Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is wel toevallig van de Volvo ja. Kleurtje op de Saab is ook fijn. Gisteren zag ik een Kia (Pro) Ceed Wagon rijden in een soortgelijke kleur, was ook wel verfrissend.Op een Cayenne zie je bijna nooit een kleurtje, maar Skoda-rijders lijken ook niet erg avontuurlijk. Omdat bijna alles lease is en aan de bedrijfseisen moet voldoen?
Vrolijk drietal
![]()
EDIT: ik zie nu pas dat de Volvo in dit drietal dezelfde auto is die hoger op deze pagina staat!
Helemaal mee eens. Zeker als de zon erop staat een prachtige kleur. Ik zie ze ook nooit. Af en toe zie ik wel een rode trouwens. Zal die ook eens fotograferen.Volgens de RDW staan er 66 (waarvan 5 met een exportindicator) gele Saab 900's op Nederlands kenteken, toch zie ik ze haast nooit in deze kleur.
Ik zag gisteren een Octavia in een vergelijkbare oranje tint. Die is in Nederland helaas nauwelijks verkocht.
Nooit geweten dat die kleur is geleverd op de octavia.![]()
Voor mij ook de eerste in deze kleur.
Alleen niet met een bruin/tan/cappuccino interieur helaas, gemiste kans.Je kreeg ook al in like van mij in Teuronia maar inderdaad heel lekker groen die M5!![]()
Is vast wat te regelen met Individual. Maar zo dan.Dat is toch helemaal geen optie meer ook op de vijf? Of bedoel je dat taupe / lagoon?
Volgens mij bij de Octavia zelfs alleen maar op de Combi. Alleen nog op foto’s gezien, maar ik vind ‘m mooi!Nooit geweten dat die kleur is geleverd op de octavia.
De kleur heeft wel iets.
Dat is Oranje, maar ook mooi.Is vast wat te regelen met Individual. Maar zo dan.
![]()
Haha, goed opgemerkt.Die kat durft, zo onder een EV gaan liggen. Hoop dat ie het opmerkt als de auto ‘gestart’ wordt.
Ja, is wel erg geel zo.Helemaal geel had ik bij de nieuwe R5 nog niet gezien, maar ik zou zelf toch gaan voor een zwart dak.
Heb ik ook al een paar keer gezien inmiddels. Staat bij mij wel op de tweede plek qua favoriete kleuren.Ik zag laatst een groene R5, staat die auto ook goed.![]()