Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

Zeer sleurdoorbrekend, op het blaartrekkende af
yrMncSV.jpg

Ik vind hem leuk! Sowieso vind ik dat model Micra een verrassend goed ontwerp, jammer dat ze niet goed verkochten.

Knallende Insignia, volgens mij een Opel Exclusive-kleurtje:
spot2025103.jpg

Waarschijnlijk een wrapje op deze Citroën C5X:
spot2025113.jpg

Nieuwe Fiat Panda in de lanceringskleur:
spot2025112.jpg

Bijzonder kleurtje groen op deze Lotus Eletre. Volgens mij ook een wrap, want de officiële groene kleur die Lotus af-fabriek levert is een stuk voller/donkerder:
spot2025109.jpg

En een Alpina A290, opnieuw in de lanceringskleur:
spot2025115.jpg

Idd een wrap. Ziet er een stuk 'echter' uit dan die lelijke mat(zwarte) trend van vrij recent geleden

Ook mooie kleur op de Z4

Was voor mij ook de eerste blauwe, meestal zijn ze zwart, zilver of donkergroen. Een enkele witte (wat ik absoluut vind misstaan op dit model).

Dan rij je een dikke X3 heb je MG als kenteken,
Dat stukje kan hij verder ook niets aan doen (Behalve verhuizen) MG staat voor Mönchengladbach. De eerste letters op een Duits kenteken moeten (verplicht) altijd de Landkreis of stad waar de eigenaar van de auto woonachtig is aangeven. De daarop volgende letters en cijfers heb je desgewenst invloed op in Duitsland.

Laatst bewerkt:
Dat stukje kan hij verder ook niets aan doen (Behalve verhuizen) MG staat voor Mönchengladbach. De eerste letters op een Duits kenteken moeten (verplicht) altijd de Landkreis of stad waar de eigenaar van de auto woonachtig is aangeven. De daarop volgende letters en cijfers heb je desgewenst invloed op in Duitsland.
Ik weet hoe het werkt, maar het blijft zuur.

Sinds ik meemaakte dat bij het uitpakken van een gewrapte auto de lak in grote plakken mee kwam (slecht gespoten na een schade) heb ik mezelf voorgenomen nooit een gewrapte auto te kopen.

Wel goed dat je het nog even toelicht. Maar een auto gewrapt in exact dezelfde kleur als het plaatwerk eronder lijkt mij ook een unicum. :LOL:

Ik kan het artikel niet meer vinden maar er was een soortgelijk onderzoek in Nederland gedaan. Resultaat: de markt is iets beperkter omdat je een groep uitsluit, maar vreemd genoeg was de resterende kopersgroep wel bereid om meer neer te tellen voor een kleur. Vooral omdat het alternatief meestal import is.

Terug
Bovenaan