Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

Je ziet dat bij een opvallende kleur de statijd langer is, maar de prijs vaak zelfs zelfs hoger.

Een lastige kleur om goed op de foto te zetten, maar het staat de Volvo S60 erg goed.
1000023355-edited.jpg

1000023356-edited.jpg

Volgens mij was dat bruin de introductiekleur van die S60. Ik had er als conceptcar een poster van, die was net zoiets.
Die Chrysler knalt inderdaad ook lekker, als ik er een zie zijn ze eigenlijk altijd lichtgrijs.

Ik zag gisteren een Octavia in een vergelijkbare oranje tint. Die is in Nederland helaas nauwelijks verkocht.

Op een Cayenne zie je bijna nooit een kleurtje, maar Skoda-rijders lijken ook niet erg avontuurlijk. Omdat bijna alles lease is en aan de bedrijfseisen moet voldoen?

Vrolijk drietal
Aaw8Aor.jpg

EDIT: ik zie nu pas dat de Volvo in dit drietal dezelfde auto is die hoger op deze pagina staat!
Dat is wel toevallig van de Volvo ja. Kleurtje op de Saab is ook fijn. Gisteren zag ik een Kia (Pro) Ceed Wagon rijden in een soortgelijke kleur, was ook wel verfrissend.
kia-cee-d-sportswagon-ceed-1-0-t-gdi-dynamicline-apple-carplay-android-auto-stoel-stuurverw-camera-cruise-clim.jpg

Laatst bewerkt:
Volgens de RDW staan er 66 (waarvan 5 met een exportindicator) gele Saab 900's op Nederlands kenteken, toch zie ik ze haast nooit in deze kleur.
Helemaal mee eens. Zeker als de zon erop staat een prachtige kleur. Ik zie ze ook nooit. Af en toe zie ik wel een rode trouwens. Zal die ook eens fotograferen.

En die BMW 8-serie is ook geweldig in geel! :cool:

Knappe auto, en hij lijkt in erg goede staat — voor zover je dat natuurlijk op basis van één foto kunt beoordelen. Dat je ze niet vaak ziet, verbaast me eigenlijk niet. De 66 stuks die je noemt zijn, verspreid over het hele land, natuurlijk heel weinig. Het zijn inmiddels toch ook klassiekers aan het worden, dus de meeste exemplaren zullen alleen bij mooi weer de weg op gaan en anders veilig in een garage staan.

Ik ben nu in Bulgarije en daar hebben de taxi's deze kleur. Zag ook zo'n Golf als ik heb als taxi.
En daardoor zie je ineens diverse modellen in dat geel/goud. Het staat veel modellen echt fantastisch!

Die kat durft, zo onder een EV gaan liggen. Hoop dat ie het opmerkt als de auto ‘gestart’ wordt.

Ik zag laatst een groene R5, staat die auto ook goed. (y) Die groene BMW M5 is ook erg gaaf!(y)

Leuke R5 inderdaad!
Die M5 is ook top. Volgens mij zelfs een kleur die gewoon in serie verkocht wordt want hier rijdt regelmatig een stationcar in precies hetzelfde groen door het dorp.

Terug
Bovenaan