeer speciale kleurwww.2dehands.be
![]()
Nee absoluut niet dit is geel en dat waren de Duitse taxi niet.Beetje de taxi kleur uit Duitsland?
Wel vreemd dat deze auto al bij zijn tweede eigenaar is, DET in maart.
Ja, qua kleuren doet Audi het wel goed. Deze kwam ik ook nog tegen.Wat een heerlijk rijtje!
Topper voor mij is de gele TT.
Die Kia ernaast, daar kan ie bijna inNiet knallend, wel mooi en ongewoon
![]()
Deze viel wel op
![]()
En wel hierom
![]()
Heb voordat ik de 2 kocht ook naar een Picanto x-line gekeken in deze kleur. Weer een andere tint. Overigens niet deze wagen, maar deze vond ik met google.Ik wist niet dat die Picanto er ook voor n andere kleuren dan zwart of grijs was. Die Beetle is ook chique zeg!
Demo van de dealer?Wel vreemd dat deze auto al bij zijn tweede eigenaar is, DET in maart.
Een Polo Harlekin is er niets bij.....