Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind hem leuk! Sowieso vind ik dat model Micra een verrassend goed ontwerp, jammer dat ze niet goed verkochten.
Vind dit meer fuchsia, aubergine heeft meer bruin. Maar echt een knallende kleur inderdaad. Dat moet een wrap zijn, toch?Aubergine vind ik geen mooie kleur maar gedurfd is het wel.
![]()
Toevallig zag ik vandaag op de snelweg een blauwe Ioniq 6, maar veel gekozen is het niet.Een blauwe Ioniq 6 kan ik mij niet herinneren ooit gezien te hebben.
Dat stukje kan hij verder ook niets aan doen (Behalve verhuizen) MG staat voor Mönchengladbach. De eerste letters op een Duits kenteken moeten (verplicht) altijd de Landkreis of stad waar de eigenaar van de auto woonachtig is aangeven. De daarop volgende letters en cijfers heb je desgewenst invloed op in Duitsland.Dan rij je een dikke X3 heb je MG als kenteken,
Ik weet hoe het werkt, maar het blijft zuur.Dat stukje kan hij verder ook niets aan doen (Behalve verhuizen) MG staat voor Mönchengladbach. De eerste letters op een Duits kenteken moeten (verplicht) altijd de Landkreis of stad waar de eigenaar van de auto woonachtig is aangeven. De daarop volgende letters en cijfers heb je desgewenst invloed op in Duitsland.
Moderator
Dat artikel is alleen gebaseerd op Amerikaans onderzoek, dat voor de Nederlandse markt weinig waard is.Allemaal restwaardetoppers in dit topic!