Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

Ik spam het hier een beetje vol...

Ter inspiratie: dit mag voorkomen worden
1000084861.webp

Dit helpt:
ZzJVGjY.jpg

HTdNKs4.jpg

Een A4 allroad zie je niet vaak, en zeker niet in deze kleur
810TOIP.jpg
Is de Mini countryman groenachtig van kleur (Smokey Green). Ik mag wel die kleur.

Ik snap wel wat je bedoeld, er mag inderdaad meer kleur op straat

Tsja voor het geld van een Bronco koop je bijvoorbeeld ook een Land Rover Defender 110 en dat trekt mensen toch meer denk ik.

Ik had eerder een witte Inster gefotografeerd maar dat zag er niet zo geweldig uit. Kleur erop maakt het stukken beter
qGGjjSv.jpg

7t98H8C.jpg

Wel vreemd dat deze auto al bij zijn tweede eigenaar is, DET in maart.

Op de foto blijft er niet veel over van deze kleur, in werkelijkheid viel-ie al van honderden meters afstand op
WV8KbyX.jpg

xoKTS7L.jpg

Wel vreemd dat deze auto al bij zijn tweede eigenaar is, DET in maart.

Ja, de tweede particuliere eigenaar. Precies ook op de 20e van juni, 3 maanden na eerste registratie in NL (eerste tenaamstelling is van 28 maart). Apart.

Ik d8 eerst dat de dealer wel zijn demo had kunnen/mogen verkopen. Maar dan zou ik toch 1 zakelijk en 1 particuliere eigenaar verwachten.

Ach, misschien is de auto nog wel bij dezelfde gebruiker maar heeft er een (familiaire) overschrijving plaatsgevonden met een bepaalde reden (juridisch?)

Kan ook zo zijn dat de auto uit de folder is gekocht en in werkelijkheid beviel de auto totaal niet en particulier verkocht.

Alleen de eigenaren van deze Hyundai Inster weten het antwoord te geven.

Staat ‘m goed inderdaad. Kan ‘m alleen in de Configurator niet meer vinden, het is nu alleen nog zwart, wit, grijs en blauw.

• Wow
Waarderingen: ENTE
Een paarse Audi A3, maar wat ik al vermoedde, werd door een kentekencheck bevestigt, het is een wrap:

Terug
Bovenaan